|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה

כתב אישום נגד הסדיסט מהגליל

חנק את דנה בחזייתה

כתב אישום חמור הוגש נגד עדואן פרחאן הנאשם בשלושה מעשי רצח לשם רצח, בין היתר של הנערה דנה בנט, ובמעשה אונס
25/06/2009  |   איציק וולף   |   חדשות   |   תגובות
דנה בנט. רצח בדם קר

   עידן יוסף
דנה בנט הוכתה עד מוות

   עידן יוסף
אחרי 6 שנים: התגלו עצמותיה של דנה בנט

פרקליטות מחוז הצפון הגישה כתב אישום חמור נגד עדואן פרחאן, החשוד בשלושה מעשי רצח, בחטיפות לשם רצח, בין היתר של הנערה דנה בנט בת ה-18 שנעלמה בטבריה לפני שש שנים, ובמעשה אונס.

מכתב האישום עולה כי פרחאן ובת זוגו י' הבחינו בבנט בעת שירדה ממונית שירות שהסיעה אותה מעבודתה כמלצרית. באותה עת החליט פרחאן לחטוף את בנט ולהורגה ולשם כך ביקש מבת זוגו שתפנה אליה ותסייע לפתות אותה להיכנס אל הרכב. בת הזוג הציעה לבנט לסייע לפרחאן, שאותו הציגה כבעלים של בית מלון, תמורת שכר של כמה מאות שקלים לעבודה של מספר שעות.

מיד עם כניסתה של דנה לרכב ובטרם הספיקה לברר את פרטי ההצעה האמורה, החל פרחאן בנסיעה לכיוון המושבה מגדל ובהתקרבו למקום סטה לשביל עפר המוביל למטעי זיתים הגובלים בשדות בין מגדל לבין ואדי חמאם. בהגיעם סמוך למטע זיתים במקום, עצר את הרכב וירד ממנו בתואנה כי עליו להטיל את מימיו. גם בת זוגו ירדה מהרכב באותה תואנה.

דנה בנט, אשר חששה להישאר לבדה ברכב בלעדי בת הזוג, ביקשה להתלוות אליה, אלא שמיד בצאתה מהרכב, הלם פרחאן באגרופו בפניה של דנה. דנה התחננה על חייה ומיד לאחר מכן הלם הנאשם שוב בפניה באגרופו בכוח וגרם להתמוטטותה על הקרקע. הנאשם קרע את חולצתה של דנה, משך בכוח את חזייתה וחנק את דנה באמצעות החזייה, עד שגרם למותה, כל זאת כאשר בת זוגו עומדת בסמוך וצופה במעשים.

על-מנת לוודא את מותה של דנה, דרך הנאשם עם רגליו על בטנה של דנה, אז ביקש מבת זוגו לסייע לו לגרור את גופתה של דנה אל גרוטאת רכב שעמדה בסמוך. השניים גררו את דנה אל מתחת לגרוטאת הרכב המתוארת, כיסו אותה בעשבים יבשים שליקטו במקום ונסעו לתחנת דלק "סונול" הסמוכה, שם מילא הנאשם דלק בבקבוק, על-מנת להצית אש בגופתה של דנה ובכך להעלים את הרצח.

על-פי כתב האישום, פרחאן ובת זוגו שבו אל גרוטאת הרכב אשר מתחתיה השאירו את גופתה של דנה, שם התיז הנאשם דלק על גופתה של דנה, הצית אש בבגדיה של דנה, והשניים עזבו את המקום. "בעשותו את המעשים המתוארים לעיל, רצח הנאשם, יחד עם י', את דנה בנט ז"ל, בכוונה תחילה, לאחר שהחליטו להמיתה והמיתו אותה בדם קר, בלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה, בנסיבות בהן יכולים היו לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיהם ולאחר שהכינו עצמם להמיתה וכן חטף את דנה לשם רציחתה בכך שפיתה אותה באמצעות תרמית ללכת מן המקום בו נמצאה", נכתב בכתב האישום.
כתב אישום: מדינת ישראל נ' עדואן פרחאן

אנס נערת ליווי פעמיים באיומי סכין וניסה לחוטפה

סעיף האישום הרביעי בכתב האישום נגד עדואן פרחאן נוגע למעשה אונס שביצע, על-פי החשד, בנערת הליווי הטבריינית ו"ל. בספטמבר 2005 עלה פרחאן לדירתה של ו"ל וביקש להשתמש בשירותיה. ו"ל הכניסה את הנאשם לדירתה ולאחר שהחל להתפשט, החלה אף היא להתפשט מבגדיה, אלא שבשלב זה אחז הנאשם בסכין, הצמידה לגרונה של ו"ל ואנס אותה באופן מלא תוך שהוא מצמיד את סכינו לראשה.

