Moovit ("מוביט") אפליקציית הניווט החכם בתחבורה הציבורית, הודיעה על-כניסתה לשוק הטכנולוגיה הלבישה ומציגה את Moovit ל-Android Wear ו-Moovit עבור Apple Watch.
ב-Moovit לא מסתפקים רק באספקת השירות בטלפונים חכמים ובטאבלטים ברחבי העולם, ומעוניינים שתחום התחבורה יקבל מקום מרכזי גם במהפכת הטכנולוגיה הלבישה.
מסך קטן עם המידע הרלוונטי
מסכים גדולים ורחבים מציעים פוטנציאל ויזואלי גדול שלא תמיד ממומש במלואו בכל שימוש. לעומת זאת, מכשירים לבישים בנויים על-מנת להראות רק את המידע הנכון בזמן הנכון. הם מציעים חוויה ללא הפרעות שמשתלבת בהרמוניה עם העולם האמיתי. זו הסיבה שהגרסה של Moovit עבור הצגים הזעירים תוכננה מהיסוד, כאשר לנוסעים מוצג רק המידע החיוני והשימושי ביותר לנסיעותיהם - התראות, לוחות זמנים ומידע על הקווים המועדפים עליהם.
תכונות עיקריות
- תחנות קרובות - מבט עילי על סביבת המשתמש המספק את כל המידע על התחנות קרובות.
- מידע חי - גישה מיידית לזמני ההגעה של קווים המועדפים, מבלי להוציא את הטלפון מהכיס.
- התראות - נוסעים יקבלו התראות מיידיות על שיבושי שירות באזורם וייעוץ כיצד להתגבר עליהם.
האפליקציה החדשה של Moovit עבור פריטי הלבוש מבוססי Android תהיה זמינה ב-Google Play במהלך הרבעון השני של 2015, ואילו Moovit עבור שעוני אפל תשוחרר במקביל לתאריך ההשקה של המכשיר עצמו, אותו אפל צפויה לחשוף היום (ב', 9.3.15) בקופרטינו.
"אנחנו ב-Moovit מאמינים בהפצת הפתרון שלנו במקומות בהם הוא נחוץ ביותר. על-פי התחזיות, ההכנסות ממכירות מכשירי לבוש צפויות לעבור את רף 6 מיליארד הדולר עד סוף 2018", אמר ניר ארז, מנכ"ל Moovit. הנחישות שלנו להיכנס לפלטפורמה הזו תשרת גם את 15 מיליון המשתמשים שלנו ב-50 המדינות וב-500 הערים בהן מתקיימות הקהילות התוססות של Moovit".
הכניסה של Moovit לשוק הלבוש הטכנולוגי באה לאחר שהשלימה בינואר האחרון סבב גיוס שלישי של 50 מיליון דולר בהובלת Nokia Growth Partners ובהשתתפות BMW i Ventures Keolis, Sequoia Capital, Bernard Arnault Group, Vaizra Investments, BRM Group & Gemini Ventures.