בני ברק נסתמה בפקקי ענק אחר-הצהריים והערב (יום ד', 11.3.15) בשל עצרת המונים. נהגי הרכב הפרטי קיבלו הנחיות ברדיו, אולם נוסעי התחבורה הציבורית הרבים נתקלו בשוקת שבורה.
תגבור של התחבורה הציבורית לעצרת וממנה לא היה למרות שהגיעו אליה עשרות אלפים. אולי מפני שמדובר בעצרת פוליטית לקראת הבחירות ואולי בשל פרק הזמן הקצר שניתן להיערכות. מה שחמור הוא חוסר המידע לנוסע.
בני ברק היא עיר שמנקזת אליה קווים מריכוזים חרדיים רבים ברחבי הארץ. אולם נכון להבוקר לא הופיעה אף הודעה על השינויים הצפויים במסלולי הקווים - לא באתר המידע לתחבורה ציבורית "כל קו" של
משרד התחבורה, לא באתרי החברות, לא באתר העירייה וגם לא במדיה החרדית. למרות שעל העצרת היה ידוע מראש 48 שעות.
ממשרד התחבורה נמסר הבוקר ל-News1 כי "במקרים בהם ניתנת התראה קצרה על אירועים המצריכים שינויים בתחבורה הציבורית, נדרשים המפעילים לעדכן את צוות תפעול האתר, כאשר המידע מתפרסם בעמודת חדשות. עידכון המידע לציבור בנוגע לעצרת יפורסם בשעות הקרובות".
ואכן, בצהריים פורסמו באתר "כל קו" הודעות, אך רק של אגד ושל אפיקים, שפרסמו מידע רק באתרים שלהן.
חברת דן, וחברות קווים פרסמו היום מידע רק באתרי האינטרנט שלהן. אולם
נתיב אקספרס ו
אגד תעבורה לא פרסמו הודעות לציבור.
בתגובת משרד התחבורה נאמר כי ניתן להתעדכן על השינויים במוקד המידע לתחבורה ציבורית שמספרו כוכבית 8787. אולם ניסיונות לברר מידע מול מוקדני השירות נענו בחוסר ידע. המוקדנים לא ידעו לומר מהם המסלולים העדכניים של הקווים, והפנו את הפונים למוקדי החברות. לחלק מן החברות אין מוקדי מידע.
כתוצאה מהבלבול הרב לא ידעו הנוסעים להיערך מראש ולהימנע מלהגיע לבני ברק בשעות העצר. נוסעים רבים אחרים נאלצו ללכת רגלית מרחקים ארוכים כדי להגיע ליעדם.