איגוד המפרסמים בישראל, ערך אמש (יום ג', 24.6.03) בחירות לתפקיד יו"ר האיגוד וחברי הנהלה, במסגרת האסיפה הכללית.
עופר בלוך, מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה נבחר לתפקיד יו"ר האיגוד. עד כה שימש בלוך כחבר הנהלה באיגוד המפרסמים.
בנוסף, נבחרו 13 חברי הנהלה חדשים, המאופיינים כבעלי אוריינטציה שיווקית חזקה: פרדי אבוקרט סמנכ"ל שיווק שטראוס מחלבות, שי אלמוג ראש אגף שיווק בשירותי בריאות כללית, סביון בר-סבר סמנכ"ל שיווק בורגראנץ', ארז בהט סמנכ"ל שיווק דפי זהב, אלי גידור מנכ"ל ATR, המשמש כחבר הנהלה באיגוד המפרסמים וכיו"ר ועדת שיווק, ירון דור מנכ"ל ניו פארם, נגה בר סמנכ"ל OTC בניאופרם, איל דונסקי מנהל חטיבת תרופות OTC ומוצרי צריכה בטבע, אילת ליפשיץ סמנכ"ל שיווק סלקום, איתן זינגר מנכ"ל רשת דיונון, עמיר לוי מנהל מטה שיווק אסם נסטלה, הילית מגד מנהלת שיווק קורפורייט - פרוקטר & קמבל ישראל, זהר מורגן סמנכ"ל שיווק טמפו.
הבחירות התקיימו במרכז לישראל יפה בת"א, במהלכו נפרד אורן מוסט, היו"ר היוצא מחברי איגוד המפרסמים ומן ההנהלה היוצאת. מוסט ברך את הנבחרים ואחל להם הצלחה.
עופר בלוך, היו"ר הנכנס עמד על הנושאים העיקריים שהם ליבת פעילותו של האיגוד, בהם הוא יפעל עם ההנהלה החדשה:
1. המשך המאבק על פתיחת התחרות בשוק המדיה - התמודדות עם המונופולים הקיימים ופתיחת השוק לתחרות למען המפרסמים.
2. הגברת חשיבות נושא השיווק בארץ והעלאת רמתו המקצועית באמצעות כנסים, מגזין אותות, המכללה לשיווק ופרסום של איגוד המפרסמים.
3. שקיפות במערכת היחסים מפרסם-פרסומאי תוך פתיחת דו שיח בין המפרסמים לפרסומאים כדי למנוע משברים בעתיד.
4. הידוק הקשר עם החברים באיגוד והרחבת בסיס החברים.