השחקנית והדוגמנית הבינלאומית, מורן אטיאס, נבחרה לפרזנטורית של הגרנד קניון בחיפה. היא תככב בקמפיין לשנת 2010 ותקבל עבורו סכום של 80 אלף דולר.
הקמפיין, שיעלה בחודש מרס על-ידי משרד הפרסום שפי מקבוצת אדלר חומסקי ורשבסקי, יכלול פעילויות שנתיות בהן: פעילויות שיווק, השקות, פתיחות, מבצעים, אירועים ועוד. כמו-כן, יתמקד הקמפיין בפעילויות פסח, באירועים ובהשקות בגרנד קניון.
אילנית גריוביץ-ברגר, סמנכ"ל השיווק של הגרנד קניון, מסרה: הבחירה במורן אטיאס נעשתה לאחר מחקרים וסקרים המצביעים כי תושבי חיפה והצפון רואים במורן "בת בית". מצד שני, נחשבת אטיאס כשחקנית וכדוגמנית בינלאומית מוערכת בארץ ובעולם, ומייצגת את ערכי הגרנד קניון: הצלחה, אופנתיות, עדכניות ואיכות.
לדבריה, מורן אהודה, חיובית ומצליחה "ואנו בטוחים שבאמצעותה הקמפיין יהווה את אחד הקמפיינים הבולטים בנוף הקניונים בישראל".
אטיאס, המיוצגת על-ידי סוכנות רוברטו, מתגוררת כיום בלוס אנג'לס. היא מככבת כיום בסדרת דרמה אמריקנית המבוססת על הסרט התרסקות, לצידו של דניס הופר. במקביל, מצלמת סרט עם הבימאי האיטלקי לוקה לוצ'יני.
את קריירת הדוגמנות שלה החלה בגיל 15, כשהופיעה בתוכנית הילדים "מחוץ לפוקוס". בגיל 17 עברה להתגורר בגרמניה והחלה בקריירת דוגמנות. קריירת הדוגמנות של אטיאס החלה לשגשג לאחר שהמעצב האיטלקי רוברטו קאבלי, לקח אותה תחת חסותו. אטיאס עברה בגיל 19 להתגורר באיטליה ושם זכתה לפריצה הגדולה שלה, היא השתתפה במספר רב של תצוגות, כיכבה במגזינים ידועים והנחתה תוכניות טלוויזיה. בישראל דיגמנה אטיאס לחברת האופנה רנואר ונבחרה לדוגמנית הבית של חברת הנעליים גלי.