|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת

ועדת הבחירות: נחתמו 4 הסכמי עודפים

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית הציג באופן רשמי את הסכמי העודפים שנחתמו לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד כשבועיים: הליכוד-הבית היהודי, המחנה הציוני-מרצ, יהדות התורה-ש"ס וכולנו-ישראל ביתנו
08/03/2015  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
ועדת הבחירות. 4 הסכמים בלבד [צילום: פלאש 90]

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן, פרסם (יום א', 8.3.15) את הסכמי העודפים שנחתמו לקראת הבחירות לכנסת ה-20. זאת, בהתאם לסעיף 67(ג) לחוק הבחירות לכנסת [נוסח משולב], התשכ"ט-1969.

הסכמי העודפים שנחתמו הם בין רשימת המחנה הציוני לבין רשימת מרצ, בין יהדות התורה לבין מפלגת ש"ס, בין הבית היהודי לליכוד ובין מפלגת כולנו למפלגת ישראל ביתנו.

כפי שפורסם בשבוע שעבר, סירבה הרשימה הערבית המאוחדת לחתום על הסכם עודפים עם מפלגת מרצ, למורת רוחם של אנשי מרצ אשר חוששים מאיבוד קולות לגוש השמאל.
התקשרות בין רשימות מועמדים / הודעה
הודעה על ארבעה הסכמי עודפים שנחתמו בין מפלגות לקראת הבחירות לכנסת ה-20

תאריך:  08/03/2015   |   עודכן:  08/03/2015
איציק וולף
+פעיל ש"ס נדקר ונפצע קל ביציאה מכפר ערבי בצפון
23:55 08/03/15  |  
מנהל המגזר הערבי בש"ס, מיכאל אילוז, נדקר בידו ביציאה מהמועצה המקומית עין מאהל, לאחר שסיים שם חוג-בית. מצבו מוגדר קל. המשטרה פתחה בחקירה.
+דרעי לא פוסל ישיבה עם ישי באותה ממשלה
23:40 08/03/15  |  
יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר כי יו"ר יחד אלי ישי לא לוקח קולות מש"ס. בראיון לגאולה אבן-סער, נשאל דרעי לגבי הירידה בסקרים והשיב: אנחנו לא יורדים, אנחנו בעלייה. לדבריו, ישי לא קשור לציבור של ש"ס. על החומרים אותם איים ישי לפרסם, אמר "שיחשוף, נמאס כבר!". לשאלת המנחה האם יישב איתו באותה ממשלה, השיב דרעי כי ישי לא יעבור את אחוז החסימה. והוסיף כי אינו מחרים איש.
+דינה זילבר: ננקטו פעולות נגד הדרת נשים בבחירות
23:09 08/03/15  |  
המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, דינה זילבר, אומרת כי ננקטו פעולות בהקשר לבחירות לכנסת ה-20 וכן בעניין ההפרדה המגדרית במוסדות אקדמאים, בתחום השילוט המגביל תנועתן של נשים, בהשחתת מודעות פרסום הכוללות נשים, במניעת ההפרדה בין נשים לבין גברים בקופות החולים וכן במניעת ההפרדה בין גברים לבין נשים בבתי עלמין, בזכות לשאת הספדים וכן במניעת הדרתן של הנשים מטקסים ממלכתיים ומאירועים ציבוריים. היא מסרה סקירה במהלך ישיבת הממשלה.
+בחירות-דמה בבינתחומי: ניצחון למחנה הציוני
22:57 08/03/15  |  
בחירות-דמה במרכז הבינתחומי הרצליה: המחנה הציוני 30.58%; יש עתיד 22.14%; הליכוד 10.25%; מרצ 8.10%; כולנו 7.60%; ישראל ביתנו 5.62%; עלה ירוק 2.64%; הרשימה המשותפת 1.65%; ש"ס 0.33%.
+יעלון: אפשר לצפות מרה"מ שלא יצעק?
