|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה

המדריך המלא לעונת החורף בטלוויזיה

הזכייניות מחליפות ימים, תוכניות אהובות שבות למסך והפקות חדשות ירעננו את המסך כל מה שרציתם לדעת על מה מחכה לכם החורף על המסך הקטן
04/01/2010  |   עכבר העיר עכבר העיר   |   חדשות   |   תגובות
מאת: חן חדד  |    |  עכבר העיר  |  mouse.co.il  |  תגובות
נבחרת ארץ נהדרת [צילום: עכבר העיר]

עונת החורף הטלוויזיונית נפתחת, ולצד הרוחות שבחוץ מנשבות גם רוחות של שינוי בתוכניות החדשות של המסך הקטן. בין החלפת ימי השידור של זכייניות ערוץ 2 (רשת בראשון עד שלישי, וקשת ברביעי עד שבת), הסדרות החדשות של ערוץ 10 ובין הרכישות החמות של Yes והוט, מגיע אל המסך מקבץ מגווון של דרמות, קומדיות, ריאליטי, ועוד סדרות שמבטיחות להיות הדבר הבא שיחמם לנו את החורף. כדי שתסמנו לעצמכם מול איזה תוכניות כדאי להתכרבל על הספה אנחנו כאן עם המדריך השלם לעונת החורף הטלוויזונית:

yes
קדימון לסדרה Modern Family

סדרות רכש

סדרת הדרמה "עקרות בית נואשות" חוזרת בעונה שישית ב-3 בינואר, וב-25 לחודש תגיע אל המסך גם העונה השישית של דרמת בית החולים המצליחה "האנטומיה של גריי". סדרת הבת שלה, "מרפאה פרטית" תחזור לעונה שלישית ב-10 בפברואר, ולצידה יחזרו בעונות חדשות (אין עדיין תאריך מדויק) גם "רוק 30" בעונה רביעית, "שני גברים וחצי" בעונה שביעית, "המפץ הגדול" בעונה שלישית, "כריסטין הישנה" בעונה חמישית, ו"הפמליה" בעונה שישית. לכל אלה יתווספו גם הסדרות החדשות הללו:

מלרוז פלייס

yes stars Next, 17.1. ערוץ Yes stars ששידר עד עתה את הפקות המקור של החברה, ישתנה ב-17 בינואר ל-yes stars Next ויפתח את שידוריו עם עליית הגרסה החדשה של "מלרוז פלייס". רשת CW גייסה להפקת סדרת הבת את יוצרי הסדרה המצליחה "מגרש ביתי", והחזירה אל המסך כמה מכוכבי הסדרה המקורית, וביניהם לורה לייטון, שגילמה את סידני אנדרוז, והת'ר לוקליר שחזרה לגלם את דמותה של אמנדה וודוורד.

Glee

yes stars Next, 17.1. הדרמה הקומית המוזיקלית “Glee” של רשת Fox האמריקנית שזכתה לשבחי המבקרים והפכה לאחת הסדרות המצליחות ביותר מבין הסדרות החדשות שעלו בעונת הסתיו האמריקנית, מגיעה אל המסך שלנו ב-17 בינואר. יוצר הסדרה הוא ריאן מרפי ("ניפ טאק") שאחראי הפעם לעלילה הסרקסטית שעוקבת אחר חבורת תיכוניסטים דחויים שמצטרפים למועדון השירה של התיכון.

Hung

yes stars Drama, פברואר. במרכזה של “Hung” הקומדיה השחורה של HBO עומד ריי, מאמן בייסבול לשעבר ולוזר בהווה, שאצלו הגודל כן קובע. ריי מחליט להשתמש במה שנתן לו הטבע כדי לקדם את עצמו ולעשות קצת כסף כנער ליווי. בסדרה מככבים תומס ג'יין ("המעניש"), ג'יין אדאמס (ג"אושר") ואן הייש ("6 ימים 7 לילות").

