ריצ', חברת הקינוחים המצוננים וחברה מובילה בתחום הקצפות בישראל, משיקה מוצר חדש- פחזניות ממולאות קרם וניל, המגיעות במארז מהודר, במשקל 220 גרם (כ-13 יחידות).
רון בנטון, סמנכ"ל שיווק קבוצת פרי ויטה: "אנו ממשיכים עם השקת מוצרים חדשים בתחום שכן הצרכנים מעדיפים רכישת קינוחים מוכנים על פני אפייה ביתית, לפיכך קטגוריית הקינוחים נמצאת בצמיחה ובעלת פוטנציאל גבוה בשוק המזון. הפחזניות נחשבות לקינוח מועדף על הקהל הישראלי שיכל לרכוש אותן, עד כה, רק בקונדיטוריות. המהלך החדש נועד להגדיל את מגוון הקינוחים שיוצעו לצרכן ויחזק את מעמדו של ריצ' בשוק זה".
השקת הפחזניות, מהווה המשך למהלך שיווקי אותו התחילה ריצ' לפני כ-4 חודשים. במסגרת המהלך השיווקי משיקה ריצ' מדי חודש מוצר חדש.
שוק הקינוחים ברשתות השיווק נאמד בכ-25 מיליון ש"ח בשנה. לריצ' נתח שוק של-65% משוק הקינוחים המצוננים. (ע"פ דוח נילסן).