22:36 08/03/15  |  
השר משה יעלון התייחס לנאום נתניהו בקונגרס: "הייתי מעדיף שלא היינו צריכים להתעמת עם ארה"ב אבל כשראש ממשלת ישראל מזהה שמתגבש הסכם קבע בין ארה"ב לבין משטר אירני משיחי, ודנים על מספר צנטריפוגות שלא באות בחשבון עבורנו ומזהה את האיום, אז אפשר לצפות שהוא לא יצעק?! כשהוא מבין שיש סיכוי לעצור את זה, הוא לא יסע?! להיות חנוקים זה לא טוב אבל להיות מאוימים מהאירנים זה יותר רע".
+הרב טאו: סיוע ל"יחד" - לא על-חשבון לימוד תורה
22:12 08/03/15  |  
נשיא ישיבת הר המור וממנהיגיה הרוחניים של הציונות הדתית, הרב צבי טאו, אומר כי סיוע למפלגת יחד אינו צריך לבוא על חשבון לימוד תורה. במכתב שפרסם, ועליו חתם גם ראש ישיבת עטרת ירושלים הרב שלמה אבינר, נכתב כי "מצוה גדולה להתגייס עבור מפלגת יחד, במאמץ גדול בישורת האחרונה. בהתנדבות לשם שמיים, כלכל מפלגה חדשה. וכל המסייע הרי הוא מחזק את התורה, מחזק את העם, מחזק את הארץ".
+האיש של נתניהו הסכים לגבולות 67'
21:29 08/03/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מסמך רשמי בתהליך המשא-ומתן, המיוחס לתקופה שלפני תחילת התהליך מול אבו מאזן, מציג עמדה ישראלית פשרנית בהתוויית גבולותיה של המדינה הפלשתינית  ▪  על החתום: יועצו לשעבר של נתניהו - רון דרמר
(רון דרמר [צילום: AP])
+המחנה הציוני הזמין את כיכר רבין לליל הבחירות
20:24 08/03/15  |  
רשימת המחנה הציוני הזמינה את כיכר רבין לליל הבחירות, בציפייה לשחזר את חגיגת הניצחון של אהוד ברק ב-99'. כך דווח במבט.
+סקר: הליכוד התחזק לאחר הנאום בקונגרס
20:16 08/03/15  |  
סקר גיאוקרטוגרפיה שנערך לאחר נאום נתניהו בקונגרס: הליכוד 26 המחנה הציוני 21 הבית היהודי 13 הרשימה המשותפת, יש עתיד 12 ש"ס, יהדות התורה, כולנו 8 ישראל ביתנו 7 מרצ 5 יחד 0.
+בנט נגד גרבוז: הקומץ שלו הוא הרוב
19:57 08/03/15  |  
יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט התייחס לנאומו של יאיר גרבוז אמש בכיכר רבין בו אמר ש'מנשקי הקמעות משתטחים על קברי קדושים, אנסי ורוצחי ראש הממשלה רבין. ה'קומץ הזה' נעשה לרוב'. "ככה הוא קורא למחנה שאני עומד בראשו. לא שמעתי דבר כזה בקמפיין הזה. הקומץ הזה הוא עמנואל מורנו סא"ל בסיירת מטכ"ל שנפל חלל, החייל שהתאבד על רימון וקרא שמע שראל, הקומץ הזה הם אנשי עיירות הפיתוח - שקמים להתפלל שחרית ושמים תפילין ואלו אנשים שאתם דרסתם את תרבותם. אני גאה לעמוד בראש הקומץ הזה. אבל מה שיותר גרוע מדברי האיוולת אלו שבקהל עמדו אלפי אנשים ואף אחד לא אמר 'כולנו יהודים - כולנו אחים' מה אתה עושה?!". עוד הוסיף השר בנט: " גם ציפי ובוז'י לא פצו פה ולא מחו, אני אומר לכם - הקומץ הזה הוא רוב עם ישראל - אוהב את ישראל ולא מתנצל על זה. ועכשיו הקומץ הזה עוד 9 ימים הולך לנצח כי הוא ירים טלפונים, בכל מקום בכל זמן, יצא לכנסים וישכנע ויביא הר של מנדטים כדי להראות לכם מי הקומץ האמיתי במדינת ישראל".

