קבוצת כלל גמל מקבוצת כלל החזקות, וחברת כלל בו, מקימה מועדון לקוחות, שישרת את עמיתי הקופות. החברות במועדון החדש תוענק ללא תשלום, לכל העמיתים.
לעמיתים יוצעו הטבות והנחות, בין השאר: אפשרות לרכוש תווי קניה מוזלים לרשתות השיווק, הנחות על כרטיסים לתיאטראות ומוסדות תרבות, מינויים לעיתונים וירחונים, מועדוני ספורט וקאנטרי קלוב, קייטנות לילדים בחופשות, אתרי אטרקציות ומגוון הצעות לתיירות ונופש.
מנכ"ל כלל גמל אורי שמואלי מסר, כי קבוצת כלל גמל נהנתה בשנתיים האחרונות משיעורי צמיחה חסרי תקדים, ולמעשה הכפילה את היקף הנכסים שנצברו בה לכמיליארד ש"ח.
מכלל גמל נמסר גם, כי כרטיסי החבר שילחו לעמיתים בדואר, מאפשרים להם לשלוף מידע על מצב חשבונותיהם בקבוצת כלל גמל על בסיס יומי, בכל מכשירי העדכן של בנק הפועלים ברחבי הארץ.
עוד בשירותים וההטבות לחברי המועדון: מוקד טלפוני להזמנות משלוח מתנות, פרחים, כרטיסים למופעים ומשחקי כדורגל בארץ ובעולם. המוקד יעניק גם שירותי ייעוץ בנושאי תיירות וארגון אירועים אישיים כמו ימי הולדת.
שמואלי מסר, כי המועדון הוקם במטרה לחזק את הקשר בין החברה לבין העמיתים. לדבריו, זהו ביטוי לתפיסתה העסקית של הקבוצה, המבקשת להתמקד בצרכי הלקוח, להעניק יתרונות ממשיים לפעילותו איתנו ולבדל את קבוצת כלל גמל ממתחרותיה.
כלל גמל מנהלת קופות תגמולים, קרנות השתלמות וקופות פיצויים. הקבוצה היא מגופי ניהול קופות הגמל החוץ בנקאיות הגדולים בארץ, המשרתת יותר מארבעים אלף עמיתים. כלל בו מקבוצת כלל ביטוח הוא החברה הגדולה בארץ בתחום ניהול מועדוני לקוחות.
עמיתי כלל גמל נהנים משקיפות מלאה של השקעותיהם ויכולים לקבל דוח על בסיס יומי בטלפון ובאינטרנט, וגם כאמור באמצעות כרטיסי המועדון החדשים בעדכני בנק הפועלים.