הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים תשקיע 2 מיליון שקלים בשיתוף פעולה עם מטה כחול-לבן במשרד התמ"ת והתאחדות התעשיינים, עבור קמפיין "גאווה לאומית בסימן כחול-לבן", המיועד לעסקים קטנים ובינוניים.
מדובר בשיתוף פעולה של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים עם מטה "כחול-לבן" במשרד התמ"ת והתאחדות התעשיינים וזכיינית הטלוויזיה "קשת" - במסגרתו יוצגו תשדירים שיספרו את סיפורה של התעשיה הישראלית, תוך שימת דגש על העסקים הקטנים והבינוניים המייצרים תוצרת כחול-לבן.
מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, רן קויתי, ציין כי "הסוכנות רואה בפרויקט זה כלי מצוין לקידום המודעות לחשיבות העסקים הקטנים והבינוניים - המהווים את חוט השדרה של הכלכלה הישראלית ומוקד לגאווה לאומית - לקדמת הבמה".
ראש מטה כחול-לבן במשרד התמ"ת, צביה דורי, ציינה כי "אנו פועלים להגברת המודעות לרכישת מוצרים תוצרת
הארץ כמנוף ליצירת מקומות תעסוקה והגברת הגאווה הלאומית ברכישות תוצרת הארץ".
משרד התמ"ת קורא ליצרנים ישראלים, המעסיקים עד 100 עובדים ובעלי זכות שימוש של העסק ל"תו מיוצר בישראל", להשתתף בסדרת התשדירים, וכל זאת ללא השתתפות כספית מצידם.
הפרויקט ממומן במלואו על-ידי הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים. ועדה משותפת קבעה הוראות לעניין בחירת החברות שיוצגו וסדר הופעתן.
עד היום, בפרויקט גאווה לאומית שודרו כ-84 סרטונים, רובם חשפו מפעלים גדולים במשק.
הסדרה תשודר עד תום שנת 2011 מדי יום רביעי וחמישי, בשעה 19:59, מיד לפני פתיחת מהדורת החדשות של ערוץ 2, כאשר כל פרק יתמקד בסיפורו האישי של אחד העובדים במפעל.