+גלאון: מצע נתניהו - נגד מדינה פלשתינית
19:36 08/03/15  |  
יושב-ראש מרצ, זהבה גלאון התייחסה לתגובת הליכוד לעלון הדתי "עולם קטן" כאילו נאום בר-אילן בטל וכעת שינה ראש הממשלה בנימין נתניהו את עמדתו והודיע כי הוא מתנגד להקמת מדינה פלשתינית: "לא הייתי נתפסת לתגובה לעלון בית כנסת אם זאת לא הייתה ההתבטאות המדינית הראשונה של נתניהו בכל מערכת הבחירות הזאת. למעשה 'עולם קטן' הפך כרגע, בהעדר כל מסמך אחר, למצע המדיני הרשמי של הליכוד".
+פריג': הרשימה המשותפת בקושי תחזיק מעמד
19:32 08/03/15  |  
ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ) אומר כי המפלגות המרכיבות את הרשימה המשותפת לא יצליחו להחזיק מעמד לאורך זמן יחד. הוא העריך כי הסיעה תתפרק לכל היותר בתוך חודש.
+דרעי: לפיד מעצבן אותי הכי הרבה
19:26 08/03/15  |  
יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר: "מי שמעצבן אותי הכי הרבה זה יאיר לפיד, היינו ידידים טובים. כשהייתי מחוץ לפוליטיקה הופעתי במועצת החכמים בערוץ 10 יחד עם אבא שלו, ואבא שלו הגן עלי בחרוף נפש". עוד אמר: "כשלפיד יגיד לי בטלוויזיה - אני אשקם אותך, מי אתה שתקום ותהיה מוסרי? יש חקיקה ויש בתי משפט בישראל ובית המשפט הכריע את מה שהכריע".
+הרצוג: הנאום בקונגרס משפיל ומזלזל
19:14 08/03/15  |  
יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג התייחס לנאום נתניהו בקונגרס: "האנגלית של נתניהו מושלמת, אם כי הוא מדבר במבטא רפובליקני כבד. לנאום של נתניהו היה אלמנט פוליטי מובהק. נתניהו העליב, השפיל וזלזל בממשלת נשיא ארה"ב".
+לפיד: לא אהיה מקובע בנושא לגליזציית סמים קלים
19:13 08/03/15  |  
יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, לפיד פותח פתח לאפשרות שיתמוך בלגליזציה של סמים קלים: "קרה לי משהו בדבר הזה. הייתי לגמרי גורף נגד הלגליזציה. מתנהל כרגע בעולם הניסוי הכי גדול בהיסטוריה בתחום, בקולרדו ובוושינגטון. אני אמרתי שאני לא רוצה להיות מקובע. אם יגידו לי ששלוש המדינות הגדולות בארה"ב עשו את זה ואמרו שזה בסדר, גם אני אשתנה לכיוון הזה".
+כחלון: אתנגד לביטול חוק שוויון בנטל
19:08 08/03/15  |  
יו"ר כולנו משה כחלון התייחס לישיבה בממשלת ימין-חרדים: "לא אתמוך בביטול חוק השוויון בנטל. ואתמוך בחוק לימודי הליבה לציבור החרדי – גם הם צריכים להתחבר לעולם". הוא טען כי מופעלים עליו ועל מפלגתו איומים ולחצים מהליכוד ומהמחנה הציוני, להביע בהם תמיכה בפומבי אם ברצונו להיות שר אוצר. לדבריו, "ראש הממשלה לא הפריע לי ברפורמה של הסלולר, אבל כשהמשכתי לרפורמות נוספות – הוא חסם אותי", ולכן עזב את הליכוד.
