|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

לברון מככב בציטוטי השבוע ב-NBA

"לטייל בקליבלנד? אף אחד לא יזיק לי". וגם: מי מכונה מהיום "הזיקית"?
22/12/2010  |   ספורט5 ספורט5   |   חדשות   |   תגובות
מאת: אייל גרוסברד  |  ספורט5  |  sport5.co.il
לברון. אין ספק שהוא בחור גדול (gettyimages)

"קאזינס יהיה גרסה של שאקיל אוניל, אבל גרסה שיודעת גם לכדרר ולזרוק" - פטריק פארטרסון מיוסטון מחמיא לחבר לשעבר מקנטקי, ודי מוכיח שהרבה מושג אין לו בנוגע לאחד מגדולי השחקנים בהסטוריה.

שבת בחצות, ישיר: קובי והלייקרס מול לברון ומיאמי
שבת, ישיר ב-21.30: אורלנדו - בוסטון

"בכיתה ז' הייתי בתפקיד הקמע בקבוצה. הייתי שם אבל לא שיחקתי בשיט. בכיתה ח' ישבתי על הספסל כל הזמן. בכיתה י' חתכו אותי מהסגל אבל אחר כך חזרתי וגם מוניתי לקפטן" – גרג פופוביץ' מנסה להשליך את הצלחת הספרס לסיפור חייו.

"אני לא טום בריידי אבל אני רואה בעצמי שחקן מושלם" - פול פירס מבוסטון מלטף לעצמו את האגו.

“פירס עושה הכל, הוא כמו זיקית” - דוק ריברס מסכים.

"האלי-הופ שפירס מסר החזיר את שאקיל כמה שנים אחורנית" – ריברס ב"ווישפול ת'ינקינג"?

"אני לא נפצע עד שאני לא מרביץ לעצמי" - גלן דייויס מגלה קשיחות מהי.

"אף אחד לא יבוא אליי במטרה לפגוע בי. הייתי בקליבלנד אחרי שעזבתי ואיש לא ממש בא אליי ואמר משהו. הם אולי יחכו עד שאלך ברחוב ויצעקו אחרי שיעברו אותי, אז אני לא מודאג. אף אחד לא מפחיד אותי. אני בחור גדול אז איש לא יעז להגיד לי משהו" - לברון ג'יימס ב-20 שניות על בטחון אישי.

"אני מעדיף שלא יספרו לי שהגעתי למשחק ה-1000 בקריירה. הלוואי שזה היה רק המשחק העשירי והיו לי עוד 1000 לפני" - טים דאנקן מתכחש לזיקנה.

"ג'ורג' היל ניסה להיות גיבור למרות הכאבים והתרופות. הוא אמר שהוא מרגיש טוב אבל חזר על זה כל כך הרבה פעמים שהפסקנו להאמין לו" - גרג פופוביץ' סותר את הגארד הפצוע.

"גרנט היל אמר לי 'אני מצטער אבל אני ממש עייף'. הרגשתי כמו מטומטם כשהוא אמר את זה" - אלווין ג'נטרי מתחרט על שיתוף 8 שחקנים בלבד בבק-טו-בק.

"אני צמחוני ב-80 אחוזים מהזמן. אני אוכל קציצות חזיר" - רון ארטסט עם המתאבן לשבוע זה.

"זה מדהים שעושים תערוכת ציורים על שמי. זה מיוחד ולא צפוי. האמת היא שאומנות היה התחום הראשון בו התמחיתי בקולג'. אחר כך נשרתי ועברתי לארכיטקטורה ואז עברתי למתמטיקה" - ארטסט זוכה לכבוד בטורונטו ונזכר בעברו.

"לעזאזל, מי זה הילד הזה שעכשיו קלע עלינו? חטפנו סל מג'סטין ביבר. לא ידעתי שהוא מסוגל לשחק כדורסל הילד, באמת חשבתי שהוא ביבר. עכשיו הוא ברשימה שלי" - ארטסט נזכר ברוקי גורדון הייוורד מיוטה.

