|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
לימודי רפואה סינית 2024
קבוצת ירדן
איך לשמור על תפקוד מיני וזוגיות בריאה אחרי גיל 50

סדרת חטיפי בריאות חדשה - <br>קראנצ'י של VALLY NATURE

ההחדרה נעשית על-ידי ג'נרל מילס ישראל; היקף שוק חטיפי הבריאות למבוגרים בישראל עומד כיום על כ-40 מיליון ש"ח; נתח השוק של החטיף החדש צפוי להגיע ל-20% בתום 3 שנות פעילות בארץ
16/06/2003  |     |   חדשות   |   תגובות
מאת: מירב לוי

חברת ג'נרל מילס ישראל מחדירה בימים אלה בארץ סדרה חדשה של חטיפי בריאות - "קראנצ'י" של VALLY NUTURAL, מותג המוביל בתחומו בארה"ב.

"קראנצ'י" של VALLY NATURE הינו חטיף אנרגיה פריך, (מכאן שמו: קראנצ'י) העשוי מחומרים טבעיים בלבד (100% טבעי), ללא חומרי טעם מלאכותיים ומותאם לחך ולטעם הישראלי.

החטיף ישווק בישראל בשתי אריזות שונות: באריזה אישית ובאריזות של 10 יחידות (5 חטיפים כפולים). החטיף קיים ב-4 טעמים שונים: קינמון, שיבולת שועל ודבש, מייפל וסוכר חום וחמאת בוטנים.

לדברי דני נגל, מנכ"ל חברת ג'נרל מילס: "ההחלטה להיכנס לשוק חטיפי הבריאות והאנרגיה בישראל, התקבלה לאחר סקרים ומחקרים שערכה החברה בארץ ומהם עולה כי הצרכן הישראלי מעדיף חטיפים פריכיים (מסוג קראנצ'י), אלו הקיימים כיום בשוק הם בעיקר מהסוג הצ'ואי (לעיס ורך). ההחלטה נבעה ראשית כל בשל הבנת מגמת השוק והצורך של הצרכנים במוצרי בריאות וטבע כחלק ממגמה עולמית של חזרה לטבע שלא פסחה גם על ישראל".

לדברי חברת ג'נרל מילס, מדובר במוצר שנותן "ערך מוסף" לצרכן הישראלי, ויתרונותיו בולטים על רקע התחרות:

זהו חטיף הגרנולה היחידי שנותן - 100% אנרגיה טבעית. מדובר בחטיף 100% טבעי: שמורכב מ-100% חומרים טבעיים (ללא כל חומרי שימור טעם וריח מלאכותיים). 100% טבעי הוא יתרון נתפס חשוב ביותר לצרכנים בקטגוריה.

כל מנה (חטיף בודד 21 גרם) מכילה רק 90 קלוריות (מעט קלוריות יחסית), החטיף מבודל לא רק במרקמו הקראנצ'י הייחודי אלא גם במארז שלו.

טלי רוזנשטיין מציינת עוד כי: "הגענו עם שותפנו האמריקנים (ג'נרל מילס ארה"ב) למסקנה שאת הבידול והייחוד הנ"ל של החטיף "קראנצ'י" של VALLY NUTURAL צריך להביא לידי ביטוי גם על המדף בנקודת המכירה.

לשם כך הוחלט לבדל את כל האריזות של החטיפים ולמתגן בצבע ירוק חזק ובכך ליצור תשומת לב מיוחדת לבלוק הירוק שיוצרות אריזות המותג "קראנצ'י" של VALLY NUTURAL בנקודות המכירה.

כל טעם (קינמון, שיבולת שועל ודבש, חמאת בוטנים או סוכר חום ומייפל) קיבל איפיון שלצבע נוסף על-גבי הרקע הדומיננטי הירוק של האריזה. הצבע ירוק נבחר משום שהוא מסמל את הערכים של המותג שמתרכזים ב-100% טבעיות ובריאות.

בעזרת מערך ההפצה של חברת ליימן שליסל, אשר נבחרה על-ידי חברת ג'נרל מילס להיות שותפה אסטרטגית וטקטית, בהובלה של השקת החטיף בארץ: (בין השאר בשל העובדה שחברת ליימן שליסל מתמחה בהפצה לכל סוגי נקודות המכירה, וגם מתמחה בשיווק והפצה של מותגים בינלאומיים), צפוי נתח השוק של החטיף החדש "קראנצי" של VALLY NATURE להגיע ל-20% נתח בתום 3 שנות פעילות בארץ.

חברת ג'נרל מילס ישראל תשקיע כ-2 מיליון ש"ח במסגרת החדרתו של המוצר בארץ.

