חברת הניו מדיה Spreadit זכתה בתקציבים חדשים בסך כולל של שני מיליון שקלים. בין התקציבים החדשים שנוספו אל המשרד: משרד הביטחון, פרשקובסקי (ייזום ובנייה), משרד התיירות, משרד ראש הממשלה, SOS כפרי ילדים, עמותת התיירות שקמה-בשור ועוד.
Spreadit תטפל בכל מערך ניהול נוכחות המותגים ומגוון פעילויות ברשתות חברתיות תוך שימת דגש על פייסבוק, פעילויות בלוגרים, טוקבקים, שיווק באפיק הסלולרי ושיווק חברתי.
מנכ"ל החברה, יעל אנגלר, ציינה כי בשנתיים החולפות בחנה הנהלת החברה ופיתחה מספר אסטרטגיות לעבודה ולניהול פעילות במדיה החברתית בישראל.
"אסטרטגיות הפעולה אותן פיתחנו מוכיחות את עצמן הרבה מעבר לדף הפייסבוק ומקבלות ביטוי במערכות יחסים עם הגולשים וביכולת להניע אותם לפעולה. לצד הלקוחות המצטרפים, אנו גאים בלקוחותינו הותיקים, במערכת היחסים המתמשכת איתם ועל החופש להובילם למהלכים הרפתקניים שהופכים לפורצי דרך בתחום", אמרה.
Spreadit מקבוצת Hi-net interactive נוסדה בשנת 2008 על-ידי יעל אנגלר, מעסיקה 12 עובדים ובין לקוחותיה נמנים קליניק ו
דונה קארן (טיפוח ובישום), מלונות דן, החברה להגנת הטבע, רשת המסעדות בלאק בר אנד בורגר, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מד"א מוסדות אקדמיים ועוד.