|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי

למה אנחנו עדיין מתרגשים מנשיקות לסביות?

למה אנחנו מתרגשים מנשיקות לסביות, איך הפכה מהדורת השבת של חדשות 2 לפרומו אחד ארוך, למה עמיר בניון לא מצליח לכתוב שיר פוליטי טוב ועוד שאלות נוקבות במדור סיכום השבוע של עכבר העיר אונליין
11/06/2010  |   עכבר העיר עכבר העיר   |   חדשות   |   תגובות
מאת: עכבר העיר אונליין  |    |  עכבר העיר  |  mouse.co.il  |  תגובות
[צילום: AP]

הכי נורא זה שזה תמיד עובד. נדושה ככל שתהיה, נשיקה אחת בין שתי נשים אטרקטיביות למראה מספיקה כדי להביא כמעט כל אחת לכותרות. לא משנה אם את שחקנית בינונית שבעלה בגד בה, כמו במקרה של סנדרה בולוק, או אם את כוכבנית רוק צעירה ולא מבריקה בשום דרך, כמו מיילי סיירוס. שתיהן, סטרייטיות מובהקות למדי, בילו את השבוע האחרון בכותרות החדשות לאחר שהתנסו בנשיקה עם בנות מינן. במקרה של בולוק זאת הייתה סקרלט ג'והנסון (בחירה מצוינת), במקרה של סיירוס זאת הייתה אחת הרקדניות הנשכחות בלהקת הליווי שלה, ובשני המקרים זאת הייתה קריאה כל כך נואשת ופתטית לתשומת לב, שמכעיס עד כמה היא הצליחה.

מסתבר שלא משנה כמה ארוטיקה רכה או פורנו קשה מציעה הרשת (והיא מציעה בעיקר חומרים מהסוג הזה), נשיקה בין שתי סטרייטיות מפורסמות או סמי-מפורסמות עדיין כובשת את הכותרות. לא, לא התבלבלתם, השנה היא 2010, ונשיקה שכזו בין שתי נשים עדיין זוכה לכותרות וליוטיובים עם אלפי צפיות. ודווקא על-רקע שבוע הגאווה, כדאי להזכיר שלנטייה מינית אין שום קשר לנשיקות הללו. הכותרות להן הן זוכות אינן מעידות על פתיחות או על סובלנות יתרה לנטיות חד-מיניות, אם כבר, הן מעידות בדיוק על ההפך. ואולי אפשר ללמוד מההתעניינות בנשיקות האלו על טיבה של הכמיהה הגברית המטופשת ללסביות - זו שמבוססת על התקווה כי מדובר במצב גמיש והפיך, שיכול בקלות להכיל בתוכו גם גבר סטרייט חרמן. לא מקור גדול לגאווה. (סהר הראל)

למה אנחנו עדיין כל כך מתרגשים מנשיקות לסביות?
סהר הראל
▪ ▪ ▪

הכי נורא זה שזה תמיד עובד. נדושה ככל שתהיה, נשיקה אחת בין שתי נשים אטרקטיביות למראה מספיקה כדי להביא כמעט כל אחת לכותרות. לא משנה אם את שחקנית בינונית שבעלה בגד בה, כמו במקרה של סנדרה בולוק, או אם את כוכבנית רוק צעירה ולא מבריקה בשום דרך, כמו מיילי סיירוס. שתיהן, סטרייטיות מובהקות למדי, בילו את השבוע האחרון בכותרות החדשות לאחר שהתנסו בנשיקה עם בנות מינן. במקרה של בולוק זאת הייתה סקרלט ג'והנסון (בחירה מצוינת), במקרה של סיירוס זאת הייתה אחת הרקדניות הנשכחות בלהקת הליווי שלה, ובשני המקרים זאת הייתה קריאה כל כך נואשת ופתטית לתשומת לב, שמכעיס עד כמה היא הצליחה.

