בזק בינלאומי יוצאת גם השנה ב"מבצע אפיקומן" לפסח ומעניקה 14 דקות מתנה בשיחות לחו"ל לכל העולם. לקראת החג מעלה החברה למשך שבועיים קמפיין טלוויזיה מבית היוצר של אדלר חומסקי & ורשבסקי, בעלות של כמיליון וחצי שקלים.
המתנה מיועדת ללקוחות כל החברות ואינה כרוכה בהתחייבות.
אראלה כרסנטי, מנהלת השיווק ללקוחות פרטיים בבזק בינלאומי, ציינה כי "מבצע אפיקומן" לקראת הפסח כבר הפך למסורת בחברה. "התחלנו במסורת זו לפני שנה, בשל המצב הכללי והכלכלי בישראל, ואנחנו חושבים שעם כל הלחץ בו נמצאים תושבי המדינה, מגיע להם ליהנות ממתנת חג ולהתקרב עוד ל'קרוביהם בחו"ל", אומרת כרסנטי.
הסרטון מבוסס על הקמפיין: "אם רק היית שומר על קשר... כמה זה כבר עולה לך?" בו נראה חיים מנהריה, אשר נקרא לטקס הקראת הצוואה של דודתו אשר נפטרה באנגליה ומקבל את ... דג הזהב האהוב שלה "פיליפ"...