העיתונאי ואיש הטלוויזיה, גדעון רייכר, שבמהלך השנים הוגדר על-ידי התקשורת כ"מר צרכנות", נבחר לפרזנטור של חברת מדטון-אוטיקון, העוסקת בייצור ובשיווק מכשירי שמיעה ואיבזור למכשירי שמיעה.
במסגרת ההסכם, רייכר יוביל את הקמפיין במלל וויז'ואל בעיתונות הכתובה, בשבועונים, בירחונים, באתרי אינטרנט, ברדיו ובאתר הבית של החברה באינטרנט. תוקף ההסכם למשך שנה, עד יוני 2010.
רייכר: "אני שמח להביא את בשורת השמיעה למתקשים להקשיב".
יצחק דוידוביץ, מנכ"ל מדטון-אוטיקון, אמר כי החברה ערכה בדיקת שוק בבחירת הפרזנטור המתאים ביותר שיוביל את קמפיין הפרסום ויחסי הציבור של החברה בשנה הקרובה ונבחרו חמישה מועמדים, ביניהם: שלמה בר-שביט, תנחום כהן-מינץ, יעקב בודו, ליה קניג וגדעון רייכר, אשר הוביל במקום הראשון בהתאמה למסרים ולתוכן של החברה.