קלאבמרקט משיקה מותג בית בשם "פרמייר קלאב", תחת הסיסמא - 'ליהנות מהדברים הטובים ולחסוך'. הרשת נותנת ללקוחותיה אבטחת איכות למותג הבית החדש והוא זוכה להגדרה 'המלצת הרשת'.
הרשת קבעה יעד, לפיו עד סוף שנת 2003 יהווה הפרמייר קלאב נתח של 5% ממכירות הרשת.
פרמייר קלאב
מותג ישראלי שפותח בארץ בעזרת ייעוץ של חברה צרפתית. חלק מהמוצרים מיוצרים בארץ וחלקם מיובא, וזאת על-פי שני קריטריונים מובילים שבחרה הרשת - איכות המותג ומחיר. כך מסר יעקב גינצבורג, מנכ"ל רשת קלאבמרקט.
גינצבורג ציין, כי השותפות הרחבה בין הרשת לספקיה בפיתוח המוצרים החדשים והקטגוריות הרבות של המותג הפרטי, הינה מהלך אסטרטגי שונה וחריג במפת הקמעונאות בישראל.
"זהו שוק שמאופיין בתחרות קשה ויום יומית המצריכה מכל השחקנים המשתתפים בו להיות עם היד על הדופק כל הזמן, יצירתיים, ולתת מענה לצורכי השוק המשתנים ללא הרף. שותפות כזו היא משב רוח מרענן", אמר גינצבורג.
מן הרשת נמסר, כי בחירת הספקים שיעבדו עם הרשת נעשתה על-פי קריטריונים של עמידה ברמת איכות גבוהה, מחיר, וזמני אספקה ויחד עם צוות מיומן של רשת קלאבמרקט הוגדרו כללי בקרה, בדיקה וביקורת איכות מוצרים שתענה על הקריטריונים שהציבה הרשת למותג הבית שלה.
פיתוח המותג החדש של קלאבמרקט נעשה בסיוע ובייעוץ חברת פרמייר קלאב הצרפתית. "מדובר במותג ישראלי שפותח באמצעות יבוא ידע וייעוץ, אך לא יבוא של המותג עצמו. חלק גדול מהמוצרים הינם בעלי דרגת כשרות גבוהה, מה שמאפשר את שיווק המוצרים בתת הרשת הארצית 'זול פה'", אמר גינצבורג.
שלומי ניסים מנהל תחום של פרמייר קלאב ציין, כי בשלב הראשוני תכנס רשת קלאבמרקט לקטגוריות המרכזיות של רשת מזון בתחום הקפואים, מוצרי מכולת, חומרי ניקוי, נייר טואלטיקה וקוסמטיקה. בין הספקים המובילים שהרשת תעבוד עימם במותג הפרטי נמנים: סנו, טיבונוויל, תפוגן, פרי הגליל, בית השיטה, יכין פוד קלאב, פפושדו, ביסקול, אקסטרא פלסטיק ועוד. מוצרי הקוסמטיקה, הטואלטיקה, מוצרי הנייר ימכרו גם ברשת "ניו פארם".
חלוקה לקטגוריות
שלומי ניסים מסר, כי המותג הפרטי פרמייר קלאב יחולק לשלוש קטגוריות עיקריות - פרמייר קלאב אדום - מוצרי מזון; פרמייר קלאב כחול - מוצרי NON FOOD; ומוצרי REMIER BEAUTY - 'עולם של רכות' - המותג הפרטי בקטגוריית הטואלטיקה הקוסמטיקה והטיפוח שישווק גם ברשת האחות 'ניו פארם'.
ניסים הוסיף, כי בקטגוריות - מוצרי הגלידה, קטשופ, דגני בוקר וקורנפלקס, מזון בעלי חיים, עוגיות שוקולד צ'יפס, רוטב פסטה וחלב סויה, ימשיכו מוצרי "פרזידנט צ'ויס" להימכר בשלב הזה, מאחר ורשת קלאבמרקט לא תכנס אליהם עם המותג פרמייר קלאב .
השקת המותג
בהשקת המותג ובהחדרתו שותפים מנכ"ל הרשת יעקב גינצבורג, שהיה שותף להשקת המותג הפרטי של רשת שופר- סל - 'סופר קלאס', וסמנכ"ל הסחר, גרשון וויסמן, שהיה בין מפתחי המותג הפרטי של רשת הריבוע הכחול.
בשלב הראשון להשקה, יצאו לשוק מוצרים בהם יש תחלופה מהירה, ובשלב הבא ייכנסו מוצרים שיש בהם תחלופה איטית יותר. סמנכ"ל השיווק של הרשת, גדי מרגלית, מסר כי במוצרים רבים ניכר כי הציבור קלט את החידושים ואף ערך קניות חוזרות שלהם.
משרד אדלר עיצובים יהיו אחראים על עיצוב וגיור האריזות וחברת פרומרקט אחראית על נושא ניראות המוצרים על המדפים בסניפי הרשת.