|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מתי ולמה נזמין עורך דין מתחום התעופה?
קבוצת ירדן
אישור ETIAS לאירופה בעברית, איך זה עובד בדיוק?

חופש: מדריך טיול והבילוי פעיל בעיר ובשטח

בחופשת הקיץ, עם הילדים בעיר וביער, או בלעדם במסעות שטח אתגריים
18/07/2003  |     |   חדשות   |   תגובות
מאת: עמוס באר  |  

חופשת הקיץ בעיצומה, ולכן בתקופה הקרובה יחרוג מדריך הטיולים ובילויי השטח, ממנהגו, וירחיב את יריעת הזמן אותה הוא מכסה.

שימו לב בבקשה לתאריכים המצויינים בסיום ראש כל פרק: בעוד שהמדריכים הקודמים התמקדו בסוף שבוע בודד, הרי שהפעם מועבר לקורא מידע על פעיליות המתקיימות גם במהלך המשך השבוע, הבא עלינו לטובה.

ליעילות השימוש יסודר המדריך על-פי דירוג לוחות הזמנים: קודם פעילות יום שישי, אחר כך פעילות בשישי - שבת (פעילות דו - יומית), אחר כך שבת בלבד ולבסוף הפעילות שבמהלך כל השבוע.

השבוע מופיע מסע אופני השטח ברמת הגולן, בסיומו של המדריך. זאת עקב תיזמון הפירסום והיציאה למסע בתוואי ההטייה הסורי, שכן חבל היה לוותר על המידע המפורט והמאלף של מארגן הטיול, מה עוד שניתן לערוך את לפי התיאור המפורט - בכל רגע נתון.


1. הפנינג שטח באלון הגליל, שישבת 18-19/7/2003

הפנינג מוטורי יערך בכל סוף השבוע, באלון הגליל שמעל נחל ציפורי. בשישי ושבת - 18-19/7/2003.

בתוכנית, השכרת אופני הרים לטיול כיף מודרך לאורך זרימת נחל ציפורי, טיול גיפים בנחל ציפורי, הרצאת אורח של הד"ר אבירם ברקאי, הפנינג על הדשא תצוגה ומכירה של ציוד מחנאות ושטח
וטיול לילה בנחל ציפורי כולל קומזיץ.

המארגנים, דרור בריאולבסקי ואתר השטח הישראלי, מוסרים כי הכניסה והשתתפות חינם (למעט טיולי האופניים). רישום לטיולי האופניים אצל דרור 051-570817 או באתר השטח הישראלי - יוסי 053-861211

בתוכנית יום ו': השכרת אופני הרים לטיול כיף מודרך לאורך זרימת נחל ציפורי בהרשמה מראש ! טיולים יצאו החל משעה 11:00, טיול גיפים בנחל ציפורי בשעה 13:00. מרצה אורח: אבירם ברקאי ספרי השטח מאחורי הקלעים, במקום תיערך מכירת ספרים עם חתימה אישית של המחבר הנערץ.

בתוכנית יום שבת: השכרת אופני הרים לטיול כיף מודרך לאורך נחל ציפורי (הדלוח מעט בימים אלה), בהרשמה מראש! טיולים יצאו החל משעה 11:00, טיול גיפים בנחל ציפורי בשעה 13:00

החל מהשעה 10:00 - הפנינג על הדשא - תצוגה ומכירה של הציוד הבא: תיקי גב, ציוד חילוץ ואביזרי שטח הנפלד טכנולוגיות, שורש- סנדלים, תרמילים, אתר השטח - כל הציוד המשלים לחובבי השטח, המטייל- אהלים, תרמילים, שקי שינה וציוד לשטח.

רישום לטיולי האופניים אצל דרור 051-570817 יעקב 066-976506 ובאתר השטח הישראלי - יוסי שדה 053-861211


2. "נותנים בגז" - חול ואבן, שישי-שבת 18-19 ביולי

המיפגש השביעי בסידרה אמור להיות הפעם מסלול ארוך המשלב נהיגת שטח מהירה והתנסות בסוגי שטח שונים. ביום שישי - מפגש בתחנת הדלק פז רמת חובב.

