רשת המשביר לצרכן החדש חתמה בימים אלו הסכם עם חברת און ליין- יצרנית ומשווקת מוצרי חשמל בישראל, לפתיחת רשת של 24 חנויות למוצרי חשמל (חנות בתוך חנות). בשלב הראשון יפתחו כ-8 חנויות בסניפים המרכזיים ובמהלך החודש הקרוב יפתחו עוד 16 חנויות נוספות. כל חנות שכזו תשתרע על שטח של כ-25 מ"ר.
דורון גלזר, מנכ"ל חברת און ליין מציין, כי החנויות החדשות יציגו למכירה מגוון עשיר ומקיף של מוצרי חשמל קטנים לבית כגון: מיקרוגלים, טוסטרים, מעבדי מזון, שואבי אבק, מסחטות מיץ, קומקומים, אופי לחם, סירים חשמליים, צ'יפסרים, מכשירי ניקוי בקיטור ועוד.
גלזר מעריך, כי בשנה הראשונה מחזור המכירות של חנויות און ליין ברשת המשביר לצרכן החדש יהיה כ-48 מיליון ש"ח, כאשר התחזית הינה גידול של כ-30% במכירות בשנת הפעילות השנייה.
לדבריו, פעילות חנויות החשמל תהיה דינמית ותאופיין בריבוי של מבצעי קידום מכירות, ובכלל זה מבצעים חודשיים ומבצעים שבועיים אשר יציעו הצעות אטרקטיביות ומפתיעות לצרכנים. כמו כן, מתוכננת פעילות שיווקית מיוחדת לחברי מועדון 365 של הרשת.
רמי שביט, מנכ"ל "המשביר לצרכן החדש" מציין, שההחלטה להתקשר עם חברת און ליין הינה חלק מהאסטרטגיה של הרשת להתמקד במכירת מוצרי חשמל קטנים ממותגים בכדי ליצור חוויית קנייה שלמה של עולם הבית ומסיבה זו הוחלט למקם את חנויות החשמל בסמיכות למחלקת כלי הבית.
רשת המשביר לצרכן החדש סיכמה במהלך החודשים האחרונים מהלך של חתימת חוזים והסכמים עם כ-132 ספקים ויבואנים והמטרה הינה להגיע עד סוף שנת 2003 להסכמים עם עוד כ-20 עד 30 ספקים.
כחלק משינוי תדמית הרשת, יושם דגש על תמהיל המוצרים השונים, הכנסת מותגים בינ"ל במחירים אטרקטיביים מאוד בממוצע 30% פחות, מיקומם בסניף ותחלופה גבוהה של הסחורה על המדף תוך יצירת מסר שיווקי אחיד, חוויית קניה ושרות מקצועי. לפי התוכנית האסטרטגית של הרשת החל מחודש ספטמבר 2003, אמורה הרשת לעבור מהפסדים לרווחיות והיקף המכירות בחודשים האחרונים היה כ-150 מיליון ש"ח.
חלק גדול מהפעילות העסקית של הרשת נובע מהחזרת הפעילות של מועדון הלקוחות של הרשת CLUB365 כאשר במהלך השבועות האחרונים חודשו כ-90,000 חברי מועדון שזכאותם בוטלה עם הפסקת פעילות המשביר הישן. מועדון הלקוחות מונה כיום כ-200,000 חברים.
שביט: "עד סוף שנת 2004, תשקיע ההנהלה החדשה כ-20 מיליון ש"ח בעיצוב מחדש של סניפי הרשת.
אודות און ליין
חברת און ליין הינה בבעלות משותפת של דורון גלזר וחברת השקעות מחו"ל - חברת ברייט קריסנט. החברה הינה יבואנית של מותגים כגון רוזיר, הובר, אליקה, בייביליס פריז ומתמחה גם בשיווק ישיר ובשיווק באמצעות רשת האינטרנט. לחברה מערך שירות עצמי ומעבדות שירות מקצועיות.