הכנסות חברת התקשורת הוט עלו ב-2% ל-1.05 מיליארד שקל ברבעון השני של 2013. כך עולה מן הדוחות שפרסמה החברה אמש (ב', 12.8.13). עיקר העלייה בהכנסות נובעת מגידול מצבת המנויים בחברת ה
סלולר הוט מובייל, אשר הגיעה בסוף הרבעון ל-514 אלף. ההכנסות לכל מנוי סלולר הסתכמו ב-82 שקל.
החברה רשמה רווח נקי של 37 מיליון שקל - שיפור משמעותי לעומת רווח של 5 מיליון שקל בלבד ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות מגזר הסלולר הסתכמו בכ-223 מיליון שקל, לעומת כ-193 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, צמיחה של 16%, הודות להמשך הגידול במספר לקוחות הוט מובייל. לעומתן, הכנסות מגזר הכבלים (שידורים, טלקום ושירותי ה-ISP) הסתכמו בכ-842 מיליון שקל, לעומת כ-843 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ללא שינוי מהותי. לחברה כ-1.17 מיליון לקוחות במגזר הכבלים, מתוכם כ-38% מנויים על חבילת ה"טריפל", כ-447 אלף לקוחות.
הרצל עוזר, מנכ"ל ויו"ר קבוצת הוט, מסר בתגובה: "החברה ניצבת בפני תחרות עזה בכל אחת מזירות הפעילות השונות, בה היא פועלת, ובכל תחום אנו מתחרים ומאתגרים את השוק, תוך הקפדה על שיפור הצעות הערך ללקוחותינו. אנו ממשיכים להשקיע בתשתיות, ולהאיץ את מהירות הגלישה ב-100 מגה באינטרנט, המוצעת לכל בית אב בישראל, ואכן, קצב הגלישה הממוצע בהוט כבר טיפס והגיע בסוף הרבעון ל-26 מגה לשנייה. הוט מובייל, אשר ברבעון המקביל בשנה שעברה חדרה לשוק, מתמודדת עם תחרות קשה ביותר, ובכל זאת, הצליחה להגיע להישג חסר תקדים בגיוס לקוחות נטו של 514 אלף. עסקי הליבה של החברה הינם עוגנים משמעותיים, ואני מאמין, כי הם משמשים בסיס איתן להמשך צמיחתה של הוט נוכח אתגרים אלה".