מתאר את המסלול המארגן - יקי שקרל: "נתחיל את דרכינו בנהיגה מהירה בחולות המשאש המהווים את שטח החול הצפוני ביותר מחולות הנגב. נרד דרומה לאחר שעשועי חולות מוטוריים בשטח קורסי הנהיגה - נחל סכר נמשיך דרומה לכיוון חולות חלוצה ונבקר בעיר העתיקה כאן מזומנת לנו נסיעה חוויתית בנחל הבשור בקטע בו מים ובריכות בערב לאחר דהירה בחולות נגיע לדיונה הגדולה ובסמוך לה, נלון.

שבת: לאחר קפה של בוקר מצפה לנו יום גדוש וארוך. נתחיל בצליחת חולות עגור בנתיב קשה ואתגרי הנושק לחולות צפון סיני עד לנחל לבן דרכו לביר חפיר משם בנהיגת ראלי בדרך אבקים לבורות הלענה והחוות החקלאיות של נחל עבדת. נמשיך ולטפס על דרך הבשמים, נבקר במאגורות נחש צמא ונרד במורד המפורסם של נחל זיק. נסיים לפנות ערב בטבילה במימיו הקרירים של עין עקב."

הערות: המסלול המתוכנן ליום השני הוא מסלול ארוך במיוחד, נקודת הסיום תקבע בהתאם לקצב ההתקדמות ועל פי שיקול דעתם של צוות המדריכים.
מחיר: 490 לרכב, דרגת קושי - קשה, הרשמה בטלפון 03-5504123.


3. בגי'פים מנחל פארן למצפה רמון, שבת 19.7.03

ביום שבת 19.7 יוצא מסע גי'פים מנחל פארן למצפה רמון, דרך הנחלים כרכום, ערוד ורמון. הסיום בעלייה אתגרית במעלה רמון. המחיר: 255 שקלים .
מפגש בשעה 9:00, בתחנת הדלק מצפה רמון. סיום משוער בשעה 17:00. עבירות: בינונית-קשה.
תאור המסלול: ממצפה רמון ירידה בכביש המכתש ונסיעה בו עד לנחל פארן, שם מתחיל הטיול.
אומרים המארגנים: "לאחר נסיעה קצרה בנחל נעצור לארוחת בוקר ונהנה מהנופים היפים של נחל פארן. לאחר מכן נמשיך בנסיעה ונחבור לנחל כרכום, נעבור במיצר כרכום, ניסע בנחל ערוד ונעצור להפסקת קפתה ליד בארות עודד.
נרד את מעלה ערוד לנחל רמון ונעלה את מעלה רמון בעבירות קשה עד למצפה רמון, שם נסיים את מסלולנו. הנסיעה בנחל רמון והעלייה במעלה רמון מותנים בזמן ההגעה לאזור זה ובמצב השטח."

מומלץ להצטייד ברצועות גרירה ובשאקלים, ויש להצטייד במזון ובמים למשך כל הטיול.
מדריך הטיול: יוסי שדה. ההרשמה לטיול היא בשיטת כל הקודם זוכה, ומוגבלת ל- 12 כלי רכב. מועדון אתר השטח הישראלי מאפשר ברור אפשרות הצטרפות של הרגע האחרון, במהלך כל יום
השישי שלפני הטיול ליוסי 053861211.


4. "גלגלים ביער" - טיול אופניים בפארק מערות עדולם, שבת

גלגלים ביער השבוע הוא טיול אופניים בפארק מערות עדולם, ברמת קושי בינונית. יציאה - 07:00
הטיול יערך בהדרכת מדריכי קק"ל ומדריכי איגוד האופניים. מסלול בינוני 10-15 ק"מ הכולל קטעים טכניים קצרים וברמה לא גבוהה, עם עליות וירידות ארוכות או תלולות.


5. "היער הקסום" - אגדה ביער בן-שמן, שבת

הפעלות לכל המשפחה ברכב פרטי.

מתנדבי שנת שרות של קק"ל הכינו אירוע מיוחד עבור משפחות עם ילדים צעירים.

