רשת האופנה TNT הפונה לצעירים, תצרף קונדום לכל קנייה של אחד מפריטי קולקציית ההלבשה התחתונה לסתיו - חורף 2003/4.
בימים אלה חתמה TNT הסכם עם חברת "פרמדיקו", יבואנית קונדומי "דורקס" לישראל, לשיווק 100,000 קונדומים, בשלב ראשון כפיילוט, שיצורפו כמתנה לפריטי ההלבשה התחתונה.
ההשקעה בפיילוט עומדת על כחצי מיליון ש"ח.
לדברי יעקב הוניגמן, מבעלי TNT: "צירוף הקונדומים לפריטי ההלבשה התחתונה הינו חיבור טבעי הן בהקשר של אינטימיות והלבשה תחתונה והן במסר שאנו רוצים להעביר - שאפשר להיות נועזים וחופשיים אך חשוב לנקוט זהירות ולהתנהג באחריות בכל הקשור לקיום יחסי מין אצל צעירים".
לדבריו: "לאורך כל הדרך דבקה רשת TNT ביצירת שפה מותגית משותפת עם קהל היעד הן במסרים הפירסומיים תוך שימת דגש על מובילי קמפיין איתם רוצים צעירים להזדהות והן באופי הקולקציה המציעה את הפריטים האופנתיים ביותר במחירים אטרקטיביים המותאמים לכיסם של צעירים וצעירות.
עוד הוסיף הוניגמן, כי: "אין במהלך עידוד להתנהגות שלא קיימת היום בקרב צעירים, אבל אנו מאמינים שחינוך להתנהגות מינית אחראית יכול להתבצע אך ורק באמצעות פנייה בגובה העיניים ולא בפנייה מתנשאת שלעיתים משיגה תוצאות הפוכות".
רשת TNT הינה מהחלוצות בישראל שבנו מותג המופנה לצעירים בלבד, קהל שמהווה כיום את היעד המרכזי של חברות מובילות בתחומים שונים כגון: סלולר, אינטרנט, מזון מהיר, מעדני חלב, משקאות מוגזים ועוד.
לדברי הוניגמן: "הפנייה במותג המשויך לצעירים חייבת להיות צבעונית ורב-גונית ככל האפשר לאותו קהל שחשוף לאופנות ולטרנדים החמים ביותר בכל העולם ומודע בדיוק לצרכיו ורצונותיו".
רשת TNT מונה 45 סניפים בפרישה ארצית ונמצאת בבעלות חברת "הוניגמן".