|
בתיאבון. GetEat [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
|
|
|
|
|
אפליקציה ישראלית חדשה נכנסת לשוק האוכל והשלימה באחרונה פיילוט באזור המרכז, בהשתתפותן של 150 מסעדות. האפליקציה, GetEat, אומנם תושק רשמית רק בהמשך השבוע, אבל כבר היום היא זמינה להורדה
למכשירי אנדרואיד (Android) ו-
iOS.
מדובר בפלטפורמה שמאפשרת לבעלי מסעדות ליצור קמפיין מיידי לקהל יעד ממוקד, שמפולח בעזרת אלגוריתם מיוחד שפיתחו מהנדסי האפליקציה. המשתמש יכול להיכנס לאפליקציה, לראות באלו מסעדות באזור בו הוא נמצא יש מבצעים - בזמן אמת, ולהזמין מקום למסעדה הנבחרת. כן היא מאפשרת לבעלי המסעדות לראות סטטיסטיקות לגבי מספר הביקורים וההזמנות מהמסעדה שבבעלותם. בנוסף, השפים יכולים לצלם באמצעות הסמארטפון שלהם מנה שזה עתה הכינו ולהראות אותה באמצעות GetEat ללקוחות.
ההשקה הרשמית של GetEat תתקיים בימים ג' ו-ד' הקרובים, 14 ו-15 ביולי. באותם הימים היא תעניק למשתמשים בה מגוון מנות עיקריות במסעדות באזור המרכז בעלות של שמונה שקלים בלבד. המבצע יהיה בתוקף עבור אורחים שיזמינו מקום באחת המסעדות המשתתפות באמצעות האפליקציה והוא ניתן למימוש בין השעות 17:00 עד 20:00.
האפליקציה גייסה עד כה כמיליון דולר ויוצאת כעת לסבב גיוס נוסף. בינתיים מתמקדת פעילות החברה בישראל, אולם היא מתכננת להתרחב בהמשך גם לאירופה ולארצות הברית.
לדברי נתנאל מוחוני, מייסד ומנכ"ל GetEat, "המרוויח הגדול מהאפליקציה הוא המשתמש, שמקבל את המבצעים ומוציא הרבה פחות כסף במסעדות. גם בעלי המסעדות מרוויחים, שכן הם יכולים לבחון את המבצעים שהם עושים ואת הכדאיות שלהם לעומת מבצעים אחרים ולעומת המנות האחרות שבתפריט".