יציאה ב-10:00 עם הפיה הטובה השומרת על היער, בכדי להכיר את היער ולהמציא ביחד סוף טוב (בשעה 17:00).


6. "הפתעות בנגב" - טיול גי'פים, שבת

המרחבים הפתוחים של הנגב מספקים עדיין הפתעות צבעוניות למכביר. יש כאן הכל נהיגה מרתקת, נוף יפהפה, מאובנים, פעילות יצירה ומעינות שאפשר לטבול בהם גם בקיץ.

החברה להגנת הטבע: "נתחיל בירידה למכתש הגדול דרך מעלה אברהם, נבקר בעצים המאובנים, נמלא בקבוקים בחולות צבעוניים, נעלה בנחל צין דרך עין שביב ועין זיק ונשכשך בעין עקב."

מחיר לגי'פ חבר: 195 שקלים, מחיר לגי'פ אורח: 270 שקלים.


7. בגי'פים - מנחל צאלים למעלה יאיר, שבת, 19.7.03

טיול בעבירות בינונית בדרום מדבר יהודה: נופי פרא, בדואים, תצפיות פנורמיות וירידה אתגרית במעלה יאיר.
מפגש: 09:00 בצומת תל ערד, יש לתדלק לפני ההגעה.
מסלול: חורשת האגבות, נחל צאלים, בור צאלים, בור צלה, מקברת סיל, נחל צללית, ברכת צפירה, נחל קנאים, נחל מור, נחל יעלים, תצפית מראש מעלה יאיר, ירידה אתגרית במעלה יאיר ובמידה והזמן יאפשר, רחצה וסיום בים המלח או ביקור חוויתי בנחל פרצים.
הערות: ציוד רגיל + בגד רחצה, ומשום מה מודגש כי - "לא תותר רחצה בעירום" (מה יש ליקי להסתיר?)
מחיר: 245 שקלים לרכב, דרגת קושי בינונית, הרשמה בטלפון 03-5504123.


8. במכוניות פרטיות: "השופט, השומר ואנחנו" - שבת

מדרום לכרמל באחד האזורים הירוקים ביותר בישראל אפשר לשלב בין ההווה לעבר. נטייל באזור רמת השופט נשתכשך במימי נחל השופט ונסיים בתצפית מראש גבעות שייח אברך, שם ניצב פסלו של אלכסנדר זייד - השומר על הסוס.

החברה להגנת הטבע: מחיר בין 30 שקלים ל-55 שקלים (על-פי גיל וחברות במועדון).


9. טיול משפחות לדרום רמת הגולן, שבת 19.7.03

טיול משפחות בעבירות בינונית בנופי דרום רמת - הגולן.
מפגש: 09:00 - צומת הכניסה לכפר-הנופש עין-גב, יש לתדלק לפני ההגעה.
מסלול: חירבת נוקייב, נחל עין - גב, ביר א - שכום, תוואי ההטיה, מצפה אופיר, נחל סמק, נחל אל-על, אום-אל-קנטר, נחל כנף, חירבת כנף, בקעת בית-צידה, הדרך הרומית, גשר אריק. סיום: 17:00
מחיר: 245 שקלים לרכב, דרגת קושי - בינונית, הרשמה בטלפון 03-5504123


10. שבוע אמריקה בקניון חיפה - כל יום מ - 18:00

בין ה-25-20 ליולי יתקיים שבוע אמריקה בקניון חיפה, במסגרת ארועי הקיץ של הקניון. בין הארועים שייערכו בשבוע זה:
ביום א' -20/7 לאס וגאס - משחקי מזל היישר מלאס וגאס - נושאי פרסים ומתנות. מופע שירים עם זמר אורח.
ביום ב' - 21.7 Sea world "עולם הים" מסן דייגו במופע חיות מרהיב. בנות "רדיו חיפה" במחרוזות שירים לכל המשפחה.
ביום ג' -22.7 מופע sold out כ-70 בני נוער מאמריקה במופע ריקודים לצלילי היפ הופ. בהמשך הערב מופע שירי ראפ מתוך הקבלה
ביום ד' -23.7 הוליווד - דמויות מוולט דיסני מופיעות בקניון. בובות ענק יפעילו את הילדים ובנוסף, מופעי כפילים: מייקל ג'קסון, מדונה, אלויס הישראלי ועוד.
ביום ה' -24.7 מיאמי המגיעים לקניון עם בגד ים או בגד גלישה - יקבלו פרסים מתנת הקניון. מופע קאנטרי - כינורות בקצב.
ביום ו' בבוקר - 25.7 דוכני המזון והאומנות וב-12:00 תצוגת אופנה אמריקנית.