"אם אתה לא יכול לחיות מחצי מיליון דולר בשנה אחרי מיסים עדיף שלא תחיה" - וזה ממשיך.

"אנחנו עושים כל מיני כנסים של מודעות לבעיות הנפש כי זה חשוב לעתיד. אני עושה דברים שונים בסין ורוסיה וגם בארה"ב. אני חושב שלכולנו יש בעיות נפשיות כלשהן" - וזה ממשיך...

“אני מתגעגע ללארי קינג” - רון-רון מדבר טלוויזיה.

“פתאום משום מקום יבוא מישהו ויאמר 'אני מכיר את אמא שלך'. ייתכן שהוא מכיר, אבל אין לי זמן לגלות קרובי משפחה חדשים” - רג'י אוואנס מטורונטו לא נדבק ברוח החגים.

“אנשים לא מבינים לכמה אנשים אתה צריך לדאוג כלכלית. יש לך הורים, אחים ואחיות שחלקם עשויים עדיין להיות בבית ספר. אתה רוצה לקנות להורים בית, לשלם על לימודים, משכנתא ורכב. כבר יש לך אישה וילד, אולי יותר מילד אחד. מישהי שהולידה לך ילד” - ג'ארט ג'ק בפרק על עובדות החיים של שחקן NBA.

"דאלאס בילבלה אותנו מאוד. לא ידענו אם הם שומרים אישית או אזורית" - כריס בוש מתבלבל.

"אתה מתעורר פתאום בגיל 26 ומגלה שאתה מבזבז את השנים הכי יפות שלך על הספסל" - מרצין גורטאט מודה שהטרייד לפיניקס עושה לו טוב.

"גורטאט הוא בחור נלהב. הוא היה כל כך נלהב לפני שהגענו לאולם. הוא נרגש מההזדמנות לשחק, להשפיע. אני מרגיש שהוא חש כמו לפני המשחק הראשון שלו. אלוהים, הוא עוד ירטיב את המכנסיים מרוב התלהבות" - וינס קרטר וחברו הפולני עוברים לפיניקס.

"כיף לראות את ווייד משחק כשהוא לובש חולצה זהה לשלי. כשהוא כועס זה בכלל טוב" - בוש מסביר את רצף 12 הנצחונות של ההיט שנעצר רק מול המאבס.

“פתאום משום מקום יבוא מישהו ויאמר 'אני מכיר את אמא שלך'. ייתכן שהוא מכיר, אבל אין לי זמן לגלות קרובי משפחה חדשים” - רג'י אוואנס מטורונטו לא נדבק ברוח החגים.

“אנשים לא מבינים לכמה אנשים אתה צריך לדאוג כלכלית. יש לך הורים, אחים ואחיות שחלקם עשויים עדיין להיות בבית ספר. אתה רוצה לקנות להורים בית, לשלם על לימודים, משכנתא ורכב. כבר יש לך אישה וילד, אולי יותר מילד אחד. מישהי שילדה לך ילד” - ג'ארט ג'ק בפרק על עובדות החיים של שחקן NBA.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/202834.jpg

"דאלאס בילבלה אותנו מאוד. לא ידענו אם הם שומרים אישית או אזורית" - כריס בוש מתבלבל.

"אתה מתעורר פתאום בגיל 26 ומגלה שאתה מבזבז את השנים הכי יפות שלך על הספסל" - מרצין גורטאט מודה שהטרייד לפיניקס עושה לו טוב.

"גורטאט הוא בחור נלהב. הוא היה כל כך נלהב לפני שהגענו לאולם. הוא נרגש מההזדמנות לשחק, להשפיע. אני מרגיש שהוא חש כמו לפני המשחק הראשון שלו. אלוהים, הוא עוד ירטיב את המכנסיים מרוב התלהבות" - וינס קרטר וחברו הפולני עוברים לפיניקס.