Modern Family

yes stars Comedy. הקומדיה החדשה “Modern Family” נחשבת לקומדיה המצליחה ביותר של עונות הסתיו האמריקנית. הסדרה, שזכתה לאהבת המבקרים, החזירה אל המסך את אד אוניל המוכר כאל באנדי מ"נושאים פלוס", ועוקבת אחר קורותיה של משפחה אחת, מחולקת לשלוש. ג'יי (אוניל), אב המשפחה המבוגר, נשוי לבחורה קולומביאנית צעירה ומשמש כאב חורג לבנה הקטן. בתו של ג'יי מנישואיו הקודמים היא אם לשלושה ילדים שבעלה עושה הכול כדי להיות יותר חבר שלהם מאשר אביהם, ובנו של ג'יי הוא הומוסקסואל אנין טעם, שיחד עם חברו לחיים, מאמץ תינוקת וייטנאמית.

המופע של קליבלנד

yes stars Comedy. סדרת האנימציה הפופולרית "איש משפחה" הולידה את סדרת הבת החדשה "המופע של קליבלנד", שמתארת את חייו של קליבלנד לאחר שנפרד מחבריו בקוהוג ושם פעמיו לקליפורניה, לא לפני ביקור קצר בעיר הולדתו סטולבנד שבוירג'ניה. להפתעתו, אהובת נעוריו עדיין מתגוררת בעיר, ושהיא גרושה ואם לשניים. מה שהיה אמור להיות ביקור קצר התגלגל לאיחוד מחודש עם אהובת נעוריו ובהקמת משפחה חדשה.

הפקות מקור

15 דקות

yes stars Next, 24.1. דרמה יומית חדשה שתחל ב-24 בינואר ותעסוק במתרחש מאחורי הקלעים של תוכניות ריאליטי. בסדרה החדשה מככבים שי גולדשטיין, מיכל צפריר, אנחל בונני, דליה שימקו, ועוד.

סרוגים (עונה שנייה)

yes stars Drama, 10.1. זוכת פרס האקדמיה הישראלית לסדרת הדרמה הטובה ביותר, חוזרת בעונה שנייה ב-10 בינואר. העונה החדשה תחזור להציע מבט אל חייהם של רווקים ורווקות ירושלמים מהמגזר הדתי הלאומי שאינם מוצאים את עצמם במסגרות הדתיות הקיימות, ומקווים שבתום החיפושים אחר אהבה יזכו לצאת מ'ביצת הרווקים הירושלמית'.

רביעיית רן (עונה שנייה)

yes stars Drama, פברואר. סדרת הדרמה "רביעיית רן", המביאה את סיפורם הבדוי של הרביעייה הראשונה שנולדה בארץ דרך כתב טלוויזיה שמתעד אותה אחת לשמונה שנים, תחזור לעונה שנייה במהלך פברואר הקרוב. בסדרה, שנוצרה בהשראתה של סדרת הסרטים התיעודית "7 אפ", מככבים יפתח קליין, עודד לאופולד, הגר בן אשר, אושרי סהר, מיכל ינאי, אפרת בוימולוד, נורית גלרון ויוסף אבו ורדה.

אבודים באפריקה

yes stars Drama. הדרמה הקומית החדשה "אבודים באפריקה" עוקבת אחר קורותיו של צוות ישראלי שנסע לצלם קטלוג אופנה במדינת צ'אד שבאפריקה. במהלך הצילומים ההפקה משתבשת והצוות נאלץ להתמודד עם בעיות רעב, מחלות, מלחמת אזרחים והנורא מכל - האגו העצום של הדוגמניות והדוגמנים. את הסדרה, שצולמה באפריקה, יצרו אילן שפלר ואיתי רייכר ("ארץ נהדרת", "מסודרים") וביים יובל שפרמן ("תעשה לי ילד"). בסדרה מככבים רותם סלע ועידן חביב.

טקסי דרייבר

yes stars Drama \ רשת, פברואר. הדרמה הקומית החדשה שהופקה בשיתוף עם רשת, ומשודר הן ב-YES והן ברשת.

