איציק בנבנישתי, מנהל חטיבת מחשוב אישי וערוצי מכירות בחברת HP ישראל, הודיע אמש (יום ד', 22.10.03), כי HP הקציבה כ-10 מיליון שקלים להפקת קמפיינים שיווקיים ופרסומיים במהלך שנת 2004, על-מנת להשיק את סל המוצרים החדש בתחום הבידור הדיגיטלי לצרכן הביתי.
בין המוצרים החדשים - מחשבים ניידים, מצלמות דיגיטליות וצורבי DVD.
הדברים נאמרו במסגרת השקת קו המוצרים החדש HP Pavilion.
מדובר בקו המוצרים הנמכר ביותר בעולם לשוק הצרכני, אשר מתווסף לקו המוצרים שכבר נמכר בישראל Compaq Presario.
איציק בנבנישתי אומר, כי מטרתה של HP לבסס את מעמדה כמובילה בשוק ולפתח תחום חדש לקהל הצרכני, תחום הבידור הדיגיטלי.
קובי אלבז, מנהל השיווק של חטיבת המחשוב האישי בחברת HP ישראל אומר: "בהשקה זו HP מביאה לסלון הביתי את הטכנולוגיה המתקדמת בתחום הבידור הדיגיטלי. חברת HP מאפשרת למשתמש הביתי ליהנות מטכנולוגיה מתקדמת על-ידי תפעול פשוט וידידותי למשתמש".
דוח IDC האחרון הוכיח כי חברת HP לא רק שמרה את מעמדה כחברה המובילה במכירות המחשבים הניידים בישראל אלא גם הראתה גידול של 72.9 אחוזים במקביל לשנה שעברה.
המחשבים בקו זה והציוד הנלווה יהיו זמינים לקהל הצרכני ברשתות השיווק המובילות ואצל המשווקים המורשים החל מתאריך ההשקה, 22 באוקטובר 2003.