מסתבר שלא משנה כמה ארוטיקה רכה או פורנו קשה מציעה הרשת (והיא מציעה בעיקר חומרים מהסוג הזה), נשיקה בין שתי סטרייטיות מפורסמות או סמי-מפורסמות עדיין כובשת את הכותרות. לא, לא התבלבלתם, השנה היא 2010, ונשיקה שכזו בין שתי נשים עדיין זוכה לכותרות וליוטיובים עם אלפי צפיות. ודווקא על-רקע שבוע הגאווה, כדאי להזכיר שלנטייה מינית אין שום קשר לנשיקות הללו. הכותרות להן הן זוכות אינן מעידות על פתיחות או על סובלנות יתרה לנטיות חד-מיניות, אם כבר, הן מעידות בדיוק על ההפך. ואולי אפשר ללמוד מההתעניינות בנשיקות האלו על טיבה של הכמיהה הגברית המטופשת ללסביות - זו שמבוססת על התקווה כי מדובר במצב גמיש והפיך, שיכול בקלות להכיל בתוכו גם גבר סטרייט חרמן. לא מקור גדול לגאווה.)

איך הפכה מהדורת השבת של חדשות 2 לפרומו ארוך?
גדי להב
▪ ▪ ▪

כמעט עשר דקות הוקדשו במהדורת השבת של ערוץ 2 לשידור כתבה על הסרט "כך ניצחנו". אני משוכנע שאתם לא נאיבים כדי לחשוב שסרט כזה זוכה לכזה זמן מסך במהדורת חדשות בגלל האלמנט הניוזי שלו. אחרי הכל, הצלחתם של הזמרים המזרחיים היא תופעה מרעישה, שלא לומר תחקיר ענק. הסיבה היא כמובן שהסרט הזה משודר בזכיינית רשת, אחד הבלבתים של חברת החדשות, ולא סתם משודר: אלא מול השלאגר של המתחרים מערוץ 10 - הישרדות.

זו הייתה תוכנית המבצע של רשת לסיכול ממוקד של הישרדות: בראשון "1 נגד 100" זוכה במיליון, בשלישי קובי פרץ דופק מיליון, ומשבוע הבא – המונדיאל יעשה את העבודה. כל זה טוב ויפה. רק לא ברור למה מהדורת החדשות צריכה לקחת חלק במאבק הזה. הזליגה של תכני בידור למהדורות החדשות אינה חדשה. גם לא השימוש בהן כפלטפורמות לקידום תכנים של זכייניות הטלוויזיה. אבל ככל שהתופעה מתרחבת, וככל שהיא הופכת קטנונית יותר, כמו מאבק מול המתחרים שלך, היא פוגעת במרכיב המשמעותי ביותר של מהדורת חדשות: אמינות. ולאור זאת, לא הגיע הזמן לקרוא למהדורת השבת מגזין לייפסטייל?

למה ערוץ 2 תמיד מנצח?
לירון מרוז
▪ ▪ ▪

לערוץ 10 הייתה ביד מרינה קבישר - האשה והביקיני, ולערוץ 2 היה את משה אבו עזיז – האיש עם הכרס והזקן. לערוץ 10 היה קטע פתיחה של הישרדות בתלת ממד שכולם ציפו לראות, ולערוץ 2 היה את אחד נגד מאה עם סוף ידוע מראש (אבו עזיז הביא מיליון). ובכל זאת, זה נגמר בניצחון ברור של ערוץ 2 ברייטינג.

אז למה זה קורה, מה מביא אותנו ללחוץ לרוב 22 ולא 10? אין לחשוד בישראלים שהם מעדיפים שאלות כמו מהי פתיחה אנגלית ומה היה שם משפחתו הקודם של אורי זוהר, על פני חבורת צעירים וצעירות שמפתחים ביניהם אינטריגות כשבגדי ים זעירים עטויים לגופם החטוב. אורי זוהר של 'מציצים' כבר נתן את התשובה ב-06/06/72. מה גם שאחד נגד מאה שודרה ב'רשת' – הזכיינית שיודעת טוב מכולם איך להפוך זהב לקש. השאלה אם מדובר בחוסר אמון מוחלט של הצופים בערוץ 10, שמקשט את לוח השידורים שלו בתוכניות ביזאר שמשובצות בשעות ביזאר – סרט קולנוע במוצאי שבת זה הכי ערוץ 2 של אמצע שנות ה-90 – או באמונה עיוורת שלנו בערוץ 2.