הוט
הצצה לפרק הראשון של עונת החתונות

עונת החתונות

Hot 3: א'-ה' 21:00. דנה מודן ורועי לוי, צמד המנחים שהיו אחראים לשנינויות שליוו את "דאבל דייט" חוזרים כמנחים של התוכנית החדשה "עונת החתונות". התוכנית מתלווה בכל שבוע לזוג אחר ועוקבת אחריו מתחילת ההכנות לחתונה ועד לחופה. בצעד ייחודי, איפשרו בהוט לצפות בפרקי הסדרה ברשת החברתית פייסבוק.

אמריקן איידול 9 (עונה תשיעית)

Hot Family, 15.1. תוכנית הריאליטי "אמריקן איידול" שהפכה לתופעה תרבותית בעלת השפעה עצומה על תחום המוזיקה (ושימשה בסיס גם לגרסה הישראלית של התוכנית "כוכב נולד") חוזרת בעונה תשיעית. העונה החדשה תשודר ב-Hot Family בהפרש של שלושה ימים בלבד מארה"ב, החל מה-15 בינואר בימי שישי ושבת בשעה 18:00. העונה הזו תהיה הראשונה ללא פאולה עבדול שפרשה מפנאל השופטים ב-2009 ופינתה את כסאה לקומיאית אלן דג'נרס.

אבודים (עונה שישית)

Hot 3. העונה השישית שתחתום את עלילת הסדרה האניגמטית "אבודים" צפויה להגיע אל המסכים בארה"ב ב-2 בפברואר, בשעה 21:00, ותשודר 48 שעות לאחר מכן ב-HOT3. עם העונה האחרונה מגיעות הבטחות של היוצרים שהפעם יינתנו תשובות לשאלות הבוערות שמלוות את הסדרה.

ערוץ 10
פרומו ל"הרווק"

נשות הטייסים: א'-ה' 18:30

הסדרה החדשה "נשות הטייסים", פרי עטו של גל פרידמן ("לגעת באושר", "חיי האהבה") סובבת סביב עולמם הפרטי של טייסי חיל האוויר. הסדרה מתמקדת בנעשה מאחורי הקלעים של טייסי הקרב של צה"ל ובני משפחותיהם החיים בצל הדאגות ואי-הוודאות בנוגע לפעולות הנועזות והאסורות לפרסום. בין כוכבי הסדרה נמצאים שרי גבעתי, עומר ברנע, גלית גוטמן, יעל גולדמן ואחרים.

הרווק: שלישי 21:00

גיא גיאור, פליט העונה השנייה של "הישרדות", מככב בסדרת הריאליטי החדשה "הרווק". התוכנית, המבוססת על הפורמט האמריקני “The Bachelor”, תציב סביב גיאור מתמודדות שיאבקו אחת בשנייה בדרך לכיבוש ליבו.

קשת
פרומו מועדון ארוחת הערב

ארץ נהדרת (עונה שביעית): שישי 21:15

העונה השביעית של "ארץ נהדרת" נוחתת על המסך ב-1 לינואר. את העונה החדשה ליווה פרומו חושפני שהציג את חברי התוכנית במערומיהם, וזכה לתגובות זועמות. המעבר של אורנה בנאי אל הזכיינית המתחרה כדי לככב בתוכנית האירוח החדשה של ליאור שליין וגורי אלפי הצריך ליהוק חדש ומבטיח כתחליף, ובקשת גייסו את שני כהן שערקה מ"שבוע סוף" אל העונה החדשה של "ארץ נהדרת".

חטופים

הסדרה החדשה "חטופים", בבימויו של גידי רף, תלווה את חזרתם של שני חיילי צה"ל חטופים לארץ לאחר שנים ארוכות בשבי. "חטופים" בוחנת מה קורה לחיילים אחרי שהציבור נעלם מהתמונה, כשהחטופים השבים מנסים לשוב למסלול ולגלות מחדש את החופש. את הגיבורים השבים מגלמים אסי כהן, ישי גולן ויורם טולדנו, ובין אלה שיחכו להם בבית נמצאות יעל אבקסיס, מילי אביטל, סנדי בר ועדי עזרוני.

