חברת Avaya, העוסקת בפתרונות ושירותי תקשורת לעסקים, הודיעה (יום א', 17.8.03), כי נבחרה על-ידי מריל לינץ' - מהגדולות שבחברות הניהול הפיננסי בעולם - לספק פתרונות טלפוניית IP שישרתו 7,600 עובדים באתריה שבניו ג'רסי ובטוקיו. ההטמעה תתבצע על-ידי חטיבת השירותים הגלובליים של Avaya.
הפתרון שיוטמע מתבסס על תוכנת טלפוניית ה-IP ושרתי המדיה של Avaya, ויספק למריל לינץ' גמישות ושרידות בעלות בעלות כוללת (TCO) נמוכה. מריל לינץ' תשתמש בעירוב של טלפונים דיגיטליים לצד טלפוני IP עבור 5,800 עובדיה בניו ג'רסי ו-1,800 עובדיה בטוקיו.
שיחות ה-IP ינותבו על גבי רשת תקשורת הנתונים שלה והשיחות הדיגיטליות על גבי רשת הקול החדשה. מבלי כל קשר לסוג המכשיר - כל 7,600 העובדים בשני האתרים יוכלו לקבל גישה לתכונות הקיימות בטלפוניית IP.
לדוגמא: עובדים מחוץ למשרד יוכלו לבצע ולקבל שיחות מרחוק מה-PC או המחשב הנישא באמצעות יישום ה-IP Softphone. או, להשתמש ביישום ה-Extension to Cellular המאפשר לקבל שיחות נכנסות בו זמנית לטלפון השולחני ולסלולרי (או למספר אחר שהוגדר). תכונה זו מאפשרת חיסכון כספי רב וזמינות מקסימלית.
בזכות טלפוניית ה-IP תוכל מריל לינץ' להפחית עלויות מנהליות הודות ליכולת הטלפונים להתחקות אחר העובדים בשטח המשרד. קלות השימוש בכלי הניהול ותכונות טלפוניית ה-IP של Avaya תורמים לעלויות נמוכות בהרבה.
חברת Avaya מתכננת, מקימה ומנהלת רשתות תקשורת ליותר ממיליון עסקים ברחבי העולם, ביניהם 90% מרשימת ה-FORTUNE ® 500. Avaya הינה מובילה עולמית במערכות טלפוניית IP בטוחות ואמינות, יישומי תוכנה ושירותי תקשורת. היכולת שלה לשלב את יישומי הקול והנתונים על גבי רשתות IT, מאפשרת לעסקים גדולים וקטנים למנף רשתות תקשורת קיימות וחדשות באמצעות הגדלת ערכן, שיפור פרודוקטיביות והשגת יתרון תחרותי.
מידע נוסף על Avaya זמין באתר האינטרנט שלה -
www.avaya.com.