|
האח הגדול [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
תוכנית האח הגדול של קשת המשיכה לשבור שיאים תקשורתיים, ובחודש מרס הובילה ובלטה עם חשיפה תקשורתית של כ-1.7 מיליון ש"ח בעיתונות היומית, כך עולה מבדיקה שערכה חברת יפעת מחקרי מדיה.
לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל חברת יפעת מחקרי מדיה, האח הגדול בגרסת ה-VIP בלטה בכותרות בשל הכנסות הפרסום ממנה, ביצועי הרייטינג הנאים, מספר צפיות מפתיע בסלולר וכמובן הפרשנות, הרכילות והביקורת סביב הסלבים שלקחו בה חלק.
במקום השני מופיעה התוכנית הישרדות של ערוץ 10, עם שווי חשיפה של כ-590 אלף ש"ח ועם כשליש מכמות האיזכורים בכותרות בהשוואה לאח הגדול.
"הישרדות אוזכרה בכותרות בהקשר למלחמת הפרוגרמיניג מול המירוץ למיליון של רשת, ביקורות טלוויזיה, שת"פ בין אורנג' לנענע 10 במעקב אחרי מודחי הישרדות ועוד", ציין יעקובי.
חשיפה תקשורתית בלי שידור בטלוויזיה
למקום השלישי הגיעה התוכנית כוכב נולד של קשת שכלל לא שודרה במרס, עם שווי חשיפה של כ-287 אלף ש"ח. התוכנית מוזכרת בכותרת בשל סיקור מעלליהם של חלק מבוגריה: בועז מעודה שמצטרף לכמה פרקים בתוכנית, דני הוליווד ודנה רוטמן שמוציאה סינגל שני ומתוודה על החיים אחרי כוכב נולד ועוד.
התוכנית המירוץ למיליון של רשת,הגיעה במרץ במקום הרביעי עם שווי חשיפה של כ-159 אלף ש"ח. התוכנית מוזכרת בכותרות בעיקר בשל התחרות בין רשת וערוץ 10 על הצפייה ביום שבת (הישרדות מול המירוץ למיליון), מה שפוגע בביצועי הרייטינג של שתי התוכניות.
"אין ספק שהמירוץ למיליון מתאפיינת בפרופיל תקשורתי נמוך יותר משל האח הגדול או הישרדות. מתמודדי התוכנית כמעט שאינם עושים כותרות בעיתונות היומית, והיא אינה מעוררת דיון תקשורתי", מבהיר יעקובי.
במקום החמישי דורגה במרס התוכנית הכל דבש של רשת, עם שווי חשיפה של כ-130,000 ש"ח. התוכנית שצילומי העונה השנייה שלה יתחילו בקרוב, מוזכרת בעיקר סביב הליהוק העתידי שלה: שייקה לוי, גברי בנאי, חנה לסלאו ויונתן גפן ילוהקו בה לצד יעל פוליאקוב.
יעקובי מוסיף: "אחד הדברים המעניינים בדירוג התוכניות של מרץ,הוא ששתי תוכניות, כוכב נולד והכל דבש, הגיעו לשווי חשיפה נאה מבלי שכלל שודרו".