|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

הפרסום מגיע גם לשירותים:

90% מהאנשים שהולכים לשירותים שמים <br>לב לקיומו של פרסום בחדר השירותים

86% זוכרים את הפרסום לאחר חשיפה ראשונה; כ-60% מבקרים בשירותים במועדון מעל 4 פעמים בערב; כך עולה מסקר שוק שנערך עבור חברת "לעומק התודעה"
23/12/2003  |   ענבל אביב   |   חדשות   |   תגובות
מאת: ענבל אביב  |  

90% מהאנשים שהולכים לשירותים שמים לב לקיומו של פרסום בחדר השירותים ו-86% זוכרים את הפרסום לאחר חשיפה ראשונה. כך עולה מסקר שוק שנערך עבור חברת "לעומק התודעה" המתמחה במדיה חדשה - פרסום בתאי שירותים במועדונים מובילים ופאבים ברחבי הארץ.

הסקר בוצע על-ידי חברת "מיכה מרום" עבור "לעומק התודעה" ב-5 מועדונים מובילים בהם קיים פרסום בחדרי השירותים והתמקד בסטודנטים, חיילים וגילאי 24 ומעלה בהתפלגות שווה בין גברים ונשים.

און גולדשטיין, מבעלי לעומק התודעה, מסר כי: "הסקר בדק את עמדות הנבדקים ביחס לפרסום בשירותים. שמחנו לתוצאות הסקר שהראו כי פרסום במדיה זו הינו אפקטיבי בצורה יוצאת דופן לקהל הצעירים, באמצעות מדיה זו, אנו מעניקים חשיפה איכותית אפילו לקהל יעד בררני זה, שכידוע אינו צרכן מדיה גדול וכל זאת באווירה אידיאלית של בילוי במועדון ואינטראקציה מהנה".

ואכן, על-פי הסקר נמצא, כי 95% מהאנשים ששמים לב לקיומו של הפרסום קוראים את הכתוב במודעת הפרסום.

עוד נתון מעניין, מראה כי כ-60% מבקרים בשירותים מעל 4 פעמים בערב. 25% מהנשאלים אמרו שהם מבקרים בשירותים 3 פעמים בערב ו-15% מבקרים בשירותים פעמיים בערב. כך שהממוצע עומד על 3.44 פעמים לערב לאדם.

הנשאלים התבקשו לציין את עמדותיהם ביחס לפרסום בשירותים. 34% מהמשיבים מעדיפים להיחשף לפרסום ממוקד בצעירים (ללא פירוט). 18% מהמשיבים מעדיפים להיחשף לפרסום ממוקד בסיגריות וסרטים. 26% מהמשיבים מעדיפים להיחשף לפרסום ממוקד באלכוהול. 13% מהמשיבים מעדיפים להיחשף לפרסום ממוקד בפריטי אופנה. 8% מהמשיבים מעדיפים להיחשף לפרסום ממוקד בקונדומים, גלולות וכו'.

חברת "לעומק התודעה" שולטת בחיי הלילה של ישראל ומחזיקה בזיכיון בלעדי לפרסום בחדרי השירותים של 75 מועדוני לילה ופאבים בכל רחבי הארץ. באמצעות המדיה החברה מתמחה בפנייה לגילאי 18-35, שכידוע קהל מבוקש בקרב חברות רבות. בין לקוחותיה הקבועים של החברה: פלאפון עם המותג ESC, גלובוס גרופ, TNT, רדיו ת"א, קונדומי דורקס, חברת הכרם ועוד.

תאריך:  23/12/2003   |   עודכן:  23/12/2003
ענבל אביב
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עיתונים בגרמניה מברכים היום (23.12.03) על "מכתב הסרבנים" האחרון, ששלחו 13 אנשי מילואים של סיירת מטכ"ל לראש הממשלה אריאל שרון.
23/12/2003  |  עומר כרמון  |   חדשות
משרד התמ"ת ממליץ להוציא מפיקוח מחירים את כל סוגי הפסטה ובמקביל לבטל את המכס הקיים על מוצרים אלו. מדובר בסוגי פסטה הכוללים ספגטים, מקרונים, איטריות ופתיתים.
23/12/2003  |  אלונה קורן  |   חדשות
שליש מהחברות האירופאיות לא מציעות סביבת עבודה גמישה לעובדיהן, וכ-40% מהעובדים היו מעונינים לעבוד מחוץ למשרד יותר משהם עובדים בפועל. כך עולה (יום ג', 23.12.03) מסקר שערכה חברת המחקר Benchmark Research עבור חברת Avaya, ספקית גלובלית מובילה לרשתות תקשורת לעסקים וארגונים.
23/12/2003  |  גלית יצחק  |   חדשות
מנהיג לוב, מועמר קדאפי, קרא לסוריה, אירן וצפון-קוריאה ללכת בעקבות לוב ולהתפרק מנשק להשמדה המונית, "כדי לא להמיט טרגדיה על עמם".
23/12/2003  |  עומר כרמון  |   חדשות
עשרות משאיות חוסמות הבוקר (ג') את הכניסה לנמלי חיפה ואשדוד. זאת במחאה על ייקור המס על הסולר ב-30 אגורות, וייקור הסולר כתוצאה מכך בכ-10%. על פי ההערכות, הנזק שנגרם לנמלים בשל כך מסתכם עד כה ב-5 מיליון שקלים.
23/12/2003  |  אלונה קורן  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
המנהיגות עדיין נעדרת [צילום: אורי פרקש]
יואב שורק
אחרי 7 באוקטובר היה ברור לכולנו שמה שהיה לא יהיה עוד - שהמנהיגות תתחלף ושנתפכח מרעיונות מסוכנים שהובילו לאסון    כל זה התכרסם לאיטו בחודשים הארוכים שעברו    ההצעה הישראלית לעסקה מלמד...
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il