"ברקוד", מוסף הצרכנות החדש מבית עיתון
"מקור ראשון", יופץ בכמות של 70 אלף עותקים מדי יום חמישי, יחד עם המוסף "לקראת שבת". המוסף יעסוק בנושאי צרכנות - אישית, משפחתית ומקומית - ויפנה לקהל הצרכנים הישראלי הרחב, תוך שימת דגש על שימושיות, איכות וחסכון.
בין תחומי הצרכנות שיסוקרו ב"ברקוד" ניתן למצוא את קטגוריות הנדל"ן, המזון, התקשורת, האלקטרוניקה, הבריאות, החינוך, האופנה ועוד תחומים רבים ומגוונים של מוצרים ושירותים הנוגעים לצרכן הישראלי.
העורך אחראי של הגליון הוא העיתונאי אלעד טנא, העורך כיום את מוסף מוצש. בפועל תערוך את העיתון יעל קורן. עוד בצוות: סגן עורך אודי לווינגר, מפיקה טל פרנקל, ויכתבו בו טלי פרקש (הבית) צופיה הירשפלד (החיים הטובים) מירי בן דוד (ילדים), גבי וולפסון (נדל"ן), נעמי גולן (דור הזהב), אריאל גביש דיגיטל ומומחים וכותבים אורחים בתחומים השונים.
אלעד טנא: "מערכת 'ברקוד' מתחייבת לסיקור הוגן ומהימן של המוצרים והשירותים, מתוך נאמנות לערכי מקור ראשון. נסרוק את השווקים עבור הקוראים וקריאה קבועה של המוסף תחסוך להם כסף".
בתחילת החודש השלימה מערכת העיתון את המעבר של כל עובדי החברה לגן הטכנולוגי בירושלים. מקור ראשון רשם עלייה מרשימה בסקר TGI האחרון, כאשר בסקר הקודם עמד שיעור החשיפה של העיתון על 2.5%, וכעת על-פי הסקר עומד שיעור החשיפה על 3.5%, מה שמהווה עלייה של 40% בשיעור החשיפה של העיתון.