מועדון ארוחת הערב: שישי 18:30

לאחר עשר שנים שבהן הגיש בערוץ הראשון את "שום, פלפל ושמן זית", השף חיים כהן עובר בחודש ינואר לקשת, בה יגיש תוכנית אירוח עם נגיעות בישול, יחד עם הזמרת מרינה מקסימיליאן בלומין.

תוכנית הבוקר: רביעי-שישי 07:00

דן שילון וטלי מורנו יגישו את תוכנית הבוקר של קשת החל מה-1 בינואר (לאחר חילוף הימים בין הזכייניות).

רשת
פרומו לעונת החורף של רשת

קומדיות

מצב האומה: שני 21:00

תוכנית הסאטירה החדשה "מצב האומה" מביאה אל המסך את האיחוד המדובר בין ליאור שליין (תוכנית "הלילה"), בין אורנה בנאי שפרשה מ"ארץ נהדרת", והקומיקאי גורי אלפי ("ככה לא מתנהגים"). בתוכנית החדשה יגישו השלושה דוח שבועי על מצב האומה בו יביעו את דעתם על כל מה שקורה במדינה, כשהם מארחים לצידם מדי שבוע ממיטב הקומיקאים, כוכבי התקשורת והבמה.

שבוע סוף! (עונה שלישית)

תוכנית הבידור "שבוע סוף!" חוזרת בעונה שלישית, ואיתה צוות כותבים חדש בהנהגתם של ליאור שליין ואבי כהן (יוצרי "משחק מכור"). אל כוכבי העונות הקודמות יצטרפו העונה כוכבים חדשים, וביניהם אלי יצפאן ועפר שכטר, שיחלקו את התובנות שלהם לסיכום אירועי השבוע שחלף.

צחוק מעבודה (עונה חמישית)

תוכנית הסטנד אפ "צחוק מעבודה" הצליחה למכור את הפורמט שלה לארה"ב, צרפת, איטליה וספרד, וכעת היא חוזרת בעונה חמישית. נבחרת "צחוק מהעבודה", בהנהגת שלום אסייג, כוללת את יעקב כהן, חנה לסלאו, אילנית לוי, ארז שלם, אורי חזקיה, ליטל שוורץ וקובי מימון.

הספסל האחורי

תוכנית הבידור "הספסל האחורי" חוזרת בעונה חדשה. התוכנית, בהנחייתה של מיה דגן, תמשיך לעסוק בענייני השבוע דרך זוויות הראייה המגוונות של ששת הפאנליסטים: רון קופמן, נדב אבקסיס, גיל קופטש, הדר לוי, יוסף סוויד ומושיק גלאמין.

אברי גלעד - תוכנית האירוח: שלישי 21:50

תוכנית האירוח של אברי גלעד תלווה את הצופים גם בעונת החורף, ותביא אל המסך סיכום שבועי עם האנשים והסיפורים החמים של השבוע, בשילוב עם סטנדאפ והופעות.

דרמות

הכל דבש (עונה שניה): שני 22:15

הסדרה זוכת הפרסים וחביבת המבקרים "הכל דבש" חוזרת לעונה שנייה כנגד כל הסיכויים. כזכור, עם תום העונה הראשונה הלכו לעולמם שניים מכוכבי הסדרה, ישראל (פולי) פוליאקוב, אביה של יוצרת הסדרה והשחקנית הראשית יעל פוליאקוב, שגילם את אב המשפחה, ושוש עטרי שגילמה את האם. במקומה של עטרי לוהקה אמה של יעל, לתפקידה של האם. בעונה החדשה תתמודד המשפחה עם החיים בצל אובדן האב, שמשורטט כמסע טרגי קומי בו בני המשפחה מתפרקים ומתחברים בכל פעם מחדש.

