משרד הפרסום למגזר הערבי - מק'אן פרומו, מקבוצת מק'אן ישראל, זכה במכרז על תקציב הפרסום של בזק בינלאומי בהיקף של מאות אלפי שקלים לשנת 2003.
מק'אן פרומו ילווה את כל פעילות הפרסום והשיווק של בזק בינלאומי במגזר הערבי. עד עתה טופל התקציב במשרד אלבוסטני.
רמי חזן, סמנכ"ל ומנהל חטיבת הלקוחות הפרטיים בבזק בינלאומי מסר, כי "בזק בינלאומי משקיעה רבות בפנייה ממוקדת לכל מגזר ומגזר. אחרי שכבשנו את המובילות במגזר הרוסי ובמגזר החרדי, אנו מסמנים את שנת 2003 כשנת ביצור ההובלה שלנו גם במגזר הערבי. המגזר הערבי מרבה להשתמש בשירותי התקשורת הבינלאומית שלנו, והמשימה העיקרית שלנו היא לחזק את המובילות בתחום זה ולהעמיק את מגמת חדירת האינטרנט למגזר".
חנא שקור, מנכ"ל מק'אן פרומו מסר, כי "אנו שמחים על הזכייה בתקציב הפרסום של בזק בינלאומי. אני רואה בכך הישג מרשים ובטוח כי צפויה לנו עבודה פורייה וקריאטיבית. זהו אתגר וכבוד גדול עבורנו".
בין תקציבי מק'אן פרומו: אסם, שירותי בריאות כללית, מקדונלד'ס, הונדה ועוד.