UPS, חברת המשלוחים הגדולה בעולם, הודיעה (יום א', 29.6.03) על השקת אתר חדש, קל ונוח לשימוש. משתמשים אשר יכנסו לאתר יגיעו לדף משותף לכל המדינות. בדף זה יתבקשו לבחור את שם המדינה אליה הם רוצים להיכנס. משתמשים אשר יכנסו לאתר בפעמים הבאות, יכנסו באופן אוטומטי לאתר בשפה המבוקשת אותה בחרו בפעם הראשונה.
האתר מושק בו זמנית בכל העולם, ב-22 שפות והוא מאפשר הכנת שטר מטען בהליך מהיר באמצעות מילוי דף אחד, הוספת האופציה להנפיק "חשבון ייצוא", הנפקת משלוחים מרובי חבילות - עד 20 חבילות במשלוח, צפייה בכל שטרי המטען על-גבי מסך בודד ולא במסכים נפרדים והגדלת ערך הביטוח עד 50 אלף דולר לחבילה.
עיצוב האתר נועד, על-מנת להקל על המשתמשים להיכנס לפיצ'רים שונים הנחשבים לפופולריים ביותר באתר, כדוגמת איתור ומעקב אחר משלוחים. בכלי זה משתמשים לקוחות החברה מכל העולם כ-7.9 מיליון פעמים ביום.
בנוסף, קיים באתר דף חדש שנקרא פתרונות עסקיים של UPS שבו יש מידע מעשי על המגוון הרחב של שירותי הטכנולוגיה העסקיים של UPS.
מנכ"ל UPS ישראל, ליאור שגיא מסר: בעתיד צפוי עדכון של תכנים באתר באמצעות מערכת ניהול תכנים "Content Management System" בה כל מדינה תשלוט בעתיד על המסרים המקומיים שלה.
UPS
UPS הינה חברת המשלוחים הגדולה בעולם ומובילה גלובלית בשירותי שרשרת אספקה המציעה מגוון רחב של פתרונות, סנכרון תנועות, טובין, מיגע וכספים. המטה הראשי נמצא באטלנטה ארה"ב. UPS מציעה שירותים ביותר מ-200 מדינות בכל רחבי העולם.
אתר החברה:
www.ups.com