לאחר פרק זמן מסוים הפסיק הנאשם את מעשיו, החל לשוחח עם ו"ל תוך שהוא שואל אותה אם ברצונה לבוא עימו לדירה שאותה הוא מחזיק בטבריה. ו"ל החלה לבכות וענתה כי עדיף שיעזוב את דירתה ולא יסתבך. הנאשם ענה שאין לו מה "להפסיד בחיים". אז אחז שוב בסכין, הצמידה לראשה של ו"ל ואנסה שוב, עד שהגיע לסיפוקו. לאחר שביצע את זממו, הורה פרחאן לו"ל לנקות את עצמה, לקח ממנה את מכשיר הטלפון הנייד שלה והחל לתשאלה על כסף וכרטיסי אשראי שהיא מחזיקה בבית, אלא שו"ל ענתה כי אינה מחזיקה בכסף או בכרטיסי אשראי בדירה.

פרחאן הורה לו"ל להתלבש וכשהוא אוחז בכתפיה ומאיים עליה באמצעות הסכין הובילה עמו מחוץ לדירה, לכיוון הרכב בו המתינה כל העת בת זוגו י', בכוונה להוביל את ו"ל מהמקום בניגוד לרצונה. משהגיעו הנאשם וו"ל לרחוב, הצליחה ו"ל להשתחרר מאחיזתו של הנאשם ונמלטה אל המאפייה הסמוכה.

"בעשותו את המעשים המתוארים לעיל, אנס הנאשם את ו"ל בכך שהחדיר את איבר מינו לאיבר מינה בכוח פעמיים, בניגוד לרצונה, תוך איום בנשק קר וכן חטף אותה בכך שהובילה מדירתה בכוח ובאיומי סכין", לשון כתב האישום.

חנק אסיר וביים את התאבדותו

מעשה רצח שלישי שבו נאשם פרחאן הוא של העציר אהרון סימחוב, שהיה כלוא יחד איתו בתא המעצר של משטרת טבריה במרס 2004. על-פי כתב האישום, משהוכנס אהרון לתא שבו שהה פרחאן גמלה בליבו של פרחאן ההחלטה לרצחו, בשל העובדה כי אהרון שיתף פעולה עם המשטרה והפליל פושע אחר בעדותו.

על-פי כתב האישום ניצל פרחאן את העובדה כי לאחר חלוקת ארוחת הבוקר לתא שבו יתר העצורים לנמנם, על-מנת לעקוב אחר אהרון אל מקלחת התא, שם היכה באגרופו בפניו של אהרון, שנפל אל הרצפה ואז חנקו באמצעות חוט שהוציא ממכנסיו. פרחאן הרים את אהרון ותלה אותו באמצעות החוט האמור, אותו קשר אל סורגי חלון התא. כל אותה עת, הסווה פרחאן את מעשיו מיתר יושבי התא על-ידי כך שפתח את ברז המים במקלחת והותירם זורמים גם לאחר שיצא מהמקלחת, כשהוא מותיר את אהרון תלוי בצווארו מסורגי החלון.

לאחר פרק זמן, שאינו ידוע במדויק למאשימה, שמע אחד העצורים האחרים את המים הזורמים ומשנכנס למקלחת הבחין באהרון התלוי והזעיק את השוטרים אל התא. פרחאן הצטרף במכוון לקריאות לעזרה, תוך שהוא טוען כי אהרון תלה את עצמו, זאת בידעו היטב כי אין הדבר נכון.

אהרון סימחוב הובהל לבית החולים במצב של חוסר הכרה כתוצאה מהחנק שגרם לו פרחאן, שם נותר במצב של חוסר הכרה עד לחודש מאי 2004, אז נפטר בבית החולים.

"בעשותו את המעשים המתוארים לעיל, גרם הנאשם למותו של אהרון בכוונה תחילה, לאחר שהחליט להמיתו והמיתו בדם קר, בלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה, בנסיבות בהן יכול היה לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיו ולאחר שהכין עצמו להמיתו", לשון כתב האישום.

ניצל את שכרות התיירת ורצח אותה

סעיף אישום אחר בכתב האישום נוגע לחטיפת ולרצח התיירת סילביה מולרובה. על-פי כתב האישום ניצל פרחאן את העובדה שמולרובה, ששהתה בישראל כמתנדבת, יצאה שיכורה מפאב בחוף דוגית שעל שפת הכנרת והעלה אותה לרכבו בתואנה שבכוונתו להחזירה לביתה. פרחאן התקשר לבת זוגו י', שהייתה אז רק בת 15 והורה לה לרדת לרכבו כשהיא עוטה בגדים כהים ונעלי ספורט. י' עשתה כאמור, ומשהגיע פרחאן לביתה של י' בטבריה עלית, עלתה י' אל הרכב והתיישבה במושב האחורי, מאחורי סילביה.