"כיף לראות את ווייד משחק כשהוא לובש חולצה זהה לשלי. כשהוא כועס זה בכלל טוב" - בוש מסביר את רצף 12 הנצחונות של ההיט שנעצר רק מול המאבס.

"לברון ג'יימס היה יכול להיות המלך של ניו יורק. במקום, הוא העדיף לעשות את הדרך הבטוחה למיאמי. לכן הוא תמיד יהיה LECHICKEN” - הניו יורק פוסט מברך את ג'יימס בביקור השנתי בגארדן.

"טוב, אז בצד מולך יש שחקן צעיר. תקרע אותו" - טומי היניסון, פרשן הסלטיקס, רומז לקווין גארנט כיצד לפעול כשטיילר הנסברו בסביבה.

"בלייק הוא חבית חומר נפץ שמתפוצצת פעם אחר פעם" - דיאנדרה ג'ורדן מבסוט מהחבר הרוקי בקליפרס.

"אם הייתי עושה עכשיו קאמבק כמו אנטואן ווקר, הייתי צריך להתחיל ב-Z-LEAGUE” - או ששון אליוט מודה שכבר אין לו את זה מזמן או שיש פה סטארט אפ.

"קליבלנד מקווה להגיע להפסדה העשירי ברציפות" - האנה סטורם מ-ESPN ברגע של בלבול. עם שמץ של אמת.

"האנשים האלה אומרים מילים שאני לא מבין. לא שמעתי את המילים האלו בחיי. הייתי צריך ללכת לקולג'” - דורל רייט מכה על חטא.

"רוי היברט? לא התרשמתי ממנו בכלל. אני לא מתרשם מאיש. היחיד שמרשים אותי הוא בלייק גריפין. חוץ ממנו, אין לי מה לומר על אף אחד. בלייק הוא האמת, השאר? לא מתרשם מהם" - שאקיל אוניל מאוהב.

"הנגנים מעולים, המנגינה הייתה טובה אבל המקל היה קטן מדי" - שאקיל אוניל אחרי שקיבל את הכבוד לנצח על תזמורת.

"הרגע ראיתי אדם עף. תרכב עליהם, קאובוי!” - קווין הארלן שואג למראה ג'יי. אר סמית מטביע את הספרס.

"למה המון אנשים אומרים שהטביעו עליי? כנראה שלא הרבה ראו את המשחק כי המספר שלי הוא 3 ולא 14” - ג'ורג' היל מכחיש קשר לתקרית ההטבעה וחושף מי באמת חטף בראש.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/202835.jpg

"אין לי כלום נגד אייזיאה אבל הוא אמר הרבה דברים על הניקס בימים ההם. הוא שחקן נהדר, כמו שצ'ארלס בארקלי היה שחקן נהדר אבל בארקלי היה אידיוט" - יש דברים שגם צ'ארלס אוקלי הגדול לא שוכח.

"בארקלי לא התאמן, לא היה מנהיג או משהו חיובי אחר. אבל היה לו את הכשרון הטבעי ולכן הוא נבחר לנבחרת החלומות ולאולסטאר" - אוקלי עולה להתקפה בצעד נדיר.

"אני לא איש של חג המולד כי אנשים הם חזירים תאבי בצע", והנה מה שסר צ'ארלס חושב על ה-25.12

"כולם רוצים ממך משהו. אני מאמין גדול בכך שלאנשים מעל גיל 18 אתה צריך לשלוח רק כרטיסי ברכה" - קמצן האיש?

"אני אעלה על העץ ואגיד שדאלאס היא הקבוצה הטובה ביותר בטקסס. סן אנטוניו? עם כל הכבוד להם הם לא הכי טובים במערב. הם גם לא הכי טובים בטקסס" - בארקלי בניתוח מקצועי קצרצר.