המפרסמים מספרים גם כי בקניון חיפה ניפתח "מסלול הקרטינג הגדול בישראל ובין הגדולים באירופה." (300 מטר אורך ו 7.5 מטר רוחב). המנהל המקצועי של המסלול החדש הינו מוקי אדיב, אלוף הארץ לשעבר, ויו"ר העמותה לקרטינג בישראל. הקרטינג פתוח כל היום לילדים מגיל 13 ומעלה. אנחנו נבקר שם בקרוב, ונדווח מהשטח על מהותו.


11. טיול גי'פים משולב בנופש ברמת הגולן, רביעי - חמישי 23 ו- 24 ליולי 2003

הצעה מיוחדת לשילוב בין טיול ג'יפים לנופש ברמת הגולן, בטיול ליומיים בתאריכים 23 ו-24 ליולי 2003.
הטיול יתקיים ברמת הגולן כאשר היום הראשון מיועד לטיול ג'יפים החוצה את הנחלים של הרמה והיום השני למנוחה ובילוי בכפר הנופש בנווה אטיב.
המחיר: 460.00 שקלים למשתתף - כולל הטיול, לינה ארוחת ערב וארוחת בוקר, מינימום 2 ברכב ו-או בחדר, תוספת לילד - 140 שקלים.
תוכנית היום הראשון: מפגש בצומת כורסי, צפונית לעין גב על כביש 92. ניכנס לשטח אחרי הסבר קצר על האזור, נטפס מזרחה על שיפולי דרום רמה"ג. נעצור במושבה בני יהודה הישנה. נמשיך לעבר המוצבים הישנים של הסורים שצפו על הכנרת. משם נעבור לעבר מצפה אופיר אשר גם הוא צופה על הכנרת והישובים בסביבה.
נעבור למרגלות גשור, נחצה את נחל אל על לעבר מתחם ג'דיא והמצוקים הגבוהים ממזרח.נעבור ליד אום אל קנטר, נחצה את נחל סמך, משם לעבר נחל כנף ונחלוף ליד הישוב כנף, לחירבת כנף, כשסיום החלק הנוכחי הוא במושב רמות.
אחרי חניה קצרה, נצפין לעבר הר שיפון במרכז רמהג, שם נתצפת על חלק נרחב מהשטח. נצפין עוד קצת ללינת הללילה ומנוחת יום המחרת, בנווה אטיב בגובה 1,011 מטר מעל פני הים. לשם נגיע בשעה 18:30 לקבלת פנים ונחזה בשקיעת השמש אשר צובעת את הרי הגליל בכתום.
אחרי התארגנות קלה בבקתות עץ, נפגש לארוחת ערב בחדר האוכל, אשר צופה לנוף קסום מבין היפים בצפון. לסיום הערב נתכנס בבר המשקאות למפגש חברתי.

היום השני מאופיין במנוחה והעברת חוויות מיום הטיול ושימוש במתקני הכפר. ביקור ביישוב נמרוד במחלבה קטנה, אשר מייצרת גבינות מחלב עיזים. נשקיף על נוף לברכת רם, הר כרמים, הר רם וביניהם בקעת יעפור, שם מגדלים תושבי הסביבה תפוחי עץ, אשר יצא להם שם בטעמם, גודלם וצבעם.


