מירס, מפעילת רשת אמיגו, יוצאת במבצע לקידום תקשורת הווקי-טוקי הבין-עסקית בקרב לקוחותיה העסקיים. מעלה קמפיין פרסומי בהיקף של כמיליון ש"ח בעיתונות היומית-כלכלית וברדיו, אשר יימשך כחודש ימים. הקמפיין הוכן על-ידי משרד הפרסום וינברג סימבול פרס.
במסגרת המבצע, תציע מירס לכל לקוחותיה העסקיים במסלולי אישי-חופשי, להשתמש בתקשורת הווקי-טוקי ללא הגבלה מחוץ לארגון, במחיר חודשי קבוע מראש של 39 ש"ח. כמו-כן, מציעה מירס ללקוחותיה שרות אינטראקטיבי לאיתור מספרי הווקי-טוקי השונים (הגישה לשירות באמצעות 5757- ממכשירי האמיגו או 057-570570 מכל מכשיר טלפון).
יצויין, כי השירות מתאפשר בעקבות השקעה של כ-45 מיליון שקלים בפיתוח שירות ה-Cross Fleet אשר באמצעותה יכול כל מנוי מירס ליצור קשר ווקי-טוקי אישי עם כל מנוי אחר, גם אם הוא מחוץ לאשכול בו הוא מוגדר. שירות זה מאפשר למנויי מירס תקשורת מהירה בסביבתם העסקית. לדוגמא, כוחות ביטחון מול רשויות מקומיות, כוחות הצלה מול בתי חולים וכו'.
סמנכ"ל השיווק במירס, משה בר-צבי, מסר כי תקשורת הווקי-טוקי היא בעלת יתרון משמעותי עבור עסקים רבים, הן בהיבט החיסכון בעלויות, והן בהיבט הגברת היעילות בארגון עצמו. הוא הוסיף, כי שרידותה של מערכת הווקי-טוקי באירועי חירום, כאשר מערכות הטלפוניה והסלולר קורסות עקב העומסים הגדולים, הופכת אותה לכלי תקשורת הכרחי ומועדף בקרב עסקים רבים וכן בקרב כוחות הביטחון וההצלה.