השחקנית והדוגמנית, מירי בוהדנה, נבחרה לפרזנטורית של רשת נעלי TOGO. בוהדנה תוביל את קמפיין הרשת בעונת סתיו-חורף 2010/2009 ותקבל סכום של כ-100,000 דולר.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי בתקציב של כמיליון דולר והוא יכלול קמפיין טלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות שיעלו לקראת החורף.
בימים אלה עובדת בוהדנה על תוכנית לייט נייט חדשה שתעלה בקרוב ב-HOT, אותה תגיש לצד אילנית לוי והילה נחשון. במקביל, תככב בוהדנה בעונה השנייה של הסדרה "עד החתונה" שתעלה בחורף בערוץ 2.
מאיר נג'בי, מנכ"ל TOGO, אמר כי "לאחר מסע חיפושים לא קצר, אני שמח על הבחירה במירי בוהדנה להוביל את המותג TOGO. אנו רואים בבוהדנה מודל להערצה, כאישה המצליחה לשלב בין קריירה משגשגת ומגוונת בעולם הבידור והדוגמנות לצד חיי בית ומשפחה".
לדבריו, "בוהדנה משלבת במראה שלה: יופי, סמל אופנתי ונגישות יחד עם הישגיות ועוצמה, ולכן מתאימה לשמש כפרזנטורית למותג TOGO, שפונה לקהל נשים רחב".
"הבחירה בבוהדנה היא טבעית ונובעת מהאמונה כי היא מהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי. בנוסף לכך, בדקנו זאת במחקר ובוהדנה נבחרה על-ידי רוב הנשים שנבדקו כמתאימה להוביל את קמפיין הרשת", אמר.