12. באופני הרים לנחל סמך, שישי, לינת לילה

טיול השאנטי יוצא הפעם לנחל סמך, בשיפולים המערביים של דרום רמת הגולן.
מאפייני המסלול: מעגלי, נוף מדהים, רמה טכנית - בינונית, קושי פיסי - קשה, ירידות תלולות.
אורך המסלול: 34.5 ק"מ, טיפוס מצטבר 900 מטרים, זמן רכיבה 4.5 - 6 שעות
ציוד: 3 ליטר מים לפחות, קרם הגנה, חטיפי אנרגיה, פנימית רזרבית.
מקום מפגש: תחנת דלק בצומת הכניסה למושב רמות.

הגעה מכביש הבקעה (90), פנייה ימינה בצמת צמח לכביש 92, לאחר 2 ק"מ שמאלה, עדיין עם 92 נוסעים 19 ק"מ לאורך הגדה המזרחית של הכינרת עד לצומת הכניסה למושב רמות, מחנים בחניון תחנת הדלק שבצומת- או - מצומת כפר נחום על כביש 90 בצפון מערב הכינרת פונים מזרחה לכביש 87, 11 ק"מ לאורך הגדה הצפונית של הכינרת עד לצומת יהודיה, פונים ימינה לכביש 92, לאחר 5 ק"מ מגיעים לצומת הכניסה למושב רמות מחנים בחניון תחנת הדלק שבצומת.

תאור המסלול: "עולים בכביש הגישה לרמות, נכנסים למושב ואחרי 600 מ' פונים ימינה, עולים. 200 מ' ומתעקלים דרומה ממשיכים עוד 300 מ' ופונים שמאלה לדרך עפר ס"ש כחול שעוברת דרך שער בגדר ההיקפית הדרך אינה מסומנת היטב ועוברת בתוך מטעים עם ריבוי שבילים. צריך להגיע לדרך הכורכר ש"ס כחול, שעולה ליד בריכת מים עגולה מבטון עד לדרך כורכר. זהו קטע נהדר של "לתת בראש", אחרי כ-2 ק"מ של עליה תלולה, חלקה על כורכר וחלקה אדמה מגיעים ל"שולחן".

כאן יש אפשרות לבצע גיחה קצרה (תוספת של 2 ק"מ למסלול) ל"מתחם לביאה" שנמצא בקצה המערבי של ה"שולחן", וממנו נשקף נוף מרהיב של הכינרת". על ה"שולחן" רוכבים כ 4 ק"מ במגמת עליה קלה עד למפגש עם הס"ש השחור, פונים ימינה לשחור (הכחול ממשיך ישר קדימה), השחור מושך לקצה הדרומי של ה"שולחן" ומעט אח"כ מתחיל לרדת לכיוון נחל סמך. הירידה משובשת קמעא אך בסופה דובדבן אמיתי, הגשר הסורי שמתחתיו יש מקום קלאסי לעצירת מנוחה ותה, ניתן לשכשך את הרגליים במימי הנחל הקרירים ולהירגע מ-500 מ טיפוס מצטבר עד כה.

אחרי המנוחה ממשיכים בשחור בטיפוס לאורך תוואי ההטיה שמתמתן וממשיך לאורך קו גובה עד למפגש עם ש"ס כחול, ניתן לעלות לאום אל קאנטיר, העלייה בכחול תלולה (30 מ' אנכי), חוזרים שוב
לצומת וממשיכים דרומה עם השביל המקורי, לאחר כ-200 מ' פיצול ימינה ללא סימון לירידה שתחילתה "אגרסיבית" קמעא, אך בהמשך היא משתפרת אחרי כק"מ פיצול, ממשיכים ימינה ולאחר עוד 2 ק"מ רווי אדרנלין מגיעים שוב לערוץ הסמך ליד המפגש עם נחל אל - על. כאן צריך לחצות ולטפס בשביל על הגדה הדרומית, ניתן לחצות במקום בו השביל עמו ירדנו מגיע לנחל, או להמשיך עוד כ-200 מ' במורד הנחל ולאגף.