עד החתונה (עונה שנייה)

הסדרה "עד החתונה" חוזרת לעונה שנייה במסגרתה תנסה כל אחת מהדמויות האהובות לחיות ולפעול בניגוד מוחלט לאופייה. בין כוכבי הסדרה נמצאים טל ליפשיץ, עלמה זק, אוהד קנולר, עופר שכטר, יונתן עוזיאל, יפתח קליין, ניב רז, מיקי קם, חלי גולדברג, שמיל בן ארי, אלי כהן ועוד רבים וטובים.

החיים זה לא הכל (עונה שמינית)

הסיטקום הישראלי המצליח שזכה לאורך השנים במספר רב של פרסי טלוויזיה והצליח לכבוש את השלט של הצופים, חוזר בעונה שמינית.

סימני שאלה

סדרת הדרמה חדשה "סימני שאלה" עוסקת בסיפורם של אלו שטרם נחשפו על-גבי המרקע הישראלי - היוצאים בשאלה, המתגוררים בדירת מסתור בלב תל אביב ומתמודדים עם החיים על קו התפר שבין בני ברק לתל אביב. הסדרה נכתבה על-ידי עידו דרור ובויימה על-ידי אופיר בביוף.

אחד העם 101

ספין אוף קומי לסדרת הקאלט "אחד העם 1". בסדרה החדשה תעבור מירי הפקחית למגדל דירות יוקרתי, שם תגלה את מנעמי ותחלואי החיים בקרב החברה הגבוהה. יוצרי הסדרה אילן פלד וארז בן הרוש גם מככבים בה לצד יעל פוליאקוב, אורי גוטליב וענת מגן-שבו.

טקסי דרייבר

רשת \ Yes stars Drama. דרמה קומית חדשה בהפקה משותפת של רשת ו-YES, שמביאה את סיפורם של חברי ילדות בני 40 העובדים כנהגי מוניות באותה תחנה בעיר הקטנה בה גדלו. יוצר הסדרה הוא יובל סגל שגם מככב בה, ולצידו דני שטג ("האח של דריקס"), דורית לב ארי ("בנות בראון"), יורם טולדנו ("תמרות עשן"), ריימונד אמסלם ("מסכים" ויונתן צ'רצ'י ("זינזאנה").

דוקומנטרי

אבודים

תוכנית דוקומנטרית בהגשתה של צופית גרנט המבוססת על פורמט אמריקני. התוכנית החדשה מספרת את סיפורם של אנשים שניתקו את הקשר שלהם עם בן משפחה. למרות שעשו הכל כדי למצוא את אותו בן משפחה במשך השנים שחלפו, לא הצליחו עד היום לעלות על עקבותיו. צופית גרנט יוצאת בליווי צוות חוקרים בעקבות המקרים הללו במטרה לאתר את האדם האבוד. הפורמט משודר גם ברשת ABC.

המשפחה

"תראה אותם, תראה אותך", זהו המוטו שמלווה את הדרמה הדוקומנטרית מבית ערוץ 4 הבריטי, שעוקבת בגרסתה הישראלית אחר משפחה אחת במשך 24 שעות, ללא התערבות הפקתית וללא מנחה, בשאיפה ליצור שיקוף ריאליסטי של חיי משפחה.

המלכודת

תוכנית תחקירים דוקואקטיביסטית חדשה בהובלתו של העיתונאי יורם בינור. בכל פרק תוצב בפני פושעים מלכודת שתרושת במצלמות נסתרות. המצלמות יעקבו אחרי הפושע מרגע כניסתו למלכודת ועד לכידתו הסופית.

משפחה חורגת (עונה רביעית)

לאחר שנמכרה עד עתה לארבע מדינות, ממשיכה "משפחה חורגת" לעונה רביעית בניצוחו של אלון גל. העונה החדשה תמשיך לפתוח צוהר חייהן האישיים והזוגיים של משפחות ישראליות שונות ומגוונות, שרוצות לשפר את אורח חייהם.

