רשת קלאב הוטל יוצאת בקמפיין חורף תדמיתי בעלות של מיליון ש"ח. קמפיין החורף יתמקד בזוגות בהם רואה הרשת את קהל היעד, תחת הסיסמה: "זוגיות טובה צריכה מרחב".
רוני פיבקו, מנכ"ל רשת קלאב הוטל, מסר: "מכיוון שבאופן טבעי תפוסת המלונות בחורף נמוכה יותר, החלטנו לצאת בקמפיין חורף תדמיתי שמטרתו פנייה לזוגות, בהם אנו רואים את קהל היעד המרבה לנפוש בחודשי החורף, בשונה מקהל היעד הנופש בחודשי הקיץ ברשת קלאב הוטל - משפחות עם ילדים".
עוד מוסיף פיבקו: "החלטנו להתאים את יתרונות רשת קלאב הוטל לזוגות, שרבים מהם יוצאים לחופשה רומנטית בחורף. הסוויטות המרווחות של קלאב הוטל ושלל הפעילויות שמציעה הרשת נותנים אופציה מגוונת, מרווחת ומשתלמת יותר לזוגות הנופשים בעלות דומה למלון סטנדרטי שבדרך כלל כולל חדר שינה אחד וללא פעילויות".
הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה ושלטי חוצות, ויעלה לאוויר בתחילת חודש נובמבר באמצעות משרד הפרסום בריקמן.
במקביל לקמפיין יוצאת הרשת במבצע לזוגות באמצעות חבילה זוגית ברשת קלאב הוטל, שתכלול מסז' שמנים זוגי מפנק והפתעות נוספות.
רשת קלאב הוטל מונה 4 בתי מלון ברחבי הארץ: קלאב הוטל אילת, קלאב אין אילת, מלון הסלע האדום אילת וקלאב הוטל טבריה.