רשת ביתילי מרחיבה את ההיצע לקראת הפסח. 13 סניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ יציעו לקראת החג, מבצעים והנחות בכל המחלקות: מערכות סלון, כלי בית, שולחנות אוכל, תאורה, פרקטים, טקסטיל ומתנות.
במקביל למבצעים, תעלה הרשת קמפיין מודעות ושלטי חוצות נרחב בהיקף של 150 אלף דולר תחת הסיסמא "גוד אנד ניוז". הקמפיין יעלה ב-6.3.03. סמנכ"ל סחר ושיווק של ביתילי, פיני גולדשטיין מסר, כי: "מצב הרוח הצרכני שמושפע השנה מההאטה הכלכלית ומהמלחמה שברקע, מאלצים אותנו ליצירתיות גדולה יותר ולכן בחרנו להקדים השנה את הפניה לצרכנים, ולצאת בקמפיין שמטרתו להכין את הקרקע וליצור גישה חיובית ואופטימית לרכישות החג".
"אנו מאמינים כי מכירות החג לא יפגעו ויעמדו על היקף מכירות זהה לשנה הקודמת", הוסיף גולדשטיין.
בנוסף לקמפיין הקרוב, תעלה רשת ביתילי בקמפיין פרסום מסיבי מספר שבועות לפני החג בהיקף של 350 אלף דולר.