|
שרית אריסון-שטמלר [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
שרית אריסון-שטמלר, מונתה לסמנכ"ל שיווק ופרסום של שפ"מ, זכיינית שידורי הפרסומות ברשתות הרדיו של קול ישראל, שהחלה החודש בתקופת הזיכיון החדשה שלה.
אריסון-שטמלר, נשואה + 2, הנמנית עם הנהלת שפ"מ זה 16 שנה, אחראית במסגרת תפקידה על מיתוג, מיצוב ופרסום של כל רשתות הרדיו של קול ישראל בעברית, בערבית וברוסית.
הקמפיינים שניהלה אריסון-שטמלר באמצעות משרד הפרסום של שפ"מ, שלמור אבנון עמיחי Y&R: "תכניסו את זה טוב, טוב לאוזניים - רק בקול ישראל הפרסום ברדיו עובד", "רשת ג' - רק מוזיקה ישראלית" ו-"88FM המוזיקה הכי טובה ברדיו", זכו בפרסים רבים בתחרויות פרסום יוקרתיות בארץ ובעולם, כאשר הקמפיין "רק בקול ישראל הפרסום ברדיו עובד" הוא המעוטר ביותר בתעשיית הפרסום הישראלית.
מנכ"ל שפ"מ, אברהם פרחי, ציין כי מינויה הבכיר של שרית הוא מינוי טבעי לאור הצטיינותה במיצוב תחנות קול ישראל כמדיום פרסומי אפקטיבי במיוחד.