+"להוריד בגרזן את הראש של מי שנגדנו"
18:54 08/03/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אמר כי לערביי ישראל שיהיו נאמנים צריך לתת הכל, אך יש לנדב לאבו מאזן את תושבי אום אל-פחם שמניפים דגל שחור ביום הנכבה
(ליברמן. טון חריף לפני הבחירות [צילום: יח"צ])
+בכיר במכון התקנים - גזבר
במטה הבחירות של העבודה
18:39 08/03/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
איציק רוזנברגר, מן העובדים הבכירים במכון התקנים הישראלי, עובד בשבועות האחרונים כיו"ר ועדת הכספים של מטה הבחירות במפלגת העבודה  ▪  זאת, בניגוד לחוק הבחירות ולתקשי"ר האוסרים פעילות פוליטית של עובדי מדינה ועובדים בתאגידים סטטוטוריים  ▪  מכון התקנים: הנושא ייבדק מיידית
(כבל. רוזנברגר עובד ללא שכר [צילום: פלאש 90])
+שירות מסרונים חינמי יאפשר מידע על מקום הקלפי
16:57 08/03/15  |  
ועדת הבחירות המרכזית פיתחה שירות לקבלת מידע על מקום הצבעה באמצעות משלוח מסרון מספר תעודת הזהות למספר 052-9999555. לאחר שליחת המסרון יתקבל בטלפון השולח מסרון עם מקום הקלפי בה אמור המצביע להצביע. שליחת המסרון היא ללא תשלום.
+חמישה ראשי מוסד ומירי רגב אחת
15:19 08/03/15  |  ד"ר צ'לו רוזנברג   |   לרשימה המלאה
איזו תעוזה! איזו חוצפה! מאיר דגן מעז להמרות את פי הדוצ'ה נתניהו ולסתור את דבריה של ז'אן-דארק הישראלית, מירי רגב. ממש חוסר אחריות משווע!
(ז'אן-דארק הישראלית. מירי רגב [צילום: פלאש 90])
+זה הזמן להפסיק להשתטות
15:06 08/03/15  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
כל מי שמתיימר להנהיג ואינו שם את סוגיות הביטחון והחברה האמיתיות במוקד השיח הציבורי ערב בחירות בנסיבות כל כך רגישות, מסכן את קיומנו כאן ואינו ראוי להנהגה. כבודה של תכססנות פוליטית במקומה מונח, אולם 10 ימים לפני בחירות אלה זו כבר "שעה 12" - עת להניח לדיבורי הסרק ולעבור לעסוק בעיקר
(בנימין נתניהו. זקוק לציבור כשותף [צילום: פלאש 90])
+אבוי למפקדים המבזים את עברם
14:46 08/03/15  |  אהוד פרלסמן   |   לרשימה המלאה
העובדה שחברי הקבוצה "מפקדים למען ביטחון ישראל" מוכנים לצרף את שמותיהם למודעות העולבות בשכל הישר, מעידה שהם חסרי עמוד שדרה המוכנים לציית להוראות של פרסומאים מלוקקים שספק אם שירתו בצה"ל
(נאמנים למחנה שלהם [צילום אילוסטרציה: AP])
+ליהודי אתה כן מאמין 40 שנה בקבר?!
