החברות דנשר ואקסטרא פלסטיק, משיקות קטגוריה חדשה בסדרת גלילונית - שקיות אשפה ריחניות. מדובר בשקית אשפה המנטרלת ריחות לא נעימים, מפיצה ניחוח נעים ועשויה מניילון תלת שכבתי.
שקיות האשפה הריחניות הן פיתוח חדשני של חברת אקסטרא פלסטיק, בה שותפה חברת דנשר ב-44% מהמניות. פיתוח המוצר נמשך כשנה וחצי והושקעו בו כ-1.5 מיליון שקלים.
ההשקה תלווה בפעילות קד"מ בנקודות המכירה. במקביל להשקת המוצרים החדשים, יעלה קמפיין שיתמוך בכלל המותג גלילונית באמצעות פרסום שמעוני פינקלשטיין בהיקף של כ-4.6 מיליון שקלים. הקמפיין תחת הסיסמא: "גלילונית - כל-כך נעים להוריד את הזבל", יעלה בטלוויזיה, עיתונות ורדיו.
הקמפיין מתאר בסגנון פארודי תופעה חדשה של אנשים שלא יכולים להתאפק ונהנים להוריד את הזבל.
מחברת דנשר נמסר, כי על-פי מחקרים שביצעה עולה, כי קיימים מספר פרמטרים המשפיעים על בחירת שקית האשפה: צבע השקית, אופי הסגירה שלה, עובי השקית וסוג האריזה שלה. גלילונית ריחנית של דנשר, תשווק באריזת קרטון נוחה במיוחד המאפשרת שליפה מהירה ונוחה של השקית החוסכת מקום במטבח.
הבחירה בניחוחות הלימון והתפוח נעשתה בעקבות קבוצות מיקוד של קהל היעד שפסקו חד-משמעית, כי אלה הניחוחות המתאימים ביותר למוצר.
עידית מאור-פורת, מנהלת מותג גלילונית בדנשר מסרה, כי "השקיות מיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרות להן לנטרל ריחות רעים ולהפיץ ניחוחות נעימים יותר". מנהלת המותג של דנשר אמרה גם, כי קהל היעד של המוצר הוא נשים, ולכן - החברה "נענתה לצרכים שלהן", זאת על-ידי עיצוב אסטטי - של שקיות הזבל. [הערה: נשים הן עדיין אלה שמורידות את הזבל, או שמא: היופי חשוב לנשים, לכן נעטוף להן גם את הזבל בנייר מרשרש? ה.פ]
כל מארז של גלילונית ריחנית מכיל 60 שקיות ארוזות בשני גלילים של 30 שקיות האחד. האריזה מאפשרת לשמור על הריח של המוצר עד 6 חודשים לאחר הפתיחה של האריזה.
בכל שקית במארז גלילונית היא בעלת זוג שרוכים חזקים במיוחד לנשיאה נוחה. כל השקיות עשויות משלוש שכבות של ניילון ובעלות יכולת נשיאת משקל גדול. השקיות אטומות לנוזלים. את השקית יעטרו הדפסי פירות להמחשת הרעננות והריחניות יוצאת הדופן של השקית.
שוק שקיות האשפה מגלגל כ-75 מיליון ש"ח בשנה. גלילונית מהווה כ-38% מהשוק.
מחיר מומלץ: 23.99 ש"ח. החודש ישווקו במחיר היכרות של 19.99 ש"ח. להשיג בכל רשתות השיווק ברחבי הארץ.