פרחאן המשיך בנסיעה לכיוון נחל צלמון, כאשר בדרך תידרך את י' לשמור על שתיקה ואף סימן לה שבכוונתו להמית את סילביה. בהגיעם בסמוך לנחל צלמון החנה הנאשם את הרכב, העמיס את סילביה על כתפו והורידה בדרך העפר לכיוון הנחל, כאשר כל העת י' מלווה את צעדיו. משהגיע פרחאן אל הנחל, הוריד את סילביה מכתפו והאחרונה, אשר הבינה את המתרחש, ניסתה בכוחותיה האחרונים להימלט, אלא שניסיון זה לא עלה בידה. פרחאן אחז בשערות ראשה וחנקה במשך מספר דקות באמצעות כבל דק שנשא עמו וגרם למותה.

לאחר שנחנקה למוות סברו פרחאן ובת זוגו שסילביה עדיין בחיים, זאת לנוכח תזוזותיה. בשל כך הציעה י' לפרחאן להטביע את סילביה במי הנחל על-מנת להחיש את מותה. פרחאן קיבל את העצה והכניס את ראשה של סילביה למי הנחל מתחת לגשרון המקורה במקום, דרך על גבה, תוך שהוא קורא לי' להצטרף ולעמוד על רגליה של סילביה. י' עשתה כדבריו במלואם.

לאחר מספר דקות, משחדלה סילביה לנוע והשניים סברו כי היא מתה, הורה הנאשם לי' לסייע לו בגרירת ובהנחת אבנים גדולות על גופה על-מנת למנוע מגופתה של סילביה לצוף מעל המים ובכך למנוע את גילוי המעשה. י' הצטרפה לנאשם וסייעה לו בגרירת ובהנחת האבנים ולאחר מכן עזבו השניים את המקום.

"בעשותו את המעשים המתוארים לעיל, רצח הנאשם את סילביה מולרובה ז"ל בכוונה תחילה, לאחר שהחליט להמיתה והמיתה בדם קר, בלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה, בנסיבות בהן יכול היה לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיו ולאחר שהכין עצמו להמיתה, כל זאת ביחד עם י' וכן חטף את סילביה לשם רציחתה בכך שפיתה אותה באמצעות תרמית ללכת מן המקום בו נמצאה", נכתב בכתב האישום ביחס למעשה הרצח הזה.

תאריך:  25/06/2009   |   עודכן:  25/06/2009
איציק וולף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חנק את דנה בחזייתה
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יהודית מליק-שירן
25/06/09 11:31
2
אבנר. ד
25/06/09 11:35
3
מנחם מנדל
25/06/09 14:22
4
נדהם מחדש
25/06/09 14:47
5
יוסקוביץ
25/06/09 15:33
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיוס שיא בהנפקה של בנק הפועלים. הבנק גייס אמש (יום ד', 24.6.09) כ-1.5 מיליארד ש"ח ממשקיעים מוסדיים. בשבוע הבא תושלם ההנפקה, עם ביצוע מכרז לציבור, שבו צפוי הבנק לגייס סכום נוסף.
25/06/2009  |  עופר וולפסון  |   חדשות
איש העסקים והיזם פנחס (פיני) כהן, שהיה בעבר מנכ"ל אפריקה-ישראל, חוזר לנדל"ן. כהן רכש מדני מריאן את חלקו, 30 אחוז, בחברת הבנייה אמריקה-ישראל. לא נמסר מחיר הרכישה (הצדדים חתומים על הסכם סודיות), אך המחיר מוערך ב-42 מיליון שקל, לפי שווי חברה 140 מיליון שקל.
25/06/2009  |  אלעזר לוין  |   חדשות
אם אתם רוצים לוודא שמישהו יעשה משהו, בקשו זאת ממנו כשאתם פונים לאוזנו הימנית...
25/06/2009  |  יפעת גדות  |   חדשות
עונשו של אברהם הירשזון, שירד מגדולתו והופך משר לנאסר, אומנם חמור וראוי, אבל לא צריך להגזים: כמה כלי תקשורת התבטאו אתמול (יום ד', 24.6.09) שזהו "העונש החמור ביותר שנגזר עד היום על איש ציבור". זה פשוט לא נכון. מי שכותב או אומר זאת, איננו מכיר את ההיסטוריה הכלכלית-משפטית של המדינה. כבר בשנות השבעים היו לפחות שלוש דוגמאות מפורסמות של אישי ציבור, שנידונו לתקופות מאסר ארוכות יותר:
25/06/2009  |  אלעזר לוין  |   חדשות
השחקן והבדרן דודו טופז, שנחקר עד עתה רק בעבירות הקשורות לאלימות, נחקר אתמול באזהרה במשטרה בחשד כי הוא נוהג להשתמש בסמים. בחקירות קודמות שלו הודה כי הוא להשתמש בסמים, ובשידור רדיופוני אף גילה כי נהג לצרוך קוקאין.
25/06/2009  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il