כמעט שני שלישים (58%) מהאנשים מוסיפים צריכה של סוגי מדיה נוספים בזמן צפייתם בטלוויזיה, כך מגלה מחקר חדש.
ההרגל, המכונה בידי חלק מהמומחים כ"ערימת מדיה", מתאר את התנהגות הצרכנים המשתמשים בפייסבוק במחשבים הניידים שלהם, שולחים מסרונים בטלפוניהם הניידים ומאזינים לרדיו, כל זאת בזמן הצפייה בטלוויזיה. המחקר מצא כי ההרגל זה נעשה נפוץ יותר ויותר בעיקר בקרב בני 24-18, כאשר 76% ציינו כי הם גלשו באינטרנט בזמן הצפייה בטלוויזיה "באופן קבוע".
אתרי רשתות חברתיות הם מסיח הדעת העיקרי, כאשר 40% מהנשים צופות הטלוויזיה עדכנו את פרופיליהן באתר בזמן הצפייה בטלוויזיה, בהשוואה ל-29% בלבד מהגברים.
כמעט מחצית מכל המבוגרים ו-86% מבני ה-18 עד ה-24 אמרו כי השתמשו בערוצי תקשורת כגון מסרונים ניידים, פייסבוק או שירותי מסנג'ר כדי לשוחח עם אחרים על התוכנית בה הם צופים.
כאשר הטלוויזיה והאינטרנט צפויים להמשיך בתהליך המיזוג שלהם בדורות החדשים של מסכי הטלוויזיה, הסקירה אף ביקשה מהצרכנים לציין אלו אתרים הם היו רוצים לראות במיוחד על המסך הגדול.
גוגל היה האתר הפופולרי ביותר בתשובה לשאלה זו, עם 28% מהתשובות שציינו כי היו רוצות לראות על מסך הטלוויזיה את מנוע החיפוש.
רבע מאלה שנסקרו אמרו כי היו רוצים גישה מהטלוויזיה לאתרי קמעונאות ברשת כמו
אמזון ואסוס, בזמן הצפייה בתוכניות. אחוז דומה (26%) ציין כי היה רוצה גישה לאתרי רשת חברתית כגון פייסבוק או טוויטר.
רק אחד מכל עשרה מבוגרים טען כי עשה שימוש בקונסולת משחקי וידאו בזמן הצפייה בטלוויזיה.