"מול פורטלנד דגרנו על הביצה והיא התפוצצה עלינו" - אנדרו בוגוט מסכם עוד הפסד של הבאקס.

“אימנתי בשיקגו במשך שלוש שנים, ויש פה אנשים שגורמים לי להרגיש כאילו מדובר ב-30” - דאג קולינס נזכר בתקופתו בבולס.

"לכל אלו שאוהבים אותי – אני אוהב אתכם בחזרה. לאלו ששונאים אותי – אנסה לאהוב אתכם. ועד אז אשנא" - ג'יימס הארדן ברגע של רגשות.

"איש, אין סיכוי שפייטרוס טוב ממני בכדורגל" - ג'ארד דאדלי שולח לסטיב נאש מסר ברור: אני עדיין שולט במשחק ההוא בקרב שחקני הסאנס.

"הלייקרס פחדו מהצבי הלילה" - ברנדון ג'נינגס מסכם סנסציה ומצביע על הקמע באנגו כאחראי לניצחון.

"אני חושב שלא אתקלח בשלושת הימים הבאים" - ג'נינגס כנראה התלהב מדי מהניצחון על האלופה.

"כולם הופכים למבקרים עד שמבקרים אותם. מבקרים לא יכולים לעשות את מה שאתה עושה אז הם מבקרים אותך מקנאה" - ווילסון צ'נדלר נדבק ברוח הניקס.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/202836.jpg

תאריך:  22/12/2010   |   עודכן:  22/12/2010
אייל גרוסברד
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב דחה תביעה שהגישו עורכי דין נגד בנק דיסקונט למשכנתאות, בו ביקשו לקבוע ששררו ביניהם יחסי עובד-מעביד. בית הדין קבע, כי התביעה הוגשה בחוסר תום לב משווע, וכללה טענות שווא.
22/12/2010  |  איתמר לוין  |   חדשות
הרשת האמריקנית דאפיס שכרה מאפ"י-פיתוח, מקבוצת אפריקה-ישראל, 2,600 מ"ר מסחריים בבנין הטיימס שבטיימס סקוור במנהטן, ניו יורק.
22/12/2010  |  אלעזר לוין  |   חדשות
הכנסת אישרה בקריאה טרומית (יום ד' 22.12.10) את הצעת החוק של יו"ר סיעת קדימה, ח"כ דליה איציק לייצוג הולם לנשים בוועדת חקירה ממלכתית ובוועדת בדיקה ממשלתית. ההצעה עברה לוועדה לקידום מעמד האישה להכנה לקריאה ראשונה.
22/12/2010  |  איציק וולף  |   חדשות
מאמן נבחרת הנשים בכדורסל, אלי רבי, סיכם היום (רביעי) עם יו"ר האיגוד שי שני ומנהל האגף המקצועי מולי קצורין על הארכת חוזה לשלוש שנים נוספות.

"כדורסל הנשים נמצא בצומת דרכים", אמר רבי ופירט את הסיבות שהסכים להאריך את חוזהו: "שוכנעתי שהאיגוד מתכוון להשקיע בפיתוח תשתיות וקידום הענף".


46 רשויות מקומיות נענו לקריאת המשרד להגנת הסביבה והגישו בקשות להשתתף בתוכנית להפרדת כלל הפסולת הביתית בתחומן בתמורה למתן חבילת סיוע ייחודית מטעם המשרד. כך מסר (יום ד', 22.12.10) המשרד.
22/12/2010  |  עופר וולפסון  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
המנהיגות עדיין נעדרת [צילום: אורי פרקש]
יואב שורק
אחרי 7 באוקטובר היה ברור לכולנו שמה שהיה לא יהיה עוד - שהמנהיגות תתחלף ושנתפכח מרעיונות מסוכנים שהובילו לאסון    כל זה התכרסם לאיטו בחודשים הארוכים שעברו    ההצעה הישראלית לעסקה מלמד...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il