14:39 08/03/15  |  נסים גבאי   |   לרשימה המלאה
ביבי ולפיד מצולמים מחייכים וחבוקים. זוהי הפוליטיקה הישראלית בכל מערומיה, ורק כאן בישראל לעולם לא יקשיבו לילד הקטן הצועק: "אבל אין למלך בגדים. הוא בכלל עירום"
(נתניהו ולפיד. צביעות פוליטית [צילום: פלאש 90])
+הישורת האחרונה בבחירות 2015
13:29 08/03/15  |  יורם דורי   |   לרשימה המלאה
קיימת אפשרות סבירה שזהות המועמד תיקבע דווקא על-ידי מי שלא יצליחו להיכנס לכנסת: מצב שבו מרצ לא יעברו את אחוז החסימה וילכו לאיבוד 4 מנדטים של גוש השמאל ימנע באופן מוחלט מהרצוג לבנות גוש של 60 ח"כים. אפשרות דומה יכולה להיות גם בימין אם שס/יחד לא יצליחו להגיע ל-4 המנדטים הנכספים
(קלפיות. עוד 9 ימים לבחירות [צילום: פלאש 90])
+כשבוז'י ויאיר משחקים בערבים
13:16 08/03/15  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
לצערי, אותו מרכז-שמאל שיחק משחק מכוער. מצד אחד מצביעים בעד אי-מתן זכות לחנין זועבי להתמודד בבחירות לכנסת, ומצד שני מבקשים בוז'י-יאיר מהרשימה המשותפת במסלול עוקף באמצעות זהבה לחתום על הסכם עודפים
(איימן עודה. חתום על הסכם עודפים [צילום: AP])
+כולם ביחד הם כלום
12:51 08/03/15  |  נסים גבאי   |   לרשימה המלאה
למה היו כאלה שהפסיקו לקרוא את הדברים מיד לאחר הכותרת? הנה, הגענו למסקנה שהכותרת שגויה וצריך להודות שכל הנבחרים הם לא כלום... לפחות כך הם מבטיחים... ולפחות כך (אתם) מאמינים
(בחירות. שוב מבטיחים ואתם מאמינים [צילום: פלאש 90])
+אוי לה לאותה אופטימיות
12:25 08/03/15  |  יצחק מאיר   |   לרשימה המלאה
אסון ממשמש לבוא, זה היסוד האחד לאופטימיות, אסון שיטלטל את העם הזה להבין סוף-סוף שאלא אם כן הוא ישנה את הפרדיגמה האומרת כי לישראל לא יקרה דבר אם אין לה ממשלה שליטה כי סוף דבר האל הטוב יעמד לנו - היא תקרוס, וה' ירחם
(קצת אופטימיות [צילום: פלאש 90])
+"הפוליטיקה היא ההיסטוריה של העתיד"
12:13 08/03/15  |  צביקה שטרוסברג   |   לרשימה המלאה
ציטוטי מילים שאמרו מנהיגים וסופרים, שבעצם מתאימות מאוד לימים אלו - הבחירות ה-20 לכנסת שייערכו בשנת תשע"ה, 17 במרס 2015
(רק במאמץ מלוכד. דוד בן-גוריון [צילום: פלאש 90])
+משה רבנו
12:04 08/03/15  |  ליאורה קוזלובסקי   |   לרשימה המלאה

+שיטת הסמוך
11:26 08/03/15  |  אסתר שניאורסון גרי   |   לרשימה המלאה
בוז'י וציפי יודעים שאסור שתהיה לאירן פצצה גרעינית! אבל שני אלה סומכים על אובמה. וציפי יודעת לספר שהנאום גרם רק נזק - את זה איש לא אמר אפילו באמריקה!
(יצחק הרצוג, ציפי לבני. יחסי המן וזרש [צילום: פלאש 90])
+תקשורת של מיסיונריות פוליטית
11:11 08/03/15  |  ישראל רוזנבלט   |   לרשימה המלאה
חד-צדדיותה של העיתונות בישראל מעולם לא הומחשה לציבור כבמערכת הבחירות הנוכחית. הקרב העיקרי אינו בין הליכוד למחנה הציוני, אלא בין ישראל היום לידיעות אחרונות וסייעניו הרבים, השותפים במידה זו אחרת לקמפיין "רק לא ביבי"
(קרב בין העיתונים ישראל היום וידיעות אחרונות [צילום: איתמר לוין])
+עידכון סקרים: השמאל עקף את הימין
10:53 08/03/15  |  אהוד פרלסמן   |   לרשימה המלאה
במהלך החודשיים האחרונים ירדו מפלגות הימין מ-46 מנדטים ל-40, ואילו מפלגות השמאל עלו מ-39 מנדטים ל-41. ולמרות זאת, הרצוג עדיין זקוק לנס כדי לאיים על עליונותו של נתניהו
(יצחק הרצוג. עדיין זקוק לנס [צילום: פלאש 90])
+לא נתנו לעובדות לבלבל אותם
