(עודכן) בעקבות הגשמים ותנאי מזג האוויר נפלה מערכת החשמל ושיבשה את פעילות מרכז הבקרה של המידע והתקשורת של אגד. אגד הוא הגורם האחראי לתפעול מערכת המידע הארצית של כל חברות התחבורה הציבורית בישראל, ולכן הפגיעה היא למעשה כלל ארצית.
תקלה זו, שהחלה (שבת, 1.11.14) בסביבות השעה שתיים וחצי והסתיימה מעט לפני עשר בערב פגעה בפעילות הסדירה של כמה מערוצי התקשורת למסירת מידע לציבור - המוקד הטלפוני כוכבית 8787, אתר האינטרנט של אגד ואתר כל קו של
משרד התחבורה, הנושא דומיין ממשלתי אך יושב על השרת של אגד. הדבר משפיע על פעילות מרכז שירות הלקוחות של אגד.
מאגד נמסר: "אנו פועלים לאיתור ותיקון התקלה ומבקשים להתנצל בפניכם על חוסר הנוחות שנגרמה בשל נפילת האתר. אנו מקווים שבשעות הקרובות נצליח להשיב את פעילות האתר לסדרו על-מנת לספק לכם את המידע הכי מעודכן. בשלב זה, אנו ממליצים לנוסעים לאתר את המידע באמצעות האפליקציות השונות ומאוחר יותר להצליב את המידע עם סיום השבת פעילות האתר לסדרו".
מלבד האפשרות עליה המליצו באגד, ניתן לאתר מידע באמצעות שירות המפות של גוגל (
Google maps), באמצעות
אתר moovit ובאמצעות
אתר איפה בוס. כמו-כן, ניתן לקבל מידע באתרי רוב החברות - כל חברה על הקווים אותן היא מפעילה.
בחלק מחברות התחבורה הציבורית ניתן לקבל מידע במוקדים הטלפוניים אותן הן מפעילות. מספרי הטלפון מופיעים באתרי החברות. מקצת החברות, דוגמת
חברת קווים, העבירו למיקור-חוץ של אגד את מערכת המידע שלהן ולכן אינן מפעילות מוקד טלפוני למידע.
אחרי שנים בהן הופעל ללא מכרז מוקד המידע האחוד לתחבורה ציבורית בידי אגד, הוא עשוי לעבור לידי חברה אחרת. המוקד היום הוא מיושן ונותן מידע חלקי. אחרי דחיות רבות, בסוף ספטמבר פרסמה הרשות הארצית לתחבורה ציבורית מכרז להקמה, לניהול ולהפעלה של מרכז מענה טלפוני ממוכן ומאויש. המועד האחרון להגשת הצעות במכרז זה הוא 14 בדצמבר 2014.