שוב מטפסים כ-3 ק"מ עד שמגיעים לעיקול הכביש שעולה מצומת כורסי לישובי דרום הרמה גולשים בכביש כ-500 מ' עד לפנייה ימינה לדרך כורכר. יורדים בדרך כ-800 מ' ופונים שמאלה לדרך קצת משובשת שעוקפת את חרבת אל-חותיה כיפה בולטת בשטח מצפון. לאחר עוד 800 מ' מהירים עיקול חד ימינה ומצפון לדרך שלוחת "סכין" עם שביל עליה כאן המקום לטפס לתצפית אחרונה לפני שחוזרים לערוץ. משלוחת הסכין עוד 500 מ' ומגיעים לחציה של הנחל. ממשיכים במורד הנחל כשמידי פעם חוצים את הערוץ, עד לכביש 92 עוד כ-3.5 ק"מ לאורך הכביש וסיימנו.

מפעל ההטיה הסורי: בשנים 1963-1966 בגיבוי כלל ערבי, ניסתה סוריה להטות את מקורות החצבאני והבניאס בתעלה לכל אורך רמת הגולן. מטרת הפרויקט היתה לייבש את הירדן והכינרת והוא היווה את אחת מנקודות החיכוך העיקריות שהובילו לפרוץ מלחמת ששת הימים

אום אל-קנאטיר: משמעות השם הערבי אום אל-קנאטיר היא אם הקשתות, במקום מעין שלצידו התקיים ישוב יהודי בתקופת התלמוד, ליד המעין עמד מבנה אבן בן שלוש קשתות, הקשת הצפונית נותרה שלמה, אך בריכת המעיין הרוסה מעט, כ-100 מ' צפונית למעיין נמצאו שרידי בית כנסת.

תאריך:  18/07/2003   |   עודכן:  18/07/2003
עמוס באר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מומחה של האו"ם לזכויות האדם למזון אמר (יום ו', 18.7.03), כי ישראל מפרה את החוק הבינלאומי באופן שיטתי, בכך שאינה מספקת לפלשתינים את הסיוע שהם זקוקים לו.
18/07/2003  |  רנית נחום-הלוי  |   חדשות
לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה השבוע (יום ג', 14.7.03) תביעה של הוצאת 'הלכות' בסך 2.5 מיליון ש"ח, נגד החברות המפעילות את אתרי המשפט Law-data ו-Data-fax, בטענה כי אלה גנבו ממאגרי המידע המשפטיים שלה, 'דינים ועוד' ו-'עבודה ועוד', אלפי פסקי דין.
18/07/2003  |  נועם שרביט  |   חדשות
איציק בריל מנבחרת מיצובישי מתחיל בשבת זו את האימונים הרשמיים לקראת ראלי דאקאר 2004.
18/07/2003  |  עמוס באר  |   חדשות
ניאו נאצים מצרפת חברו לקבוצות יהודים-קיצוניים באמצעות רשת האינטרנט, על-מנת להעביר במשותף מסרים וידיעות שנאה נגד ערבים ומוסלמים. כך פורסם בסוכנות הידיעות 'רויטרס'.
18/07/2003  |  רנית נחום-הלוי  |   חדשות
יצחק פס, אביה של התינוקת שלבהת פס (ז"ל) שנרצחה באינתיפאדה על-ידי צלף פלשתיני (מרס 2001), הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים - על-פי בקשת המשטרה והשב"כ. פס חשוד בעבירות על ביטחון המדינה ובעבירות נגד הפלשתינים.
18/07/2003  |  גיל איל  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
ראש המטה המקצועי לשעבר של שרת התחבורה חושף במשדר "המקור" תמונה של ניהול לא ראוי בלשכת השרה, עם העדפה פסולה לכאורה של יישובים ופעילים על בסיס פוליטי תוך זניחת שיקולים מקצועיים    רגב...
איתמר לוין
איתמר לוין
קיים קשר ישיר בין הבקשה להוציא צווי מעצר לנתניהו וגלנט לבין "הרפורמה המשפטית"    כיצד נתניהו נותן לסינוואר את המטרה האסטרטגית לשמה יצא למלחמה
חאן אל אחמר [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]
אביעד ויסולי
ראשי מדינות בכל העולם מסתכלים כעת מה תעשה ישראל    אם התגובה שלנו תהיה בכיינית יתייחסו אלינו בעולם בזלזול ויחריפו את הצעדים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il