|
רבן. רק השם מוחלף [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
אנחנו מוכרים היום תה קר במותג "פיוז" יותר מאשר במותג "נסטי", שהיה בשימוש עד לשנה האחרונה. זאת, למרות שבשוק יש עתה שלושה מתחרים במקום שניים. כך אמר (יום ו', 15.11.13) מנכ"ל קוקה קולה, טל רבן. הוא הרצה במועדון המסחרי והתעשייתי בתל אביב. רבן דיבר על המעבר ממותג למותג, שאירע לפני קצת יותר משנה.
רבן גילה בהרצאתו, כי היו אנשים בחברה שביקשו לשנות, יחד עם השם המסחרי החדש, גם את המוצר, ולשווק מוצר חדש, שאת טיבו לא פירט. "ההצעה נדחתה, וטוב שכך" - אמר.
רבן (48) אמר כי החברה קיבלה התראה קצרה על הפסקת שיתוף הפעולה בעולם בין קוקה קולה לנסטלה, כשהאחרונה נתנה לתה הקר את שמו המסחרי "נסטי". חברתנו - אמר - הייתה חייבת להערך במהירות לשינוי, בגלל חשיבותו של מותג בשיווק מוצרים. "למזלנו" - אמר - "לא היה זמן לישיבות ארוכות, נכפה עלינו לוח-זמנים קצר, וזה הביא לתוצאות טובות יותר מאשר דיונים ארוכים".
עוד אמר רבן, כי על החברה היה להכין את המותג החדש בחשאיות, תוך אי-ודאות מה תעשה החברה המתחרה החדשה אסם, שקיבלה את השם המסחרי. "החלטנו על השם פיוז, כי זה שם בינלאומי שאיש אינו יודע בעצם מה מובנו. בתוך שבוע החלפנו את כל הבקבוקים, התוויות והשילוט". הטיעון המרכזי שלנו בשיווק ובפרסום היה, שהמוצר נשאר כמות שהוא, ורק שמו המסחרי התחלף".
רבן הודה כי "אסם - המשווקת עתה תה קר תחת שם המותג נסטי - היא חברה טובה מאוד, נותנת לנו קרב מדהים, וההתמודדות מולה לא הסתיימה".