ועדת המכרזים של חברת החשמל החליטה (יום ד', 21.4.10) כי משרד גיתם BBDO, בראשות משה תאומים, הוא הזוכה במכרז יועץ התקשורת של חברת החשמל. משרד גיתם הוא אחד המשרדים הגדולים והחשובים בין יועצי התקשורת בישראל.
קדם לבחירה היום, הליך מכרזי, במהלכו הגישה שורה של משרדים מן המובילים בארץ את מועמדותם לתפקיד. ארבעת המשרדים שענו לקריטריונים שהוגדרו למכרז, ואשר קיבלו את הניקוד הגבוה ביותר בשלב הראשון, עלו לשלב הסופי של המכרז.
בשבוע שעבר הציגו ארבעת המועמדים הסופיים את הצעותיהם בפני ועדה מקצועית של החברה.
לאחר בדיקת הניקוד הסופי וההצעות הכספיות, נבחר כאמור משרד גיתם לשמש כיועץ התקשורת של החברה למשך שנה. על-פי תנאי המכרז, תוכל החברה להאריך את כהונת היועץ החדש לתקופה מירבית של שנתיים נוספות.
את התיק ינהלו לצד משה תאומים, עדו הר-טוב ורון בר-אל, המנכ"לים המשותפים של (BBDO IM (BBDO Issue management.
הר-טוב שימש בעבר כיועץ תקשורת למשרדי התיירות והתקשורת, ובתפקידו האחרון כיועץ התקשורת של שר האוצר. בר-אל מנהל בשנים האחרונות בגיתם את חטיבת הגופים הציבוריים. שימש בעבר כעורך כלכלי בכיר בידיעות אחרונות.
הר-טוב ובר-אל אמרו: "אנחנו שמחים ונרגשים לעבוד עם חברת החשמל. זהו אתגר מרתק ואנו משוכנעים שתהיה לנו דרך משותפת מוצלחת". בין לקוחות IM: אפריקה ישראל ו
לב לבייב, משרד האוצר, הבורסה לני"ע, פורום תקנה ואחרים.
עם סיום הליך המכרז, אמר מנכ"ל חברת החשמל, עמוס לסקר, כי החברה נמצאת כבר זמן רב "בעין הסערה" במספר לא מועט של נושאים, ביניהם הדיונים הממושכים לשינוי המבני ולשינוי הארגוני בחברה, הדיון הציבורי סביב הקמת תחנה פחמית נוספת, פרויקטים גדולים מאוד להפחתת פליטות ופרויקטים אחרים בתחום איכות הסביבה ועוד. כן ציין לסקר כי הטיפול התקשורתי בתדמית החברה הוכח כאחד הנושאים החשובים למיצובה העסקי והחברתי.