|
גיא אבן [צילום: רועי קטלן]
|
|
|
|
|
"אנשי השיווק מתמודדים היום מול מציאות חדשה בה הצרכנים עשו תפנית חדה, לעידן שבו הצרכן נותן את הטון, באופן המחייב אותנו להיות קשובים לו" - כך אמר יורם אביגד, סמנכ"ל הסחר במגה קמעונאות פתח את כנס "פלטפורמות שיווקיות ופרסונאליות" על-ידי מועדון לקוחות you" ומגה באינטרנט.
הכנס שנערך באולם "סטוקו" שבתל אביב, כלל מגוון הרצאות בנושא שיווק בעידן מועדוני הלקוחות והתחזקות מגמת הרכישות המקוונות.
בכנס השתתפו בכירי מגה קמעונאות ובכירים נוספים מעולם השיווק והסחר ביניהם: גיא אבן מנכ"ל מועדון לקוחות YOU, מורן ויסמן, מנהלת פעילות אלון דיגיטל, לירן ניסימי, סמנכ"ל סחר ומכירות "סנו", דנית שלו וקלוד מרירס, מחברת עוף טוב, ניר מטוסביץ, סמנכ"ל "חוגלה קימברלי", אייל אלפסי, סמנכ"ל מכירות "ויליפוד" ועוד.