חברת נייקי הודיעה (יום א', 18.5.03) על השקת קטלוג לקולציית אביב קיץ 2003 - קולקציה השמה דגש על פעילויות In Door ו-out door, הצוברות תאוצה בשנים האחרונות, ומתאימות במיוחד לקיץ. עלות ההשקה בקטלוג הינו כ-100 אלף דולר.
הקמפיין יכלול כ-200 אלף עותקים שיופצו בעיתונות נשים וברשת סקאל.
הקמפיין ממשיך את קמפיין החורף של נייקי עם הסיסמא: "כל אחת יכולה למצוא עצמה" בשיתוף רשת סקאל. הקולקציה מאפשרת ליהנות מטכנולוגיה מתקדמת. הקטלוג מציג שמונה טיפוסי-ספורטאיות: הספורטאית בנשמה, הדיוה, התחמנית, הפייטרית, היוגיסטית, נערת החוף, האצנית והתחרותית.
בקולקצייה מוצגים בגדים מעוצבים בגזרות נשיות, חולצות מתעגלות במותניים, מכנסיים הנצמדים היטב למעלה ומתרחבים כלפי מטה. הפריטים עשויים מבדי Dri-Fit - טכנולוגיה ייחודית לנייקי, המאפשרת שליטה על הלחות והזיעה שגוף הספורטאית מייצר בעת פעילות ספורטיבית, והרחקת הזיעה מהגוף. שילובי בדים גמישים במיוחד מאפשרים מקסימום גמישות במפרקי הברכיים והמרפקים.