אלון גל ישמש כפרזנטור של קניון הזהב בראשון לציון. במסגרת היבחרו, יעלה לאוויר קמפיין שיעסוק בנושא של קנייה חכמה וכן יופעלו בקניון עצמו שירותי ייעוץ של קנייה חכמה למבקרי הקניון.
הקמפיין יעלה לאוויר בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות, בעלות של כ-5 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום לין & לין. במסגרת הקמפיין, ייערכו בקניון סדנאות והרצאות של גל ומאמניו, ואף תופעל בקניון עמדת ייעוץ מאוישת לתכנון חכם של קנייה.
מקניון הזהב נמסר, כי פעילות זו הינה חלק מהמשימה שלקח על עצמו הקניון - להוביל את תרבות הצריכה בישראל.
הקמפיין מתאר תמונות הומוריסטיות מחיי ביתו ומשפחתו, כביכול של אלון גל, שבנויות על דמותו המיוחדת וההומוריסטית, כגון: גל נראה יושב בביתו מול המחשב, ואשתו ובתו אומרות לו: "ביי, אנחנו קופצות לקניון הזהב. גל מבקש להצטרף והן לא מסכימות בטענה ש"איתו לא קונים כלום". בפעם הנוספת שהן יוצאות לקניון וגל מצטרף אליהן, הן כבר מאוד מרוצות שהצטרף, ואומרות "עשינו בשכל שלקחנו אותו".