אז הנה הגיע המבחן הגדול: המונדיאל. טובי שחקני הכדורגל בעולם, מצוידים במיטב הנשים היפות בעולם נפגשים בדרום אפריקה. לא מדובר באירוע לחובבי הז'אנר בלבד, אלא בחגיגה צבעונית לכל המשפחה. האם גם עכשיו היד תלחץ 22 ולא 11? מצד אחד רוב הסיכויים שלא – כבר הוכח שהכדורגל יודע לסחוף אחריו צופים רבים באירועי שיא. מצד שני, עם פרשן כמו דני נוימן, בעל כריזמה של פקיד שומה, 'צחוק מהעבודה' עלולה להתגלות כאופציה מרעננת במיוחד.

של מי הפנים בפייסבוק שלכם?
הילה רון
▪ ▪ ▪

בראשית היה הפייסבוק. ספר פרצופים, כמשתמע משמו, שהתיימר לתת לכל אחד מאיתנו אז הזכות לקיום וירטואלי פשוט ונטול טרדות. אך משהו קרה לפייסבוק בשנה החולפת - ככל שהוא הלך והפך משמעותי יותר בחייהם של אנשים רבים יותר, כך החלו אלה להיות מוטרדים יותר מאופן הייצוג שלהם בו.

בשבוע שעבר התקיים בגני התערוכה אירוע הביוטי סיטי בחסות סופר-פארם. אחת האטרקציות המרכזיות ביריד הקוסמטיקה הייתה הפקת תמונת פרופיל מקצועית לפייסבוק. הגרלה שנערכה הכתירה את הזוכות המאושרות והעניקה להן את האפשרות לשחק יום אחד בסרט שהוא חייהן, ולתעד את האירוע במקום החשוב מכל - הפייסבוק. ככל שפייסבוק מתאמץ להנציח את הספונטני והטבעי, כך אנחנו הולכים ומתאמצים להסתיר אותו. במקום לתת תמונה אמיתית של חיינו, השמורים למכרים ספורים בלבד, הפך הפייסבוק לעוד כלי יח"צני בו אנו מנסים לקדם את עצמנו ולהציג את מי שהיינו רוצים להיות יותר מאשר מי שאנחנו באמת. וככל שהפייסבוק ילך ויציג תדמיות מלוטשות ומרוטשות יותר של מכרינו, כך אנו צפויים לאבד בו עניין. בשביל תמונת פוטושופ מרוטשת ומושלמת, יש לנו דוגמניות כמו בר רפאלי.

עמיר בניון: מה הבעיה לכתוב שיר פוליטי טוב?
סער גמזו
▪ ▪ ▪

בשבוע של ביטולים על-רקע המשט, שוב עולה על השולחן הדיון העתיק על הקשר שבין אמנות ופוליטיקה. הפיקסיז , הקלקסונז, גורילז סאונד סיסטם, אלביס קוסטלו והמבטלים העתידיים לא יגיעו השנה לישראל. אפשר להאשים, להבין, להקים קול צעקה או פשוט להתעלם.

על הרקע הזה מוציא עמיר בניון שיר חדש בשיתוף 11 חברי כנסת. אחרי שביום הזיכרון תקף את השמאל, הפעם בניון וחבריו הפוליטיקאים שרים שיר הלל ללוחמי השייטת. "שיר ערש" מבטיח לעולל שיש מי שמקריב את חייו למענו ועוסק בגלוריפיקציה לאומנית של חיילינו היקרים. האלבומים של בניון מוצלחים ומרגשים. יכולות השירה שלו, הרגישות והיכולת שלו לגעת בנושאים מוכרים בדרך ייחודית ואישית הפכו אותו למזרחי המחמד של התקשורת ולאמן מצליח במיוחד. אבל מה קורה עם בניון מחוץ לאלבומים? מדוע הוא מוכן להתבזות עם טקסטים מגוחכים? מדוע הוא מגייס את קולו לטובת רעיונות שלא בטוח אם הוא עצמו מסכים איתם? מדוע הוא בוחר שלא להשקיע את אותה מחשבה ורגישות גם בשירים הפוליטיים שלו?