קידום פעילות חטיפי הבריאות תכלול קמפיין תקשורת שיווקית, שיחל בתחילת יולי 2003 שיכלול קידום מכירות, התנסות עם החטיף (טעימות), יחסי ציבור, חסות על אירועי שטח שהולמים את רוח המותג, אבל עיקר הפוקוס יהיה על טעימות היות ובחברה מאמינים מאוד בטעמו המנצח של החטיף החדש.

הסיסמא שנבחרה להוביל את קמפיין ההחדרה היא: VALLY NUTURAL
"תחטוף את הטבע".

לדבדי וזנשטיין סיסמא זו מעבירה את 2 הנכסים המרכזיים של המותג: טבע ואנרגיה מסרים שמדברים לקהל המטרה המוגדר של החטיף: בני 25-50 שוחרי סגנון חיים בריא טבעי וספורטיבי.

"קראנצ'י" של VALLY NATURE משווקת מזה 20 שנה בארה"ב, בדרום אמריקה ובצפון אמריקה. מחזור המכירות של החברה בארה"ב עלה בשלוש שנים האחרונות, כל שנה בכ-20% מה שמעיד על התרחבות הקטגוריה בעולם.

היקף שוק חטיפי הבריאות למבוגרים בישראל עומד כיום על כ-40 מיליון ש"ח במחירי צרכן אך בשל הפעילות הרבה הקיימת כיום בשוק וכניסתו של "קראנצ'י" של VALLY NATURE, השוק עתיד להגיע להיקף של כ-150 מיליון ש"ח בתוך שלוש שנים.

רוזנשטיין מסרה, כי ג'נרל מילס ישראל שמה לה למטרה להשיג בתוך שנה נתח של כ-13% מהמכירות בשוק.

המותגים המובילים בתחום חטיפי הבריאות למבוגרים הם המותג אנרג'י של עלית המחזיק 52% מהשוק, צ'ואי של קוואקר אוטס המהווה 27% מהשוק וקורני של שווארטאואר המחזיק 17%, הנותרים מחזיקים כ-2%.

תאריך:  16/06/2003   |   עודכן:  16/06/2003
מירב לוי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעקבות הפיגוע במרכז ירושלים באוטובוס קו 14א', הודיעו מארגני המצעד - עמותת הבית הפתוח - כי מצעד הגאווה אהבה ללא גבולות שהיה מתוכנן להיערך ב-13.6 יידחה בשבוע. "הפיגוע בירושלים היה מהקשים שידעה העיר מאז אוקטובר 2000 והדיו נשמעו היטב במרכז העיר כמו גם בבית הפתוח עצמו", דברי הארגון.
16/06/2003  |  הדר פרבר  |   חדשות
ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה (ב', 16.6.03) את הצעת משרד התקשורת להפחית את שיעור התמלוגים לשנה המשולמים לאוצר על-ידי חברות הכבלים, לגבי השנים 2002 ו-2003 ל-4% ולגבי שנת 2004 ל-3.5%.
16/06/2003  |  הדר פרבר  |   חדשות
החל מה-1 ביולי 2003 הכנסות מהימורים, פרסים מהגרלות יתחייבו במס בשיעור של 25%. בהתאם לתקנונים של רוב הקיבוצים, כל ההכנסות והנכסים של החברים שייכים לקיבוץ, בכפוף להסכמות בין הצדדים. לכן, בהתאם לתקנון, חבר קיבוץ המשתתף בהגרלה או המהמר בקזינו בחו"ל וזוכה בפרס כספי, עליו להעביר את הזכייה לקופת הקיבוץ.
16/06/2003  |  מירב לוי  |   חדשות
היועצת המשפטית של הכנסת, אנה שניידר, פרסמה אמש הבהרת התנצלות באשר להרחקתו של כתב ערוץ 7 מוועדת הכנסת. בתוך כך חוזרת בה שניידר מקביעתה שהערוץ אינו חוקי.
חוות הדגים באילת תורמות להתפתחות אלמוגים. כך עולה ממחקר חדש שנערך בשנים האחרונות על-ידי חוקרי המכון הלאומי לחקר ימים ואגמים. המחקר פורסם לראשונה בירחון המדעי העולמי לאקולוגיה ימית: Marine Ecology Progress Series.
16/06/2003  |  גלית יצחק  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
גרוע מיאיר - אביו    חלפו שעות ארוכות עד שלשכתו פרסמה מין הודעה צמחונית-חלבית, שהיא כלום בריבוע ואינה מזכירה לגנאי אפילו את הבן יאיר
איתמר לוין
איתמר לוין
שתי תביעות קטנות נגד חברות תעופה מגיעות לרשם הבכיר שרון קרן, אשר עם הכנה מצוינת, התמקדות בפרטים החשובים וסבלנות רבה מצליח להוביל לפשרות בתוך רבע שעה
אלון קוחלני
אלון קוחלני
על-רקע כתבי אישום ראשונים שהגישה ה-SEC בגין שימוש ב-AI, התבקשו קציני ציות לבחון את סיכוני הציות הכרוכים בכך
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il