רשת מחסני תאורה חשבו על קמפיין חגים יצירתי ואכן מצאו הברקה חדשה - בעלי הרשת, נרי ואיציק חיימוב, ישתתפו בקמפיין ויככבו בו כקבצנים.
במסגרת הקמפיין, שילווה בסיסמה "פריט שני בשקל", נראים בעלי הרשת כקבצנים ברחוב אשר ניגשים למכוניות חולפות ופונים לנהגים בבקשת: "סליחה, יש לך שקל?".
הקמפיין נועד לקדם את המבצע החדש של הרשת, במסגרתו היא מציעה ללקוחותיה מבצע Heavy Discount של פריט שני בשקל, על כל הנברשות ומנורות הקיר ברשת לקראת החגים.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ענבר/מרחב/שקד, בהיקף של מיליון שקלים והוא יכלול פרסומות בערוצים 2 ו-10, מודעות בעיתונות ושלטי חוצות, ויתפרס על-פני שבועיים.
מהנהלת הרשת נמסר, כי למרות הקמפיין בהשתתפות בעליה, מיקי בוגנים יישאר הפרזנטור הרשמי שלה ואף ימשיך להוביל את מסעות הפרסום שלה גם בעתיד.
לדברי איציק חיימוב, "חשבנו על דרך יצירתית וחביבה לספר על המבצע ללקוחותינו. מדובר במבצע אטרקטיבי מאוד והיה חשוב לנו להיות מעורבים עד רמת הפרט הקטן, תרתי משמע".