10:51 08/03/15  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה
התקשורת בארץ העלתה את נאום נתניהו על המוקד  ▪  בלט נחום ברנע מידיעות אחרונות, שדומה כי אין בעולם איש שמחשבתו חופשית, זולת הוא ותומס פרידמן  ▪  כשהמיעוט מבקש להכתיב לרוב מציאות אחרת
(הפרוטוקולים של זקני ציון מודפסים חינם ב"ידיעות אחרונות". נחום ברנע [צילום: פלאש 90])
+דגן הוא "טכנאי ביטחון", לא בעל חזון
10:26 08/03/15  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה
לדגן ולביטחוניסטים אחרים אין יתרון עלינו, לבטח לא בחזון האפוקליפטי שהם מציעים. העם הזה חזק הרבה יותר ממה שאתם חושבים
(אין לו יתרון עלינו. דגן [צילום: פלאש 90])
+שמאל? ימין? - הצחקתם אותי
10:12 08/03/15  |  עו"ד חיים שטנגר   |   לרשימה המלאה
המערך וגם בגלגולו המאוחר יותר, שהיה ידוע בשם תנועת העבודה - שהיום התחפשה ל"מחנה הציוני", אינם סמולניים יותר ממצביעי ליכוד טיפוסיים. שני המחנות הפוליטיים כאחד הם בעלי אותן תפישות עולם "אידיאולוגיות"
(העצרת בכיכר רבין [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ועדת הבחירות: נחתמו 4 הסכמי עודפים
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
פונדו
8/03/15 10:27
2
ליסינג
8/03/15 11:02
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
על פני השטח הישראלי התוסס בסערת יצרים לקראת הבחירות, הולכים ומתרבים הסימנים המעידים על תרחיש חדש שבמסגרתו שלושה מהפכים עומדים, ככל הנראה, לשנות את פניה של החברה הישראלית.
07/03/2015  |  עמי דור-און  |   מאמרים
ראש המוסד לשעבר, מאיר דגן, קרא בפני רבבות בני אדם להחליף את ההנהגה הישראלית הנוכחית בכזו שלדבריו "תשרת את הציבור ולא את עצמה".
07/03/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
דייוויד פטראוס היה גנרל בעל ארבעה כוכבים בצבא ארה"ב, מפקד כוחות נאטו באפגניסטן, מפקד הכוח הבינלאומי בעירק, ראש הפיקוד המרכזי של ארה"ב וראש סוכנות הביון המרכזית (CIA). בהחלט אדם בעל עבר, ידע ומומחיות מהשורה הראשונה בעולם כולו.
07/03/2015  |  איתמר לוין  |   מאמרים
קו ישיר ועמוק עובר בין אי-ההסכמה על חוק הלאום, שבגינה הוקדמו הבחירות בישראל, ובין נסיעתו של ראש הממשלה לוושינגטון. במהותו נועד חוק הלאום להגדיר את מדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי באשר-הוא. מרבית יהדות הגולה חיה בארה"ב ובאופן מסורתי הם מצביעים ברובם למפלגה הדמוקרטית. התעקשותו של נתניהו לנאום בקונגרס "בשמו של כל יהודי בעולם", כדבריו, הגם שזוכה לאהדה בקרב הציבור הכללי בארה"ב, מעמתת את היהודים עם סוגיות מורכבות של נאמנות, זהות וברית גורל עם אחיהם היושבים בציון.
07/03/2015  |  דודו חזן  |   מאמרים
נאומו של נתניהו היה נכון וראוי. מול האמריקנים שקמו פעמים רבות כדי למחוא כף, מול העולם כולו כמעט, שהביט ושמע, התרגשתי. עם ישראל לוקח אחריות על עצמו. גאווה ישראלית. הגיע הזמן.
07/03/2015  |  ציפורה בראבי  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי  
מצע המפלגות: אף מילה על אירן  /  שי ניב
לפיד צפוי להמליץ על הרצוג בפני הנשיא  /  איציק וולף
הליכוד: מתנצלים על סרטון הוועדים  /  עידן יוסף
אשמתו של הבוחר  /  ד"ר חיים משגב
ליצני הפוליטיקה  /  ציפי לידר
בסרט הזה כבר היינו  /  משה כרמל
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il