מחלבת טרה יוצאת (יום א', 27.7.03) בקמפיין חדש להשקת סדרת "יוגורטרה סינביוטי" בכיכובו של צביקה הדר ובהשקעה של 1,300,000 ש"ח.
דני פלד, סמנכ"ל השיווק של טרה מסר, כי: "כוכב התקשורת המוביל בישראל צביקה הדר נבחר להוביל את קמפיין הרדיו של "יוגורטרה סינביוטי", הודות לאהדה הגדולה לה הוא זוכה בציבור".
פלד הוסיף, כי: "במסגרת הקמפיין, יעלו 4 ג'ינגלים ברדיו, שבכל אחד מהם מסביר הדר למאזינים, בשפה פשוטה ויומיומית, מדוע "יוגורטרה סינביוטי" טוב יותר מיוגורט פרוביוטי רגיל.
הגישה שנבחרה להעברת המסר באמצעות הרדיו הייתה גישה יותר קלילה והומוריסטית בכדי להעביר את המסר בגובה העיניים ובצורה ברורה.
לצד תשדירי הרדיו, שישודרו ברדיו הארצי ובתוכניות הרדיו המקומיות המובילות, ויכללו 2,500 תשדירים, יכלול הקמפיין מודעות בעיתונות הארצית והמקומית.