כלבוטק (עונה 12): שלישי 21:00

תוכנית התחקירים המצליחה בהמחיתו עם רפי גינת חוזרת לעונה 12. בדומה לעונות שקדמו לה, התוכנית תמשיך לחשוף במצלמה נסתרת מחדלים והונאות, ותקיים מעקב אחר החשיפות של השבועות הקודמים.

אדרנלין (עונה שנייה)

בעונה השנייה של הסדרה "אדרנלין" תצא המגישה ענת גורן למסע שמטרתו לברר את מקור המשיכה של הריגוש. בכל פרק תאמץ גורן מורה דרך שנמצא בלב הסצנה שאותה תחקור, ותפגוש אנשי מקצוע שיסייעו לה בתהליך.

הפליליסטים (סרט תיעודי)

סרט דוקומנטרי בבימויו של דני ענבר המספק הצצה לחייהם של כמה מעורכי הדין הפליליים המובילים בישראל: אביגדור פלדמן, ציון אמיר, ששי גז, משה שרמן ורויטל סוויד.

ילד של אמא (סרט תיעודי)

הסרט "ילד של אמא", (שם זמני) מטפל בתופעת בנק הזרע על משמעויותיו האתיות והפסיכולוגיות דרך סיפור מסע של ילדה שנולדה מתרומת זרע ומחפשת את אביה ודרך תורם זרע שמחפש את ילדיו, ועל המכשולים שמציב בפניהם החוק לגלות את זהותם.

מוני פנאן (סרט תיעודי)

בסרטה "מוני פנאן" (שם זמני) מראיינת אופירה אסייג את משפחת פנאן, שחושפת לראשונה את החיים לצד מוני פנאן המנוח, מנהל קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל, ועוסקת גם בהתאבדותו, ובפרשת השקעת הכספים והחובות שנקלע אליהם.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  04/01/2010   |   עודכן:  04/01/2010
חן חדד
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המדריך המלא לעונת החורף בטלוויזיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנכ"ל סופרגז, משה אולדק, הודיע (יום ב', 4.1.10) על מינויו של אייל חנקין לתפקיד משנה למנכ"ל חברת הגז סופרגז. המינוי ייכנס לתוקף במהלך ינואר 2010.
04/01/2010  |  סיון בראימן  |   חדשות
ועדת האתיקה של הכנסת קבעה (יום ב', 4.1.10) כי על שר הביטחון, ח"כ אהוד ברק, לשלם למדינה את שווי ההטבה שקיבל יחד עם לרעייתו נילי בשדרוג כרטיסי הטיסה שלהם ממחלקת העסקים למחלקה הראשונה.
04/01/2010  |  איציק וולף  |   חדשות
הדולפינים הם היצורים השניים במספר באינטליגנציה ומדענים סבורים שככאלה, יש לכבדם ולהעניק להם זכויות שאין לבעלי-חיים אחרים. יש להימנע, למשל, מלהשתמש בהם למען בידור ושעשוע, ויש להימנע מלהרוג אותם עבור צריכת מזון או בטעות בזמן דיג. דיווח על כך מסר (יום ב', 4.1.10) ג'ונתן ליק בטיימס הבריטי.
04/01/2010  |  מאיה שני  |   חדשות
נשים בגיל העמידה צריכות לשים לב לרמות הסוכר בדם אם הן נמצאות תחת רמת לחץ גבוהה בעבודה, ולא זוכות לתמיכה חברתית, זאת משום שהן עלולות להיות בסיכון גבוה לפתח סוכרת מסוג 2. כך על-פי מחקר בריטי חדש.
04/01/2010  |  יפעת גדות  |   חדשות
כל הנוסעים המבקשים להיכנס לארצות הברית ממדינות זרות יעברו בידוק ביטחוני רנדומלי הדוק יותר, ו-100% של נוסעים מ-14 מדינות עם נטייה לטרור יעברו בדיקה גופנית וכבודת היד שלהם תיבדק. כך קבע הממשל האמריקני במדיניות שנכנסה אל תוקפה הלילה (ב', 4.1.10), כך דיווח האתר פוליטיקו.
04/01/2010  |  מאיה שני  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה    בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il