|
תערוכת ג'יימס בונד בבריטניה. מתגייס לטובת התיירות הבריטית [צילום: AP]
|
|
|
|
|
ג'יימס בונד הולך לעשות לבריטניה את מה שהצליחו לעשות המשחקים האולימפיים בקיץ הזה - לתת דחיפה לתיירות הבריטית.
הדמות הבדיונית היא הפנים של קמפיין הפרסום החדש שנועד למשוך מבקרים זרים לממלכה הבריטית. המרגל האגדי חוגג 50 שנה בסרט חדש שיצא לאקרנים בסתיו. VisitBritain - הסוכנות הלאומית לתיירות בבריטניה, הארגון האחראי על קידום התיירות בבריטניה ובעולם, הכריז על השקת קמפיין המבוסס על ג'יימס בונד.
הקמפיין, המבוסס על הסיסמה "בונד הוא בריטניה", הושק אתמול (יום ו', 5 באוקטובר) - היום הנחשב ליום השנה הגלובאלי של ג'יימס בונד ב-21 מדינות ברחבי העולם, ביניהן ברזיל, אוסטרליה, גרמניה וארה"ב.
מארגני הקמפיין מזמינים את אוהדי בונד להשתתף בחווית בריטניה דרך הרשתות החברתיות. "החוויה" כוללת משימות באינטרנט שנועדו למצוא את מיקומו הנסתר של הסוכן. הזוכה העולמי יוטס לבריטניה על-ידי בריטיש איירווייס.
תחרות שנייה תתפרש ב-21 מדינות. הזוכים יקבלו הזדמנות לנסוע לאנגליה ולהשתתף בחוויות "לחיות כמו בונד". החוויה כוללת השתתפות בסיור רפטי באסטון מרטין והשתתפות בכיתת אמן כדי ללמוד איך להכין את המרטיני המושלם.