|
ים המלח. מושך תיירים מכל העולם [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
משרד התיירות והמועצה האזורית תמר יוצאים בקמפיין חדש לעידוד תיירות לים המלח בעלות של 1.2 מיליון שקלים תחת הסלוגן DEAD SEA WONDER OF NATURE, הקמפיין יתפרסם באיטליה, צרפת, גרמניה ורוסיה עד סוף השנה, ויכלול פנייה ישירה לסוכני נסיעות לצורך הזמנת חבילת נופש בים המלח.
לדברי שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, "הקמפיין החדש צפוי להגדיל את המודעות לאזור ים המלח בעולם ולהגביר את תנועת התיירים לישראל ובכך להגדיל את הכנסות למדינה ויצירת אלפי מקומות עבודה ובתי עסק חדשים תוך מינף את תרומתה של תעשיית התיירות לכלכלת ישראל."
הוא הוסיף כי במקביל לקמפיין השיווקי החדש, החל הביצוע של תוכנית החומש לפיתוח אזור ים המלח בהיקף של כ-833 מיליון שקלים. ממשרד התיירות נמסר כי הקמפיין החדש הינו המשך לקמפיין תיירות המרפא אותו הוביל המשרד בעבר, וכן לקמפיינים נוספים בהם מוצגת ישראל על מגוון אפשרויות הביקור והנופש הקיימות בה בתחומי דת, היסטוריה ותרבות.