ביקורת של המפקח הכללי של צבא האמריקני מצאה, שלצבא יש מאגרים של חלפים לרכב הלחימה הגלגלי סטרייקר בשווי 900 מיליוני דולר, וחלקם כבר אינם מתאימים לשימוש, כיוון שהם מתאימים לדגמים ישנים של הרכב, שכבר אינם בשימוש.
רוב החלפים המיותרים נמצאו במחסני הצבא באוֹבּרן שבמדינת ואשינגטון.
המפקח הכללי מצא, כי למרות המלאי העצום, שאין צורך בו, המשיך הצבא להזמין חלפים לסטרייקר מאותם הרכיבים. למשל, במחסנים נמצאו התקנים תת-אדומים לרכב בשווי 57 מיליוני דולר, מדגם שכבר אינו מותקן בו מאז שנת 2007. כך, גם רכיבים למערכת המתלים של הרכב, שנועדו להחליף רכיבים, שנמצאה בהם תקלה. למרות שמקור התקלה נמצא, ותוקן בשנת 2010, המשיך הצבא האמריקני להזמין את הרכיבים, ואלפים ממנו שוכבים במחסנים. ערך המלאי המיותר הזה - יותר מחצי מיליון דולר.
המפקח הכללי טוען, שהמלאי נפל בין הכיסאות, ואינו מטופל על-ידי משרד פרויקט סטרייקר בצבא ולא על-ידי ג'נרל דיינמיקס, יצרנית הרכב. שניהם אינם לוקחים אחריות לנעשה במחסנים באוברן.
מעריכים, כי החלפים הצטברו כתוצאה מהביקוש הרב לרכב הלחימה בחזיתות בעירק ובאפגניסטן. הלחץ המבצעי גרם לכשלי דיווח בין הגורמים השונים.
סטרייקר הוכנס לשירות מבצעי ערב המלחמות בעירק ובאפגניסטן. תוך הלחימה נעשו בו שינויים גדולים, כדי לענות על צרכים מבצעיים - בעיקר, בתחום שרידותו. עד לא מכבר עיקר תחזוקתו נעשה בידי ג'נרל דיינמיקס בעלות גבוהה מאוד. כעת מתחילים מערכי החימוש של הצבא האמריקני לקלוט את תחזוקת הרכב הזה. ג'נרל דיינמיקס הצליחה לעמוד במשימה הקשה של כשירות ברמה של תשעים אחוזים מצי הרכב בלחימה.
עיקר חטיבות הסטרייקר מוצבות במדינת ואשינגטון, ולצבא ולחברה היצרנית אין כל מושג מה שווי החלפים, שנצברו במחסנים באוברן. בעקבות דוח המפקח הכללי, שפורסם כבר בסוף 2012, מנסים משרד הפרויקט והיצרנית למכור את החלפים המיותרים, כדי להחזיר את הכספים האבודים לתקציב הצבא. חלפים אחרים ימוחזרו בייצור רכב חדש עבור הצבא, או בפרויקטים אחרים.