|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

פלאפון: המותג המוביל בפרסום במרס

תקציב הפרסום של פלאפון הסתכם ב-3.86 מיליון דולר במקום ה-2 מפעל הפיס ואחריו שופרסל תתי הענפים המובילים: רשתות, תקשורת סלולרית וחשמל
22/04/2009  |   איריס בר-טל   |   חדשות   |   תגובות
מאת: איריס בר-טל  |    |  תגובות
פלאפון: המפרסם הגדול במרס[צילום: יח"צ]

המותג המוביל בפרסום בחודש מרס היה פלאפון, עם תקציב של 3.86מיליון דולר, ואחריו מפעל הפיס-לוטו עם תקציב של 2.86 מיליון דולר ושופרסל עם תקציב של 2.76 מיליון דולר. כך עולה מדירוג המפרסמים של יפעת בקרת פרסום.

בתחום תתי הענפים, הוביל במקום ה-1 ענף רשתות עם פרסום בתקציב של 10.93 מיליון דולר, במקום ה-2 תקשורת סלולרית בתקציב של 8.31 מיליון דולר ובמקום ה-3 חשמל בתקציב של 3.52 מיליון דולר.


הקמפיינים של פסח

"חודש מרס הוא באופן מסורתי החודש שבו רשתות השיווק בולטות בפרסום לקראת חג הפסח, שהוא כידוע לכל חג של קניות והכנה לליל הסדר. בחודש מרס הוציאו רשתות השיווק הוצאה ריאלית לפרסום של כ-11 מיליון דולר", ציין נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.

לדברי יעקובי, חודש מרץ השנה התאפיין בשלל השקות: פלאפון עם הרשת החדשה, חלב טרה, הלוטו החדש ועוד.

שופרסל וקו-אופ הן המפרסמות הבולטות בקטגוריה עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2.6 מיליון דולר. שופרסל בלטה עם קמפיין "הכסף שלך קונה יותר" של שופרסל דיל באמצעות גיתם BBDO, וקמפיין לתו הזהב באמצעות בריקמן.

קו אופ פרסמה בווליום גבוה את מגה בול בכיכובו של אברי גלעד באמצעות מקאן אריקסון, ואת מגה בעיר: "פסח ב-9 שקלים" באמצעות שטרית מדיה גרופ.

סופרפארם, הממוקמת במקום השלישי בקטגוריה, בולטת כמדי שנה בפסח עם קמפיין חגיגת בשמים: "מגוון בשמים מובילים ב-100 ש"ח", ועם קמפיין "כסף מתנה" באמצעות באומן בר ריבנאי.


סלולרי והימורים גם בחג

קטגוריית הסלולר שבד"כ "נחה" מפרסום, בולטת החג עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-8.3 מיליון דולר שכ-46% ממנה שייכים לפלאפון, שהיא גם המפרסמת הגדולה במשק בחודש מרס באמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי.

פרטנר בולטת עם פרסום תחת הסלוגן: "האינטרנט שאתה אוהב הולך אתך" באמצעות ראובני פרידן, ואילו סלקום מזמינה אותנו לבית של המוזיקה הישראלית באמצעות גיתם BBDO.

קטגוריית מוצרי החשמל שהפכה להיות פופולרית בשנים האחרונות בפרסום בפסח, ממוקמת במקום השלישי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-3.5 מיליון דולר.

אלקטרה מוצרי צריכה וא.ל.מ מובילות בפרסום בקטגוריה ותופסות כ-30% מנפח הפרסום של כל אחת. אלקטרה מפרסמת את שקם אלקטריק באמצעות זרמון גולדמן עם מבצע 200 ש"ח מתנה בתווי קנייה ושלל מבצעים של מחסני חשמל, ואילו א.ל.מ יוצאת כמקובל עם קרנבל החשמל בגני התערוכה באמצעות רגב קויצקי.

קטגוריית ההימורים גם לא נחה מפרסום לקראת הפסח, ומפרסמת במחיר ריאלי של כ-3.1 מיליון דולר, של-91% ממנו אחראי מפעל הפיס הממוקם במקום השני ברשימת המפרסמים המובילים, ומפרסם את הלוטו החדש הממוקם במקום השני בטבלת המותגים המובילים עם: "הפרסים גדלו" באמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי, ואת חיש גד ברצלונה באמצעות גיתם BBDO.

במקום הרביעי בטבלת המפרסמים המובילים במרס ממוקמת החברה המרכזית למשקאות שמשיקה את חלב טרה באמצעות JWT, ובולטת בפרסום עם ספרייט באמצעות גלר נסיס ועם קוקה קולה באמצעות קבוצת דחף.

תאריך:  22/04/2009   |   עודכן:  22/04/2009
איריס בר-טל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פלאפון: המותג המוביל בפרסום במרס
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בכירים בנורבגיה מוסרים (יום ב', 22.04.09) כי קבוצה של עורכי-דין מקומיים הגישה תלונה המאשימה 10 ישראלים בפשעי מלחמה בעזה. התלונה הוגשה במסגרת חוק הסמכות השיפוטית החדש במדינה.
22/04/2009  |  עופר וולפסון  |   חדשות
התנועה לאיכות השלטון הודיעה (יום ד', 22.4.09) כי אות אביר איכות השלטון לשנת 2009 לרשות המבקרת יוענק למבקר המדינה השופט בדימוס מיכה לינדשטראוס.
22/04/2009  |  רותי אברהם  |   חדשות
מדענים מדרום קוריאה דיווחו כי הצליחו לשבט חזיר, שאיבריו הונדסו מבחינה גנטית כך שיתאימו להשתלה בבני אדם.
22/04/2009  |  יפעת גדות  |   חדשות
תחקירים שערך צה"ל בעקבות מבצע עופרת יצוקה העלו כי צה"ל פעל על-פי כללי הדין הבינלאומיים וכי אם נפגעו אזרחים פלשתינים או מוסדות של האו"ם היה זה בשל טעויות מודיעיניות או מבצעיות.
22/04/2009  |  איציק וולף  |   חדשות
בשנת 2008 סך התוצר הגולמי של מגזר המלכ"רים (מוסדות ללא כוונת רווח), שהוא למעשה הערך המוסף של מגזר זה למשק, הסתכם ב-47.9 מיליון שקלים. כך עולה מפרסום נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (יום ד', 22.4.09).
22/04/2009  |  איריס בר-טל  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם בסיומה יעלה בידי ארצות הברית לכונן ברית הגנה מפני האימפריאליזם האירני שייצור שותפות של ממש בין אמריקה, ישראל, סעודיה, מצרים, ירדן והמפרציות המלחמה הייתה כדאית
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il