השקפות העולם שלי ושל בניון רחוקות מאוד, אבל כנראה ששנינו מסכימים שאמנות ופוליטיקה אינן נפרדות. חשוב לעסוק בנושאים החשובים והכואבים אבל חבל מאד להזנות את היצירה שלך לטובת העניין. לא מעט אמנים עסקו בעבר במחאה פוליטית וניסחו אותה להפליא (אזכיר את "מלכת אמבטיה" של חנוך לוין, "ירושלים של ברזל" של מאיר אריאל ו"שיר נחמה" של הדג נחש). למה עמיר בניון מתעקש להתפלש בחומרים רדודים שעושים לו, וגם לרעיונות שאותם הוא מייצג, עוול?

קאלט השבוע: היפנים עושים זאת שוב, באנגלית
בהתחלה חשבנו שקטעי הווידאו האלה - שבהם נראות בחורות יפניות מתרגלות אנגלית בבחירת משפטים מקורית במיוחד - אמיתיים לחלוטין. עכשיו, משנחת על שולחננו עוד אחד כזה עם ציטוט הנוגע לפעילות מעיים בלתי תקינה, אנחנו מתחילים להבין שנפלנו קורבן לתסריט של צוות מוכשר במיוחד. זה לא הצליח לפגוע בהנאה שלנו.
▪ ▪ ▪


פורסם במקור: עכבר העיר
תאריך:  11/06/2010   |   עודכן:  11/06/2010
עכבר העיר אונליין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
למה אנחנו עדיין מתרגשים מנשיקות לסביות?
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אזרח אירני טען (יום ה', 10.6.10) כי נחטף למשך שבועיים על-ידי ארבעה דוברי ערבית בגרמניה. לטענתו, הארבעה איימו להרוג אותו כיוון שעשה לאחרונה סרט המבקר בחריפות את המשטר בטהרן.
11/06/2010  |  תלם יהב  |   חדשות
הוועדה למינוי דיינים החליטה (ו', 11.6.10) לקצוב את כהונתו של מנהל בתי הדין הרבניים, הרב אליהו בן דהן, וכי היא תסתיים בראש חודש אלול הקרוב, 11 באוגוסט 2010. בן דהן כיהן כמנהל בתי הדין הרבניים במשך יותר מ-20 שנה.
11/06/2010  |  איציק וולף  |   חדשות
חלק גדול מבכירי ומנכ"לי ענף הנדל"ן חגגו אמש (10.6.10) עם היחצ"ן אבירם בלזר, שציין 18 שנים לפעילות חברתו, יחד עם חנוכת משרדיו המשופצים והמוגדלים בדרך אבא הלל 15, רמת גן. המשרדים המשופצים כוללים מערכת מחשבים משוכללת ומסכי טלוויזיה פלזמה.
11/06/2010  |  אלעזר לוין  |   חדשות
צעדים פיקודיים ננקטו נגד בעלי תפקידים בחיל האוויר המעורבים בחילוץ הצעיר הערבי עלא אגבריה לפני שנה שבפעולותיהם המקצועיות נמצא פגם.
11/06/2010  |  איציק וולף  |   חדשות
רוסיה תיישם את החלטת מועצת הביטחון של האו"ם בעניין החרפת העיצומים על אירן. כך הודיע (יום ו', 11.6.10) סגן שר החוץ הרוסי, סרגי ריאבקוב. "אנחנו נאכוף בתוקף את החלטות המועצה, כלשונן ובהתאם לכל דרישותיהן", אמר.
11/06/2010  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il