קוקה קולה - באמצעות החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ, תפצה את הצרכנים שהשתתפו וזכו במבצע "קיץ אדום לוהט", בסכום כולל של 250 אלף ש"ח.
הפיצוי יינתן בהסכם פשרה בתביעה ייצוגית, שקיבל תוקף של פסק דין על-ידי השופט צבי גורפינקל. ההסכם בין התובעים - המועצה הישראלית לצרכנות יחד עם אורנה שושי ובועז בכר, לבין קוקה קולה. עורכי הדין איאד ראבי וחיאת ראבי-מורר ייצגו את התובעים.
התובעים טענו בתביעתם, כי קוקה קולה סירבה לעמוד בהתחייבויותיה, במבצע שערכה ב-1997. באותו מבצע הובטח טיול לארה"ב לזוכה, יחד עם שני חברים שלו, למי שיצליחו להרכיב את המילה "טיול" מאותיות שהוטבעו בתחתית הפקקים ו/או הלשוניות של מכלי המשקאות.
קוקה קולה טענה אז, כי היא חילקה את כל הפרסים אותם התכוונה לחלק; וכי יתר ההרכבים שהוצגו, הכוללים את האות "ט" שהוצגה - המשלימה את המילה "טיול", הינם מזוייפים או שמקורם בטעות דפוס.
לאחר שבית המשפט אישר את התביעה כייצוגית, הסכימה קוקה קולה לפצות את הצרכנים - מבלי להודות בעובדות. הסכום האמור יועבר למועצה לצרכנות, ויחולק בין הזכאים לפרס, לאחר ניכוי פיצוי מיוחד לתובעים הייצוגיים ושכר טירחת עורכי דין.
בהסכם הפשרה עליו חתמה קוקה קולה, הוסכם כי המועצה לצרכנות תפרסם מודעות בשלושה עיתונים, ובהם תזמין זכאים להוכיח את זכייתם ולקבל פיצוי בהתאם.