גרשון שורק תבע את פלאפון תקשורת בע"מ בבית משפט לתביעות קטנות בחדרה, לאחר שהמכשיר שלו "סבל" מניתוקים חוזרים ונשנים. מכתב התביעה עלה כי שורק היה לקוח של חברת פלאפון משנת 2005. בחודש יולי 2008 שידרג את המכשיר, ואשתו הצטרפה כלקוחה של פלאפון. לטענתו, לאחר כשלושה חודשים, החלו להתגלות בעיות יומיומיות של חוסר קליטה בבית מגוריו. הדבר התבטא בניתוקי שיחות, ובכך שניתן היה לבצע שיחות רק בצידו הצפוני של הבית ליד החלון, ובפועל כשהתקבלו שיחות שורק היה אץ-רץ לחצר הבית, ומדבר שם על-מנת לבצע שיחה בשלמותה. לדבריו, בבית המשתרע על כ-100 מ"ר אין קליטה או שהקליטה משובשת, באופן שאם הוא מתקשר לאשתו כשהיא במטבח, השיחה מועברת במישרין לתא הקולי כאילו הטלפון כבוי. שורק הוסיף שבשיחותיו באוקטובר 2008 עם נציגי פלאפון, נאמר לו כי קיימת בעיית קליטה באזור מגוריו וכי אין צפי להביא לפתרונה בקרוב.